poniedziałek, 29 września 2014

Twarożek Domowy Grani Piątnica

Cześć i czołem! Dziś bez śniadania ale za to z kolejną recenzja produktu, który zawsze musi być w mojej lodówce! Mowa tu o twarożku Domowym od Piątnicy. Produkt ten schodzi u mnie hurtem jak i hurtem jest kupowany (dosłownie!).
Są takie okresy, że potrafię ten twarożek jeść codziennie nawet po 2 razy, a to na słodko, a to na wytrawnie. Zawsze smakuje cudownie ale teraz zapraszam Was na dokładniejszą recenzję.


Skład: twaróg, śmietanka pasteryzowana, sól

Wygląd: Twarożek jest zwarty ale nie suchy. Całość ślicznie nabiera się na łyżeczkę czy nóż. Nic do zarzucenia.

Smak: I jak ze smakiem? Dużo pisać nie trzeba, twarożek idealny i mój ulubiony! Nie zamienię go na żadnego innego gdyż ten smak jest tak cudowny...no bajka po prostu! Idealnie śmietankowy ale nie tłusty, zwarty ale nie suchy. Smak idealnie współgra na słodko (cynamon, miód) czy też na wytrawnie (szczypiorek, rzodkiewka). Polecam z czystym sumieniem! 


Podsumowując:
Ocena - 10/10
Cena - 1,99
Czy kupię ponownie? - Zawsze będę go kupować i tylko go!

27 komentarzy:

  1. Właśnie sobie kupiłam. Też go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć i czołem, kluski z rosołem :3 a na kolacje ten serek i tylko ten! uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Był czas, kiedy strasznie obrzydzały mnie serki wiejskie, bo kojarzyły mi się z glutami zamoczonymi w mleku. To tylko taka dygresja, a teraz do rzeczy, czyli o twarożku. Zauważyłam go na półce sklepowej ze trzy lata temu, może nawet więcej, w każdym razie wtedy był chyba nowością, i absolutnie się w nim zakochałam. Jadam go i na słodko (dorzucam żurawinę) i na słono - z warzywami. Mieszam z makaronem, nakładam na chleb, jem sam,... wszystkie kombinacje dozwolone. To jest produkt-rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten twarożek, polecam zrobić z niego placki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, siema i dzień dobry :D
    Ten twarożek to mój faworyt - zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam go! mogę go jeść ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany! tak się cieszę, że dodałaś rubrykę 'czy kupię ponownie'! to cudowny pomysł! a ten twarozek KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham się Twoich rad, kochana! :)

      Usuń
    2. a ja kupiłam dzisiaj twarożek <3

      Usuń
  8. W twarożku nigdy nie gustowałam, ale ten ma bardzo fajną strukturę, więc może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ten twarożek to chyba najlepszy wyrób Piątnicy. Ma same plusy Rozmiar idealny, smak, konsystencja, jest niesamowicie uniwersalny, można go jeść soli, z miodem/ dżemem/ owocami/ szczypiorkiem i papryką, można go smarować na kanapki, dodać dosłownie do wszystkiego. Cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę serek wiejski od tego twarożku a serek z Krasnegostawu.. Jakoś nie przepadam za produktami tej firmy z wyjątkiem jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam, ale.. masz cudowne paznokcie! :D
    Co do serka-ostatnio kupiłam go, bo myślałam, że wiejski.. ale się pomyliłam, czego nie żałuję, bo zaczepiście sprawdza się jako smarowidło na kanapki :D
    w formie innej nie jadłam, ale zjem z chęcią-bo również wiem, że zagości u mnie w menu ponownie :)
    no i Piątnica-ich produkty uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten twarożek! na pewno go spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem fanką tego twarożku! Jest wyjątkowo smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten serek można jeść na milion sposobów i do wszystkiego pasuje xD Zdecydowanie nasz ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go. Tak ja piszesz - idealny i na słodko i na wytrwanie. Można go jeść solo lub posmarować nim kanapki. Jest mega. Do tego prosty skład, i fajna gramatura.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej kupić 200 gramową wersję z Biedry, polecam. :D Więcej i taniej wtedy wychodzi.
    A jadłaś z ogórkiem i koperkiem? Tez niezły ale trochę za słony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z Biedry też kupuję, ale wolę wersję 150 gram :)
      Nie, jakoś mnie ta wersja nie kusi ;)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.