wtorek, 16 września 2014

Firma najlepsza pod słońcem, czyli...

Skworcu! Co jak co ale to najlepszy sklep internetowy z bakaliami. Tak dużego i ciekawego wyboru nie znajdziecie nigdzie. Ceny są bardzo niskie, a dostawa tak szybka, że nawet najbardziej niecierpliwa osoba się nie połapie ;)
Z Panem Markiem współpracę nawiązałam już jakiś czas temu, a dziś prezentuję Wam co czekało na mnie w 2 paczce, która jest przedłużeniem współpracy :)

Jak zawsze nie zawiodłam się i dostałam wszystko czego chciałam. Ile czekałam? 1 dzień! Tylko i jestem prze szczęśliwa z zawartości paczuszki. A co znalazłam?


Krem Confiturę De Lait (meczno-krówkowy krem)
Mieszankę Studencką
Mieszankę Orzechowo-Żurawinową
Płatki kokosowe

Suszone morele naturalne
Suszone brzoskwinie
Morwę białą suszoną

Przyprawę grzybową
Suszone wiśnie
Kandyzowane porzeczki
Nasionka Chia


Już nie mogę się doczekać testowania!
Was zapraszam na stronę sklepu:


15 komentarzy:

  1. Potwierdzam, Skworcu to fantastyczna firma! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale Ci zazdroszczę! :)
    Świetne produkty. Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to mam nadzieję, że będzie się pysznie testowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamciu! Tyle dobroci. :)
    Sklep o dobrym sercu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak! kocham skworcu! fajne rzeczy przysłali!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chimbote jest obłędnym mazidłem! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.