sobota, 29 marca 2014

Śniadanie nr 154 - Bo tego było mi trzeba + LBA

Sobota! Ach jak ja się cieszę! Dłużył mi się tydzień niemiłosiernie...
Weekend mimo, że pracowity to będzie udany, czuję to ;)
No, a skoro mamy sobotę to...kasza manna z czekoladą! Moje idealne weekendowe śniadanie.

Noga przestaje już boleć to może wyjdę na rower, stęskniłam się za nim...
Kasza manna z czekoladą Milka*, jabłko
 *czekolada w środku


I ostatnie LBA

Od Monika K.



1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
Nuda heh ;)

2. Skąd czerpiesz inspiracje do przepisów?
Z blogów
3. Jakie są Twoje zainteresowania poza kuchnią?
Jazda konna
4. Czy masz mentora kulinarnego?
Tak :)
5. Jakie danie kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Makaron z serem
6. Czy znajomi/rodzina korzystają z Twoich porad kulinarnych?
Oczywiście! I to coraz częściej ;)
7. Co jest Twoja ulubioną potrawą?
Hm...ryż z sosem słodko-kwaśnym i mnóstwem warzyw!
8. Czy jesteś/chciałabyś zostać dyplomowanym dietetykiem?
Oczywiście! To mój cel.
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej
10. Kraj, w którym mogłabyś zamieszkać to...?
Australia
11. Co sprawia Ci najwięcej radości?
Uszczęśliwianie bliskich, gotowanie i jazda konna 

Oraz od Lena B:


1. Wolisz piec czy gotować?
Chyba piec

2. Odżywiasz się zdrowo, czy lubisz czasem zaszaleć?
Szaleństwa to u mnie codzienność! :D
3. Potrawy proste, czy wykwintne?
To i to jest pyszne 
4. Co, cię zachęciło to tego, aby prowadzić bloga?
Inne blogi
5. Twój najlepszy wypiek, lub najlepsze danie?
Nie mam
6. Ostro, czy łagodnie?
Łagodnie
7. Twoja ulubiona czekolada?
Gorzka
8. Warzywa, czy owoce?
Owoce
9. Wolisz gotować samemu, czy z czyjąś pomocą?
Samemu! Nienawidzę jak mi się ktoś po kuch kręci :)
10. Wolisz gotować według starych receptur, czy sięgasz po kuchnie nowoczesną?
Robię tym i tym sposobem
11. Czy lubisz oglądać programy kulinarne, jak tak to który według ciebie jest najlepszy?
Nie oglądam praktycznie telewizji...czasem tam MasterChef Australia ;)

Swoje nominacje dodam jutro,a tymczasem idę zaczerpnąć promieni słońca!
Miłego Dnia!


27 komentarzy:

  1. Manna bez czekolady u ciebie chyba nie istnieje : D
    Ja też zmykam ale biegać <3
    Miłej soboty !

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam roztapiającą się czekoladę w kaszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Comfort food, czyli sobota idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Milka jest jedyną która mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie rozpoczęty weekend :) Życzę, żeby był udany!

    Ja składam papiery w tym roku właśnie na dietetykę ;)
    Połączenie kuchni tradycyjnej z nowoczesną jest zdecydowanie najlepsze. Makaron z serem to i mi się z dzieciństwem kojarzy+oczywiście ryż z jabłkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasza manna i czekolada to genialne połączenie! <3 Jest już tak ciepło, że aż rowery/rolki same wołają na dwór :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ;) ale manna w weekend to śniadanie obowiązkowe ;)
    Szczególnie jeśli wygląda tak jak ta w Twojej miseczce *.*
    Chętnie się podzielę, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam. Uwielbiam Twoja mannę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Manna i milka - rozpływam się :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo tego, że nie jestem fanką manny, Twojej chętnie bym spróbowała :) Ta czekolada *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nabrałam ochoty na taką kaszkę. Chyba się skuszę niebawem. :)
    Ja wczoraj rower ruszyłam, a dzisiaj już mi koło ósemkuje niestety. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie przypomniałaś mi jak dawno nie jadłam kaszki :<

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, chyba ktoś z Mullerowego uzależnienia na mannowo-czekoladowe się przerzucił ;)
    a mi tydzień wręcz odwrotnie- przeszybko zleciał

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie lubię jak mi się ktoś po kuchni kręci :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno jej u mnie nie było ;p Ciekawe czemu tak o niej zapomniałam ;p Nie ładnie z mojej strony :P Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakbym miała wybrać jedno śniadanie, które mi się z tobą kojarzy zdecydowanie byłaby to manna :) pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha! Ta czekoladka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oj my tez już nie mogłyśmy się doczekać, kiedy wyciągniemy rowery! nareszcie :) takie śniadanie pyszne dodaje energii i od razu ma się chęci do działania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja manna jak zwykle bezbłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepysznie! <3 I akurat mam tę milkę przed nosem. A także tę hyhy. :D http://www.frau-shopping.de/wp-content/uploads/2013/10/milka-choco-jelly.jpg

    OdpowiedzUsuń
  21. australia jest kusząca, jednak te wszystkie pająki, węże i skorpiony... brrrr! ale masterchefa rzeczywiście mają fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm... ależ to pysznie wygląda... aż znowu zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ta czekoladka z krówką jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo, ta kaszka musiała być bardzo dobra :3
    Nominowałam Cię do LBA, miło mi będzie jeśli dasz radę odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.