czwartek, 18 września 2014

Śniadanie nr 291 - A jednak...

Jednak pojawiam się tutaj ale w godzinach kolacyjnych raczej ;) Rano znalazłam chwilkę na śniadanie i udało mi się cyknąć zdjęcia.

Dzień w szkole bardzo, bardzo ciężki. Wszystko napisane, złapana kolejna piąteczka z historii i religii! Na razie z ocenami nie jest tak źle ale wole nie cieszyć się na zaś.
Co do golfa to stwierdzam, że to gra zupełnie nie dla mnie! Jedna wielka NUDA i nic więcej. Ja osobiście nie polecam bo podczas grania jest tyle emocji co piątek na sprawdzianie z matematyki.

Jogurt naturalny z cynamonem i musli od mixit, winogrona


16 komentarzy:

  1. taki jogurt naturalny świetnie się komponuje z musli i świeżymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zazdroszczę wszystkim tego musli ;p
    Prosto i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są dni, kiedy jadasz takie śniadanie w szkole? Pamiętam, że do gimnazjum i liceum nosiłam jeszcze kanapki, bo trochę głupio było zabrać coś innego, coś absolutnie nietradycyjnego. Moje myślenie zmieniło się na studiach, kiedy zaczęło mi zwisać, co ludzie pomyślą, w związku z czym dziś noszę mleko i płatki, jogurt i różne otręby, kasze z warzywami i tego typu rzeczy. Co ciekawe, nie dość, że nikt się nie śmieje, to jeszcze połowa zazdrości, bo sami noszą zwykłe kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje piąteczek :)
    jogurt z musli uwielbiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. golf faktycznie zawiewa nudą ;p a śniadanko jak zawsze pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanie na szybko ale jak smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;-) Jogurt i musli = 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje odczucia co do golfa są niemal identyczne, choć grałam dawno temu :P
    Śniadanie proste, a jakie dobre :)
    Gratuluję ocen!

    OdpowiedzUsuń
  9. co to to duze zólto zielone w owsiance?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest owsianka, a jeśli chodzi o to zielone to to jest liofilizowany agrest.

      Usuń
  10. Może nawet emocje na sprawdzianie są większe! :) Dobrze, że czas na śniadanko się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. grałam kiedyś w mini... nie było źle; p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie grałam w golfa :)
    Nominowałam Cię do zabawy '7 faktów o mnie', jeśli masz na nią ochotę to zapraszam po szczegóły do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.