piątek, 19 września 2014

Śniadanie nr 292 - Ona rozumie

Owsianka rozumie.
Otuli gdy smutno i źle, rozgrzeje gdy zimno, a człowiek dygocze z zimna, a co najważniejsze to to, że smakuje obłędnie! ;) I teraz sama nie wiem, która jest moją ulubioną. Czy ta z masłem orzechowym czy z czekoladą.


Wierzyć mi się nie chce, że nie mam dziś żadnego sprawdzianu/kartkówki! Nie macie pojęcia jaki nawał pracy teraz w szkole. Ja nie rozumiem...po co tak gonić? Z niektórych przedmiotów to ja już po dziale kończę! Ludzie - to dopiero pierwsze dwa tygodnie!
Dobrze, że piątek.

Cynamonowa owsianka z brzoskwinią* oraz czekoladą Ritter Sport z
karmelizowanymi migdałami, reszta brzoskwini
 *brzoskwinia dodana podczas gotowania


Ta czekolada jest boska! Czasem lubię poszperać w szafkach aby znaleźć czekolady jeszcze ze świąt heh ;)


25 komentarzy:

  1. Tej Ritterki jeszcze nie jadłam, ale musi być pyszna ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam tej czekolady, ale wszystko co z migdałami urzeka moje serce xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem taka głodna!
    Ja też nie mam swojej ulubionej owsianki, bo średnio dwa razy w tygodniu każda kolejna jest tą ukochaną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne połączenie :)
    A tej ritterki muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak owsianka o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ritterki :) Wszystkie.
    Owsianka dobra na każdy dzień, każdy humor, każdą porę :)
    A dziś piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko sie zdecydować - co jedna to lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze że od czasu do czasu nauczyciele dadzą trochę odpocząć :D Czekolady muszę spróbować, skoro polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam! znowu ten słynny ritter!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy na świecie próbowali Rittera, a ja wciąż żyję w nieświadomości... :( Ale już niedługo, bo trzy produkty leżą w mojej słodyczowej szafce, haaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzoskwini mi się zachciało, wiesz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej to i z masłem, i z czekoladą! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsiaka nie rozumie, ale dodaje nam wiary w to, że pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam te czekoladki <3
    a owsianka przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś tak wyszło, że w tym tygodniu jadłam owsiankę tylko raz lub dwa, a mam na nią ochotę (tym bardziej, że Twoja wersja kusi ^ ^ ).

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie czasem znaleźć w szafce takie skarby i to jeszcze jakie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłabym się na taką owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda wspaniale, bardzo apetycznie. Aż miło popatrzeć i zaraz chce się jeść. Bardzo lubię owsiankę, zawsze robią dzieci. Każdy sposób na nią jest dobry.
    http://kasinyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej owsiance jest wszystko, co uwielbiam! :)

    www.smallhomebakery.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.