czwartek, 27 marca 2014

Śniadanie nr 152 - O niej nie można zapomnieć!

A mowa tu dokładnie o owsiance. Jak można jej nie lubić? Klejąca, lepka, słodka i pyszna! Jedno z najlepszych śniadań ;)

Moja dzisiejsza wyszła niesamowicie gęsta i klejąca, ja tych rzadkich wyjątkowo nie lubię i unikam ja ognia, co by się do owsianki nie zrazić.

Dziękuję za wczorajsze kciuki, matma poszła fatalnie ale chemia chyba nie tak źle ;) W każdym razie zrobiłam wszystko!
Dziś na szczęście nie mam żadnych testów czy kartkówek ale trzeba być czujnym, zawsze  pozostaje odpowiedź ustna.

Szarlotkowa* owsianka z czekoladą Wonka
 *jabłka,rodzynki i cynamon

Jestem nudna.


31 komentarzy:

  1. Szarlotkowe smaki w owsiance to zdecydowanie pyszne rozwiązanie. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale po takim długim okresie owsianka jeszcze bardziej nam smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie "łychostajne" owsianki są zdecydowanie najlepsze :3 Szarlotkowe smaki lubię i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomnieć o owsiance? Nie wykonalne! Pyszne smaki dzisiaj w niej zawarłaś :) Dlaczego tak o sobie myślisz? To nieprawda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śmieszne coś jest na tej czekoladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. łał! gdzie można dostać taką czekoladę!?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona do mnie przyleciała z Anglii ;)

      Usuń
  7. Ja wyznaje zasadę, że im gęstsza owsianka, tym lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. tytuł Twojego bloga to moje motto życiowe :D właśnie jem pełnoziarnistą bułkę bakaliową z masłem orzechowym i bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że na studiach już raczej nie pytają wyrywkowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gęste najlepsze :) i fajna ta czekoladka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem owsianka, aż sama o siebie prosi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że kiedyś uda mi się skosztować tej czekolady ;p
    Owsianka jak zawsze idealnie gęsta *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. i właśnie dlatego tak często Wam o niej przypominam na swoim blogu! :D szarlotkowa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie nudna nie jesteś. Ja też dziś na śniadaniowy klasyk postawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szarotkowa jest najlepsza! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, no popatrz, u mnie dzisiaj też szarlotkowa owsianka :D Najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaprzeczam, na pewno nie jesteś nudna. Co ja mam powiedzieć? :D
    Ta owsianka wygląda tak gęsto i pysznie, mm.. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. gęsta i szarlotkowa to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę cię nudna , jaka nudna ? Owsiana pyszna , kto nie lubi smaku szarlotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo smakowita owsianka i te dodatki jeszcze dodają jej smaczku:))

    OdpowiedzUsuń
  21. owsianka gęsta być musi, nie ma innej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szarlotkowa zawsze się sprawdza :) zresztą wszystko co szarlotkowe jest przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja owsianke uwiebiam <3 Twoja wysmienita <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka łychostajna! :D
    Dlaczego nudna?! Chyba ta matematyka i chemia w głowie Ci poprzewracały!

    OdpowiedzUsuń
  25. owsianka to owsianka! :D A czeko, z jabłkiem, sama.. Ona jest pyszna i już ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musisz się podzielić tą owsianką!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej,nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award-zapraszam po szczegóły do mnie i życzę miłęj zabawy:) http://www.nietadieta.pl/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o owsiankę - dobra na KAŻDY poranek, uwielbiam i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Owsianka szarlotkowa to jedna z moich ulubionych, tyle że bez dodatku czekolady :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.