niedziela, 28 września 2014

Śniadanie nr 297 - Lubię to!

Wczoraj tak kusiłyście tymi plackami, że dziś nie mogłam zrobić innego śniadania! W sumie, to dawno nie było u mnie placków, nawet bardzo dawno! Jakie są moje ulubione? A no te cieniutkie, jaśniutkie i malutkie tak w sam raz na 2 gryzy ;) Niebo.

U Was też tak piękna pogoda? Normalnie nic tylko na spacer się wybrać. Niestety natłok obowiązków mi na to nie pozwala ale mam nadzieję, że jutro pogoda również dopisze, bo przynajmniej będę miała okazję wyjść na dwór. Nosi mnie strasznie! :D

Placki śmietankowe* z pomarańczą i twarożkiem orzechowym
 * z dodatkiem budyniu śmietankowego



22 komentarze:

  1. Kciuk do góry jak najbardziej tutaj wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie jasny kolor tych placuszków! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty to robisz źe są takie cieniutkie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie malutkie, fajniutkie :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne ^^ ja ostatnio często zajadam omleta z powidłami lub dżemem, ale on wtedy jest spory i puszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCE TE PLACKI, który to przepis? Albo lepiej zaproś mnie do siebie, jak wyzdrowiejesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To klasyczne pancakes :D Ale chętnie zaproszę Cię na te placki!

      Usuń
  7. Nawet nie wiesz jak ja się stęskniłam za twoimi placuszkami , bo są na prawdę świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze dałabym tam jabłuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W zasadzie to takie mini naleśniki. :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog na pierwszym miejscu kojarzy mi się z manną z czekoladą, ale zaraz po tym właśnie z cieniutkimi, delikatnymi plackami w ten fajowy wzorek ;P
    Pomarańcz już. Tak zimowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze, delikatne, cieniutkie placuszki! Moje nigdy takie nie wychodzą - zdradzisz swój sekret?

    OdpowiedzUsuń
  12. Placki to i ja bym zjadła, a najlepiej jakby to ktoś zrobił i podał pod nosek :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie zjadłabym cały talerz, tzn nie talerz a placki z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak takie mini naleśniki - albinosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo.. dla mnie trochę za cienkie, bo pancakes to kojarzą mi się z grubaśnymi placuchami, a twoje bardziej z farncuskimi crepes :)
    Ale właśnie jak dla mnie, to jeśli traktowac je jak crepes, to idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają jak malutkie crunchelle :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.