środa, 17 września 2014

Śniadanie nr 290 - Moje widzimisię

Jestem, jestem! Już dziś miałam czas na spokojne śniadanie. Niestety ten tydzień taki w kratkę bo i jutro się nie pojawię...cóż, ''co Pan zrobisz? Nic Pan nie zrobisz''.

Sprawdzian goni za sprawdzianem, a ocen powoli zaczyna przybywać. Tych dobry i tych złych. Niemiecki zakończył się klęską ale jutro będzie okazja poprawić innym. To będzie już 2 rzecz na ocenę z tego przedmiotu! I czy to realne, że przerobiliśmy już cały dział z historii? Ta...

Jedyny dzień odskoczni to właśnie środy, a ja jako doładowanie serwuję sobie pyszną i lepką miseczkę kaszy jęczmiennej. Nie ma co się obawiać jej smaku na mleku! Ona nie tylko pasuje do gulaszu ;)

A jutro sprawdziany dwa, a pod koniec golf! Ciekawe jak będzie.
Kasza jęczmienna na mleku z gruszką* oraz musli od mixit, reszta gruszki






24 komentarze:

  1. U mnie podobna gonitwa w szkole, no ale cóż mamy poradzić , taki jest urok ucznia ;)
    Ja do tego śniadania dodałabym chałwy / tahini lub sezamu i byłabym w siódmym niebie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jęczmienna na słodko stała się moim ulubieńcem! :)
    Pyszne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w sprawdzianach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intensywne dni masz ;)
    Jęczmienną na słodko bardzo lubię, z gruszką nie jadłam, ale ten owoc wydaje się być dla niej stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. golf? chciałabym kiedyś zagrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem o spokojne sniadanie to ciężko... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz żółciutkie gruszki, pyyyyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczęła się szkoła! Niestety...
    Pysznie rozpoczęłaś dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak - sezam do gruchy i niebo ;-]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jęczmienna to moja ulubiona kasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasza+muesli - ciekawie :D
    U mnie też test za testem...ech :c

    OdpowiedzUsuń
  12. kasza jęczmienna z gruszką muszą ciekawie smakowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ciekawe jak będzie." - na pewno będzie to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jęczmienna, jeszcze nie jadłam :D
    a i u mnie już tyle sprawdzianów :< powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pycha, z pewnością dostarczy Ci pozytywnej energii :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. dasz radę! a z niemieckiego też byłam słaba...

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ból nauki niemieckiego. Tragedia!!
    Ale śniadanie następnego dnia wszystko zrekompensuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma nic lepszego niż pyszne śniadanie na dobry początek dnia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.