niedziela, 23 marca 2014

Śniadanie nr 148 - Z takim mocnym aromatem...na przebudzenie+LBA

Jestem padnięta po wczorajszym dniu, 8 godzin łażenia po sklepach w poszukiwaniu butów i kurtki.
Nie kupiłam nic ale buty upatrzyłam ,a tak dokładnie to 2 pary ;) Jedne takie ładne na koturnie ,a drugie to trampki converse. Muszę tylko zamówić kolor bo w sklepie były tylko białe i czerwone.
Właśnie...jaki kolor polecacie? Mnie strasznie podobają się Flamingowe i Miętowe.

Strasznie boli mnie głowa a mój stopień szczęścia wynosi -10 ,wczoraj upał, lato w pełni ,a dziś?
Deszcz.
Na tę pogodę zrobiła najlepsze placki na świecie! No może nie najlepsze, bo tych babcinych nic nie pobije ;)

Placki z kawą piernikową SKWORCU, serek wiejski, jabłko 


One były takie pyszne! Szczególnie z tą kawą od SKWORCU
Polecam ją!

I ostatni zestaw pytań od Euli

1.Dlaczego prowadzisz bloga?
A bo mi się podoba :)
2.Ulubiona przyprawa?
Cynamon
3.Najlepsze śniadanie...?
Kasza manna!
4.Najlepszy deser na zły dzień?
Lody albo galaretka :)
5.Ulubiony kucharz?
Mój tata :P
6.Najlepszy dodatek do makaronu?
Pieczarki
7.Uwielbiam pizze z...?
Nie przepadam za pizzą ale jak coś to klasyczną z serem i pieczarami
8.Gotowania nauczyłam się od...?
Taty i babci
9.Za 10 lat będę...?
Powiem Ci za 10 lat ;)
10.W jaki sposób reklamujesz swojego bloga?
Nie reklamuję go
11.Ulubione danie z dzieciństwa?
Makaron z serem!

Swoje nominacje dodam w następny weekend ;)


29 komentarzy:

  1. Ale ładne placuszki ;)
    Mnie też głowa dzisiaj bolała, tak, że musiałam wsiąść przeciwbólową tabletkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zimowy klimat śniadanka dzięki tej kawie *.*
    Polecam miętowe conversy,bo uwielbiam ten kolor ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się wzorki na tych twoich plackach :D
    Co do converse - ja jestem wierna białym, niskim, bo wydają mi się takie ponadczasowe.
    Ale wybierz kolor, który najbardziej lubisz i będzie Ci pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawowe? Pycha! :D Mnie ta pogoda ,,dobija'' Podobają mi się miętowe conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. błagam, nigdy nie zrozumiem sensu kupowania conversów. po co za najzwyklejsze trampki płacić pięciokrotną cenę. za znaczek?
    a w pyszność placków wierzę, tylko z tą kawą mi won! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Placki kawowe, mniaaaam ! Converse dla mnie najlepsze czarne - najbardziej uniwersalne, jako posiadaczka kilku par mogę powiedzieć, że z wiekiem właśnie taką klasykę docenia sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniami, pojadłabym takich placuszków! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I na mnie takie zmiany pogody kiepsko wpływają. Co do butów - weź te, które bardziej Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pysznego zawsze pomaga na chandrę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. placuszki na śniadanie to świetna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Placki są najlepsze na poprawę humoru :)
    Mi się podobają miętowe :p

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę większe, ale takie malutkie lepiej się je ;d tak na raz. ;>
    a z tą kawą musiały być przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te Twoje słynne wzorki na placuszkach :D Wierzę, że smakowały cudnie! Ja sama mam fioletowe z czerwonymi wzorami, ale ładne są też białe, czarne, granatowe, no i miętowe są śliczne :D Jednak zamiast nich wolałabym kupić sobie jakieś fajne buty sportowe - ta sama cena, a pożyteczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze jak widzę Twoje placki to, nie wiem czemu, ale robi mi się tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem jak bolą nogi po takiej wycieczce i jak jeszcze nic nie ma ciekawego - brrr - mnie wtedy targają nerwy - wchodzę w internet i patrzę co ewentualnie mają sklepy które mnie obchodzą i wtedy planuje zakupy. Nie chcę reklamować ale lubię markę even&odd - jeśli chodzi obuty.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pogoda, ciśnienie okropne są, też to tak odczuwam :< placuszki pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zamieniaj się w głupiego dzieciaka w conversach - zostań skromną, rozsądną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tylko tyle ludzi już je ma w szkole...czuję się trochę tak dziwnie bez tych butów ;)

      Usuń
    2. Kochana! Pamiętaj! Dziwne nie oznacza złe. Wiem, że miałaś nieprzyjemne relacje z ludźmi w szkole/klasie ale z tego co czytam, ostatnio jest lepiej więc warto pozostać sobą i nie upodabniać się do nich tylko pokazać im - patrzcie! jestem wciąż tą samą Natalią i błyszczę zajebistością bez waszych za drogich trampek! Ha!
      Powodzenia Piękna ;)

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100% !

      A placuszki jak zwykle z tym wzorkiem wyglądają genialnie :D

      Usuń
  18. Placki wyglądają cudniee <3 ! Conversy są bardzo wygodne i wytrzymałe polecam , ale koloru nie pomoge bo odybwa świetne :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako posiadaczka 3 par conversów, polecam ci serdecznie te buciki. Są wygodne i wytrzymałe. Jedną parę już mam 4 rok i są to właśnie czarne, najbardziej uniwersalne. Miętowe faktycznie są śliczne i moja przyjaciółka je ma i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  20. że też masz cierpliwosc do smażenia takiej ilości placuszków ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. mają zarąbisty kształt! Jak skóra węża :D
    Dobre połączenie smaków, mm :)

    Co do kolorów, to uważaj-one są fajne, ale nie pasują do wszystkiego :) Także bezpiecznie wybieraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię te Twoje wzorzyste placki :D Fajnie je przygotowałaś :) Ja dziś szalałam na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmm Twoja granola to czysta eksplozja smakowa:) takiej w sklepie nikt nigdzie nie znajdzie, co domowe to jednak domowe:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.