poniedziałek, 24 marca 2014

Śniadanie nr 149 - Już nigdy więcej!

Już nigdy więcej nie kupię granoli! Wczoraj wieczorem zrobiłam swoją pierwszą, wspaniałą, przepyszną granolę! Z ogromem dodatków i moimi ukochanymi krówkami :)
Granola domowa to super sprawa! Najlepsze jest to ,że można ''sterować'' smakiem.
Moja jest o smaku amaretti z krówkami, suszonymi gruszkami, suszonym mango, orzechami nerkowca, migdałami, wiórkami kokosowymi, słonecznikiem i ryżem preparowanym - c-u-d-o!
Wieczorkiem dam na nią przepis...oczywiście jeśli chcecie, jacyś chętni? :)

Więc i granola dziś w śniadaniu ;)
Płatki ryżowe z gruszką* i domową granolą amaretti w słoiczku po
konfiturze brzoskwiniowej, gruszka
*gruszka w środku


Proszę dziś o kciuki na niemieckim!


23 komentarze:

  1. Pyszna taka granola, bardzo fajne dodatki, więc oczywiście na przepis będę czekać! Ja już raz robiłam, ale niestety nie dopilnowałam i trochę przypaliłam, więc może z Twoimi wskazówkami pójdzie lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak domowa jest zdecydowanie najlepsza! <33
    Kciuki trzymam jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowa granola najlepsza <3 Twoja w bardzo pysznych smakach :D Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Domowa granola smakuje najlepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo tak! domowa granola to jest to, co tygrysy kochają najbardziej! :) zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od tak dawna planuję zrobić granolę... pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, domowa jest zdecydowanie najlepsza!
    powodzenia! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. oj znam te uczucie - nie dość, że z piekarnika unosi się cudowny zapach, to jeszcze ten smak! nieporównywalny do tych sklepowych wersji...ciekawa jestem Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z krówkami <3 domowa najlepsza bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś próbowałam zrobić granolę, i cóż - nie wyszła zbyt smaczna. Z wielką chęcią zerknę na Twój przepis :)
    Smakowity poniedzałek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zgłaszam po przepis! Masz rację, domowa granola nie równa się z tymi sklepowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ostatnio robiłam granole. tyle że orzechową, z gorzką i białą czekoladą! ;d
    a twoja to pewnie poezja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu pierwszy raz i zauroczyl mnie wyglad twojego bloga i zawartosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co domowa , domowa , której nic nie przebije !
    Czekam na przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie domowe są najlepsze, ja też muszę w końcu sama zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super połączyłaś smaki w swojej granoli :D Koniecznie dodaj przepis!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na przepis na domową granolę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że niemiecki poszedł dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ech ale miks ;) ale dodatek krówek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. zabieram się już do domowej granoli od bardzo dawna!
    domowa musi być wyśmienita! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No pewnie, że domowa najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonale cie rozumiem co do granoli <3 Trzymam kciuki :) !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.