czwartek, 26 lutego 2015

Czekolada Milka Schoko&Keks

Witajcie! Nie macie pojęcia jaki miałam wspaniały dzień. Z całą klasą pojechaliśmy do teatru na przedstawienie ''Jezus Chrystus Super Star'' i jestem oczarowana! Polecam się wybrać, na prawdę warto. Zaznaczę tylko, że jest to musical, cały śpiewany po angielsku.
I odwołali mi sprawdzian z techniki! :D

Ostatnio dostałam czekoladę z Niemiec, milkę, którą można i nabyć w naszych sklepach. Lubię ten smak, jadłam już wiele razy, ale czekolada Niemiecka jest według mnie lepszej jakości. Schoko&Keks to jedna z moich ulubionych dużych tabliczek tejże firmy.

Zapraszam!

Wartości odżywcze:


Wygląd: Opakowanie identyczne jak Polska wersja tylko nazwa jest inna (nie inna tylko w innym języku).
Ładne, fioletowe opakowanie, którego nie da się nie zauważyć ;) To co lubię w tej czekoladzie to kostki. Są grube, treściwe i przedstawiają urocze krowy! Nie jest to słodkie? ;) 


Smak: Czekolada Niemiecka od milki jest bardziej kakaowa. W środku znajdziemy pyszny, maślano-śmietankowy krem, który jest cholernie słodki, ale jest tak smaczny, że kompletnie mi to nie przeszkadza. Pod warstwą kremu mamy herbatnik. Maślany, kruchy i pyszny! Przypominają mi takie za czasów przedszkolnych dodawane do podwieczorku :D Podoba mi się to, że nie jest wilgotny czy ''nie pierwszej świeżości'', jak to się mawia. Nie jest mocno przesłodzony, lekko słonawy wręcz, co idealnie równoważy się z kremem. Co tu dużo pisać? To jest milka, którą trzeba wypróbować!



Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 10 zł
Czy kupię ponownie - Tak



22 komentarze:

  1. Oglądałam kiedyś ten musical na yt, ale wiadomo na żywo to całkiem coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie pamiętam czy jadłam, ale Milka to Milka, pewnie by mi smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię musicali, chociac słyszałam że w gliwickim teatrze 13 marca mają "wystawiać" Rodzinę Adamsów i chyba bym chciała to obejrzeć ale mam za daleko ;/

    Z tego o widze to nie tylko niemiecka nutella jest lepsza od polskiej ale i czekolady... Oj coś Ci Polacy modzą i kombinują ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wszystko byleby zaoszczędzić :(

      Usuń
  4. O tak, od dawna napalam się na tę Milkę, ale w związku z tym, że: A) jest tylko duża, 2) znajduje się w stałej ofercie, 3) mam milion czekolad w domu, nieprędko ją kupię.Ale kupię!
    I szkoda, że polskie kostki nie mają krów. Co widzę je na Insta, to mi serce z czułości mocniej bije.
    Btw, ta lepsza od dużej Oreo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są bardzo dobre, muszę kupić ponownie dużą Oreo i porównać :)

      Usuń
  5. lubię takie czekolady, fajnie jest nacieszyć się smakiem czekolady i do tego pochrupać herbatniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwałabym ją słodszą i lepszą jakościowo wersją 3Bita.
    Oczywiście niemiecka wersja nie dorównuje polskiej. Ja niestety próbowałam tylko "naszej". I zjadłam chyba pół tabliczki podczas 4-godzinnej podróży pociągiem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co piszesz, wynika, że miało być na odwrót: polska nie dorównuje niemieckiej. A 3Bity kocham, więc tę Milkę muszę zdobyć koniecznie.

      Usuń
  7. Ta czekolada jest genialna :D Najlepsza kiedy się ją trochę zamoczy w gorącej herbacie :) Pyyycha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże opakowania milki są najlepsze! Treściwość tych kostek, podoba mi się najbardziej! (no i te urocze krówki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 ostatnie zdjęcia przemawiają "zjedz mnie"... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat mam ją schowaną w szafce i czeka na pierwszą degustację :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wygląda, widziałam gdzieś z oreo w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś moja ulubiona czekolada, razem z tą z orzechami i karmelem i limitowaną edycją niemieckiej milki która była na Euro 2012 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam, ale Milkę uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tą czekoladę :) Daj kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie przypomina 3Bita w smaku - a że uwielbiam Milke i 3Bit'a uważam za jednego z najlepszych batonów, to ta czekolada też mi przypadła do gustu.
    Tak mnie kusi, żeby porównać Milkę Oreo niemiecką i Polską ale nadal się nie zdecydowałam. ;-;

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.