piątek, 27 lutego 2015

Baton Fig Bar z jagodami

Witajcie!
To był ciężki i bardo długi dzień, ale muszę przyznać, że bardzo zabawny ;) Dostałam od taty taką piękną i ogromną bombonierkę Lindt'a! Kochany :) Jeżeli jesteście ciekawi jak ona wygląda to zapraszam na mojego instagrama.

Dziś przychodzę do Was z recenzją zdrowego batonika - Fig Bar. Z tego co mi wiadomo można nabyć je obecnie w Rossmannie, a swojego czasu były też w Żabce. Fig Bar w swojej ofercie ma 3 smaki - klasyczny figowy, malinowy i jagodowy o, którym dzisiejsza recenzja - zapraszam!


Skład:


Wygląd: Opakowanie jest dość duże i myślę, że swoim rozmiarem przyciąga wzrok kupujących. Na opakowaniu znajduje się mnóstwo napisów, jaki to ten baton nie jest. Co do batona w środku, to przypomina 2 wielkie ciasteczka. Fajne, treściwe i z bardzo zachęcającym środkiem ;)


Smak: Baton jest wspaniały! To pierwsze przyszło mi na myśl, gdy go ugryzłam. Lekko twarde ciastko, wilgotny i mocno figowy środek - mniam! :) Na początku bałam się, że całość będzie gumowa i nijaka, ale to co oferuje ten batonik to bardzo miłe i ciekawe doświadczenie smakowe. Jedyne do czego można, a nawet trzeba się przyczepić, to to, że nadzienie jest za mało jagodowe. 


Podsumowując:
10/10
Cena - 3,99 Rossmann
Czy kupię ponownie - Tak!

23 komentarze:

  1. Ja jadłam kiedyś tego klasycznego i też baaaardzo mi zasmakował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam, ale nie skusiłam się jeszcze.. :D cena trochę nie adekwatna do rozmiaru, nie sądzisz? :)
    Będę próbować odtworzyć je w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam malinowy i bardzo się cieszę, że mam Rossmanna pod nosem i mogę po nie sięgać kiedy chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam, ale patrząc na skład pewnie by mi zasmakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle zapominam kupić tej wersji, ale z opisów wynika, ze nie ma zbyt dużej różnicy smakowej między jagodową wersją a malinową.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba już niedługo nawiedzę drogerię rossmann, już się mnie nie pozbędą. ; d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagodowy moj ulubiony. Mam nadzieje, ze z czasem wprowadza wszystkie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna z niewielu kupnym słodyczy, które mi smakują. no i nie ma w składzie całej tablicy mendelejewa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzi zachecajaco wyglada ;)
    Ja jednak wole home made ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj kusiła mnie nim moja przyjaciółka, musze w końcu kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jeszcze nigdy nie jadłam nic z rossmana.
    A ten batonik wygląda naprawdę kusząco, trzeba go kupić ;)!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam chociaż myślałam, ze ni lubisz gorzkich :)

    A miodelkę jadłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię gorzkich? Toż to moje ulubione czekolady! <3
      Tak, jadłam miodelkę, niedługo recenzja na blogu :)

      Usuń
    2. To coś mi się musiało pomieszać :)

      Ja dostałam słoiczek miodelki, miodelkę w tubce oraz taką miodelkę z paluszkami chlebowymi (nie wiem czy Ci smakowała ale w Carrefour Market widziałam tą w tubce po 2,49zł a z paluszkami chlebowymi po 1,89zł). Jeszcze nie otwierałam - musi swoje odstać :) poza tym potrzebuję dobrej pogody do zrobienia zdjęć do recenzji bo i u mnie sie pojawi :) czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  13. Aaaa uwielbiam! Kupuję w Rossmanie, wszystkie smaki są pyszne (własciwie to smakują podobnie), są fajne na podróże, bo długo trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynie do czego się możemy przyczepić to zdecydowane przesłodzenie ;) Klasyczny i jagodowy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze go nie próbowałam, choć spotkałam go kiedyś w Rossmannie. Jeżeli polecasz to kupoę następnym razem gdy tam będę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię! A wczoraj kupiłam nawet kolejne dwa smaki - z malinami i figowy :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałem kiedyś, chyba ten klasyczny. Jak dla mnie za słodki, ale jak kto woli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasycznego nie jadłam, ale ten aż tak słodki nie był :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.