poniedziałek, 22 września 2014

Śniadanie nr 294 - I co Wy na to?

No więc nie było mnie wczoraj - wiem, wiem ale coś struło całą moją rodzinę i wszyscy wczoraj chorowaliśmy na (jak to zwie mój tata) mizernym jedzeniu więc nie było co pokazywać. Nie poszłam dzisiaj do szkoły lecz jutro odpuścić nie mogę. Historia i matematyka same się nie napiszą, nie?
Nienawidzę szkoły....

Ostatnio dumałam nad jednym z pomysłów. Co Wy na to abym założyła nowego bloga (drugiego) odnośnie recenzji produktów spożywczych? Czytam parę takich blogów i nieźle się nakręciłam, a że ja jeść lubię, nowości mnie kręcą to i mogłabym pisać takie recenzje! :) Czekam na Wasze zdanie.

Kasza manna z kandyzowanymi truskawkami SKWORCU*, winogrono
 *truskawki również w środku jako ''nadzienie''


30 komentarzy:

  1. Takich blogów z recenzjami nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z tym drugim blogiem, jeśli lubisz nowości to powinien się sam prowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że nawet tutaj mogłabyś wstawiać takie recenzje! :)
    Pomysł bardzo dobry i czekam niecierpliwie na realizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie. Mogłabyś na przykład dodać osobną zakładkę z recenzjami :) Chętnie poczytam.

      Usuń
    2. Popieram poprzednie komentarze! Pisanie recenzji produktów spożywczych to świetny pomysł, ale myślę, że wygodniej będzie, jak po prostu dodasz nową zakładkę.
      Tak czy siak będę czytać. :)

      Usuń
    3. popieram wszystkie dziewczyny wyżej!
      mogłabyś podać mi linki do tych blogów? :)

      Usuń
  4. ja również chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK TAK TAK!!! jak masz czas i checi to ja bede na pewno odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł z blogiem, jedzonko podane przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak wspomniało kilku poprzedników - zrób zakładkę tutaj, nie będzie chaosu. Lepiej jest mieć wszystko w jednym miejscu, człowiek się nie gubi i nie musi zapamiętywać stu różnych adresów. Ostatecznie zrobisz jednak jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ppomysł z tym blogiem, trzeba rozwijać pasje :))
    zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzje bardzo chętnie poczytam :) ale po co drugi blog ? :) Zostań tutaj :) Tu recenzje również się zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem też na tak z taką propozycją ! ;)

      Usuń
  10. Czekam z niecierpliwością na twojego bloga. uwielbiam czytać na temat nowości jedzeniowych <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zjadłabym kaszkę manną, oj zjadła! A w truskawkach kandyzowanych rok temu się kochałam, szkoda tylko, że takie drogie są....!:)

    http://sliwkowababeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie poczytam, ale jak dziewczyny wyżej wspomniały - łatwiej i wygodniej będzie, gdy po prostu zrobisz nową zakładkę. Ja założyłam drugiego bloga (co prawda w celach innych niż Ty) i teraz trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) Może być osobny blog, albo zakładka tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli tylko to lubisz, to jasne, że zakładaj drugiego bloga! tylko koniecznie linkuj go tutaj, żeby można było łatwo trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem za :)
    Serduszkowe te truskawki :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakładaj, pewnie! Będę z pewnością czytać. ;)
    Ja miałam dylemat zakładając bloga - recenzje czy jednak przepisy. Cóż, wygrało to pierwsze i przyznam, że miło się pisze, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już doszłaś do siebie :)
    A co do nowego bloga - jestem za, lubię czytać recenzje produktów spożywczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chętnie poczytam bo tak jak Ty, lubię dowiadywać się o nowościach i ich próbować. Nawet sama w planach miałam takie 'recenzje', ale póki co, to tylko raz udało mi się dodać na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tyle - czekam na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale nie musisz zakładać nowego bloga, dodawaj tutaj recenzje, jedno z drugim się nie pogryzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również jestem za, uwielbiam czytać takie blogi !

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszne śniadanko :) Do odważnych świat należy więc czekam na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.