środa, 24 września 2014

7 faktów o mnie - chcesz się czegoś dowiedzieć?

Witajcie! Dziś znowu bez śniadania i jutro niestety też, a to z powodu takiego, że muszę być teraz w szkole przed czasem i śniadania biorę na wynos.
W następnym tygodniu się to unormuje i obiecuję, że postaram się ''wejść'' w normalny tryb.
Ciężko na razie ale z owocnymi efektami bo na złe oceny nie narzekam ;)


Zostałam nominowana do zabawy ''7 faktów o mnie'' przez Patrycję i The Studentd Cookbook - dziękuję :)

1.Od małego nie jem masła. No po prostu nie umiem go przełknąć, a gdy przez przypadek ugryzę coś z masłem od razu mam odruch wymiotny i wypluwam. Dodatkowo taki w tym paradoks, że wszelkie maślane ciastka, herbatniki i bułeczki uwielbiam!

2.Interesuję się końmi i jazdą konną.

3.Jestem okropnym dyskalkuli! Nie rozumiem matmy, nie zrozumiem i chyba już tak zostanie ;) Problemy zaczęły się już w przedszkolu i do tej pory mam duże braki.

4.Boję się gołębi, a spowodowane jest to tym, że w dzieciństwie jeden padł na mnie, wplątał mi się we włosy i wyrządził niezłą krzywdę.

5.Rano, po przebudzeniu jestem strasznie nie miła. W tedy radzę bez kija nie podchodzić albo po prostu złazić mi z drogi.

6.Często płaczę, jestem wrażliwa. Bardzo łatwo mnie urazić albo wyprowadzić z równowagi. Wiele osób twierdzi, że jestem konfliktowa i nawet...niebezpieczna! Ten kto zajdzie mi za skórę wyjątkowo daleko może nawet zostać zaatakowany! :D

7.Śpioch to powinno być moje 2-gie imię! Kocham spać i śpię najdłużej z całej mojej familii. Mój rekord to godzina 19.00


Do tej fajnej zabawy nominuję :
Sue, Monikę, Magde Lenę i Olgę :)

19 komentarzy:

  1. o jacie, faktycznie śpicoh z Ciebie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. - jak ja od urodzenia - masło, a kysz ;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła sprawa z tym masłem... ja też nie przepadam, ale nie żeby zaraz zwracać.
    2. ja też! ja też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie, kooonie :). Zawsze pozostanie sentyment... A z tymi gołębiami masakra...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że coś o sobie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwne z tym maslem hahaha :D
    podziwiam Cie, jak mozna spac do 19? hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta twoje pasja do koni jest cudowna i już na wiele sposób nam udowodniłaś jej wielkość w twoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie jem masła (kompletnie nie rozumiem po co ono :P ), oczywiście wyjątkiem jest orzechowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No orzechowe to wybieram łyżkami! :D

      Usuń
  9. Ale spałaś do 19, czy od? ;D
    Historia z gołębiem mnie przeraziła o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalie dziękuję, jednak nie biorę udziału w tego typu zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śpioch! :) Z masłem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za nominację! Jednak już kilka razy brałam udział w takiej zabawie - a nie chcę się powtarzać. :) Ale powtarzam: bardzo mi miło!! :)
    I z tą wrażliwością - mam dni kiedy też łzy lecą same, totalnie bez powodu (np. koleżanka zrobiła mi śniadanie do łóżka - popłakałam się ze wzruszenia.. no ale to była wina @@ :D )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie skuszę, bo jogurty z owocami przez gardło mi nie przejdą, ale kiedyś jadłam z Mullera(chyba) taki z czekoladowymi kuleczkami i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja gołębi nienawidzę...
    A interesuje mnie, o której poszłaś spać, skoro wstałaś o 19? :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.