czwartek, 25 września 2014

Jogurt Mullermix jogoda

Witajcie! To już druga recenzja jaką chcę Wam zaprezentować i mam nadzieję, że Was zainteresuje. Moja głowa pełna pomysłów na nowe recenzje (i folder ze zdjęciami produktów też) pęka w szwach.

Może już wiecie, a może nie - jestem maniaczką jogurtową! Kocham wszelakie serki, deserki i jogurty. Kocham nabiał. Nie mogę pojąć jak ludzie potrafią bez niego żyć bo ja jem go jak przetwórnia!
Moją ulubioną firmą jest Piątnica ale zaraz po niej wkracza Muller - niemiecka firma. Co jak co ale Muller produkty ma genialne i  rzadko się zdarza, że mnie zawodzi! Ceny ma troszkę wygórowane ale naprawdę warto zapłacić to 50 gr więcej i postawić na dobry smak :)



Skład : Jogurt (mleko, kultury bakterii jogurtowych ),
23% wsadu jagodowego (czarna jagoda 55%, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, substancja zagęszczająca: mączka chleba świętojańskiego, guma guar, pektyna; kwas cytrynowy, aromat), cukier, dekstroza, aromat
Wygląd : Jogurt ma bardzo ładną szatę graficzną na opakowaniu, która zachęca do zakupu. Śliczne dorodne owoce na etykiecie i aksamitny jogurt. Po zerwaniu wieczka czuć cudowny, śmietankowy zapach! Wiem, że jogurt jest aromatyzowany ale po prostu...bajka, no! :) Wsad owocowy jest lejący, broń boże galaretkowaty. Wygodne podzielenie wszystkiego umożliwia jedzenie na przemian lub zmieszanie - jak kto woli (ja zawsze mieszam :D).

Smak : Jogurt jest gęsty, słodki i pyszny! Nawet bez dodatku sosu smakuje wyśmienicie, tak lekko :) Uwielbiam jogurty mullera, a ten śmietankowy właśnie jest moim ulubionym. Do tej części mogę przyczepić się tylko do słodyczy, która moim zdaniem jest za wysoka.
A sos? No właśnie, tutaj mamy czysty przypadek tego, że wieczko nie zawsze kłamie! Wsad rzeczywiście pełen jest jagód i to nie drobinek, a całych owoców! Producent ich nie żałował tak samo jak cukru. Wsad jest dla mnie za słodki i samodzielnie wręcz mulący.


Podsumowując :
Ocena - 6/10
Cena - 1,99 (ja kupiłam na promocji za 1,29)


20 komentarzy:

  1. mnie denerwują w jogurtach smakowych dodatki syropu glukozowo-fruktozowego, czy nadmierna ilość cukru lub soków owocowych.. grr. ci producenci czasem powinni patrzeć na nas ludzi.. :)
    Zamiast syropu, omińcie go.przecież owoce też są słodkie :) zamiast soku dodajcie tą garść więcej owców..
    Im chyba ciężko to zrozumieć.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niegdyś pożerałam Mullery na pęczki, a raczej zgrzewki :P Nadal bardzo mi smakują, choć wolę kupić jogurt naturalny i dodać do niego co nie co. Ale wiadomo, nie dajmy się zwariować :P Tego konkretnie nie jadłam, chętnie spróbuję.
    Hihi, też mam łyżeczkę z jajek Milki ! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię od czasu do czasu Mullera, ale ja zawsze mieszam dwa pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagodowego jeszcze nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak samo, muller i piątnica to ulubieńcy!
    a ten jagodowy jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tyle pochwał 6/10 to niska ocena - czemu tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam aby to była niska ocena :) Dla mnie ten jogurt jest stanowczo przesłodzony.

      Usuń
  7. wygląda ciekawie, ale jeszcze go nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna osoba uzależniona od jogurtów, jak miło to słyszeć :D
    Tej wersji nigdy nie próbowałam, pewnie dlatego, że jednak wolę Mullery z jogurtem smakowym lub aero.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Mullerki, a jagodowy to jeden z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś byłam uzależniona od tych jogurtów, ale musiały być koniecznie z kuleczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jadłam ale wydaje się być całkiem zacny. Strasznie byłoby fajnie jakbyś jeszzce oprócz oceny i ceny mogła napisać czy zamierzasz kupić ponownie, czy coś w tym stylu :) strasznie mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy z tym pomysł! Wykorzystam :)

      Usuń
  12. Nie jadłam, póki co wolę naturalne jogurty :) Ale chętnie poczytam takie recenzje, bo coś zawsze w oko wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze w czasach gimnazjum i liceum potrafiłam jeść codziennie po parę jogurtów i to była podstawa mojej diety. Ograniczam teraz mleko i jego przetwory, ale m. in. produkty mullera burzą moją wewnętrzną harmonię, kiedy przechodzę koło lodówek w sklepie :D Czemu to musi być takie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review! I love all your photos. The last one is making me hungry! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście nie znoszę mullera. Co spróbowałam to smak samej chemii i produkt leciał od razu do kosza. Nigdy więcej !

    OdpowiedzUsuń
  16. NAJLEPSZA JOGURTOWA FIRMA FOREVER. <3
    I ta wersja jest pyszna, tylko sama nie wiem czy truskawka lepsza czy nie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.