wtorek, 30 września 2014

Śniadanie nr 298 - Poudawać sobie można...

Rano, ciemno, zimno, wieje...czas do szkoły. Chyba muszę zmienić sobie budzik w telefonie bo ten zaczyna mnie już irytować! Wstaję to coraz bardziej niewyspana i zniechęcona, czuję jesień...czuję zbliżającą się zimę. Wizja śniegu pod nogami mnie przeraża,  taki zmarzluch jak ja to zrozumie. Nienawidzę zimy! To moja znienawidzona pora roku i nic mnie nie obchodzą piękne krajobrazy...ja potrzebuję ciepełka.
Rano, gdy jeszcze wszyscy śpią, podgrzewam mleko na pseudo kawę (kocham Cię Inko) i zajadam się pysznym francuskim rogalikiem.
Przynajmniej rano mam czas.

A jutro z moja klasa idę do kina! Na ''Miasto 44'' - już nie mogę się doczekać :D
Croissant z jogurtem naturalnym i pomarańczą, kawa z mlekiem (brak na zdjęciu)



13 komentarzy:

  1. Ulica 44 ,chyba Miasto 44 :) Swoja drogo polecam film,taki prawdziwy chodź nie lubię polskich filmów ;)
    Croissant to jest to co bym mogła jeść codziennie świeży jeszcze cieplutki.pychaa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten criossant przypomina mi, że za 3 dni weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadła tego rogalika. Mmm, szkoda, że nie mam czasu, żeby zrobić domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zimy też wolę lato, ale i ona ma swoje atuty - np. brukselka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dla takiego wstawania warto wstać wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zwykły croissant i kawa i człowiek jest szczęśliwy :))
    a ja na ten film idę w przyszłym tygodniu :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dawno nie jadłam tych rogalików!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanko pyszne :) A jutrzejszy dzień pięknie się zapowiada, sama bym poszła do kina :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce oddane jesieni i zimie aż mnie boli jak to czytam ;P
    Czyżby tydzień francuski w Lidlu? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne śniadanko :) Zapraszam do kanapkowej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać jak podobał się film :) Rogalik, mmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, czy film Ci się spodoba, też byłam na nim z klasą i jak dla mnie "nie", ale były podzielone zdania. ;)
    Śniadanie pyszne, szczególnie że dość dawno nie jadłam cytrusów.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.