poniedziałek, 31 marca 2014

Śniadanie nr 156 - Czas być bardziej kreatywnym

Wczorajszy dzień udany nie powiem, rowerów nie zaliczyłam bo okazało się, że opony po ostatnim razie to dwa wielkie flaki heh ;)

Stwierdzam, że muszę być bardziej ciekawa i oryginalna...w ogóle nie eksperymentuję.
Kurczę ale jak na to znaleźć czas? Niby mam go dużo, nie mam obowiązków ale nigdy nie umiem się wyrobić! Zawsze braknie mi tych 1-3 godz.

Czy widzieliście już ile kwiatków i pączków jest na drzewach? I forsycje! Zakwitły! Kocham Wiosnę :)
Przynajmniej ona trzyma mnie w pozytywnym nastroju.

Kasza kuskus z gruszką* i karmelizowanymi chipsami bananowymi SKWORCU
 *gruszka też w środku


Te chipsy są uzależniające! Kto jeszcze takich nie próbował polecam! Są 10000 razy lepsze niż te zwykłe - smażone ;)


27 komentarzy:

  1. Ja tam lubię twoje miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. racja - wiosna w pełni :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda - jak zawsze :) Ja lubię Twoje miseczkowe śniadanka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie :3
    Z jakich proporcji robisz kuskus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklanka mleka, szklanka wody i 5 łyżek kaszy.

      Usuń
  5. Czasem smak tkwi w prostocie i wcale nie trzeba kombinować, eksperymentować, aby powstało coś pysznego, takiego jak u Ciebie :)

    Jakby tak pomyśleć, to trochę tego wolnego czasu dałoby się wygospodarować, ale jak przychodzi co do czego, to nigdy go nie ma wystarczająco dużo. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze czekam na magnolie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uzależniona od chipsów bananowych :D
    Wg mnie powinnas jeść to na co masz ochotę, ja tam lubię twoje miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nie eksperymentujesz? to ja się idę schować... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za oknem mam taką ogrooooomną forsycję, która mi skutecznie przypomina, że już wiosna :) i bez zaczyna pączki puszczać! od razu humor się człowiekowi poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Następnym razem na pewno kupię te chipsy bananowe ;D
    Dzisiejsze śniadanie bardzo mi się podoba :)

    I wybacz, ale muszę zwrócić Ci uwagę, bo mnie po oczach to bije :P
    ,,bardziej ciekawa" nie ,, bardziej ciekawsza", bo to błąd. To tak jak ,,cofać się do tyłu" :P

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja Ci zazdroszczę, że nie masz obowiązków :D
    A śniadanko wygląda bardzo pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czipsy pośród jednej z moich ulubionych
    kasz wyglądają kusząco :)
    Będę musiała ich skosztować ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię Twoje śniadania! :) Kasza wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to ty nie eksperymentujesz ? A kto pokazuje nam codziennie tak pysznie wypełnione miseczki ?

    OdpowiedzUsuń
  15. woow te chipsy mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  16. kusząco wyglądają te chipsy!
    uwielbiam ten czas jak wszystko budzi się do życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te chipsy zapowiadają się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobnie - z braku czasu zamiast jabłko uprażyć, smażę je, bo szybciej. i kreatywności mi brakuje. może to taki okres nieprzyjazny?

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę takie chipsy, ale skoro karmelizowane - muszą być pyszne! :)
    kocham wiosnę! wszystko budzi się do życia i na dworze jest takie świeże powietrze! :D
    ale jak ostatnio usłyszałam w wiadomościach, że ma być jeszcze 'zimno' (podobno ma padać śnieg..) to się załamałam. :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też bardzo cieszy widok kwitnących kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak te pąki są cudowne <3 Bardzo fajne śniadanko uwazam ze cudowne smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że rowery nie wypaliły, ale nadrobisz jeszcze!
    Kocham forsycje, mam cały wazon w pokoju ;3
    Śniadanko miałaś przednie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm.... kocham kus kus.. wiosna to cudowna pora roku, ale dzisiaj alergia dala mi popalic:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.