niedziela, 30 marca 2014

Śniadanie nr 155 - Czasami nic więcej nie trzeba + LBA

Dzisiaj wcześnie wybywam do babci więc śniadanie na szybko. Niezbyt ciekawe, kolorowe i słoneczne tak jak pogoda za oknem :)

Korzystam więc z wolnego czasu i uciekam! Miłego dnia ;)

Mango , mullermilk bananowy


I moje nominacje :)

1.Tradycyjne Wielkanocne ciasto?
2.Ulubiony przedmiot w szkole?
3.Telewizja, komputer czy internet?
4.Jesteś wierząca?
5.Rower czy rolki?
6.Jadłaś kiedyś owoce morza?
7.Zdrowo się odżywiasz?
8.W żołądku zawsze znajdę miejsce na...?
9.Ulubiona pora roku?
10.Trenujesz coś?
11.W przyszłości pragnę...



18 komentarzy:

  1. Jak zdrowo i w pozytywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony mullermilk ! :D I mango ♥♥ Nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na mango :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale pyyyyyyszzne <3
    Widziałaś nowy smak mullermilka ananas kokos?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham prostotę i ten muller <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie piłam tych jogurtów, a ponoć tyle dobrych smaków jest. :) i mango też nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest i muller :D
    Fajne pytanka :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smacznie i prosto wiadomo u babci z głodu nikt jeszcze nie umarł :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie tak kolorowo .. :)
    Jak pokroiłaś to Mango? Ja zawsze cała się uciapie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie ;) Ciężko ale z efektami.

      Usuń
  10. właśnie mi uświadomiłaś jak dawno temu jadłam ostatni raz mango!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja coś się z mango nie lubię :)
    O, wpadł mullermilk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mullermilk!
    uwielbiam bananowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto i smacznie <3 Dziękuję Ci bardzo za nominację. Jestem mile zaskoczona, jutro odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mango? Mango? Mango! :) Uwielbiam sorbet od Grycana, właśnie tego smaku. A teraz, gdy lato coraz bliżej, z niecierpliwością czekam na McDonald'a i shake mango-marakuja :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.