sobota, 14 lutego 2015

Walentynki? Wolę czekoladę! - Czekolada Schogetten Trilogia

Witajcie w ten Walentynkowy dzień! Wszystko jest takie słodkie, różowe (ew. czerwone), piękne, delikatne, puchate...rzygam tęczą!
A ta na serio. Walentynki to nie tylko dzień zakochanych, ale i też święto miłości. Miłość jest wspaniała i nie mówię tu tylko o związkach damsko-męskich. Jest miłość rodzinna, siostrzana, braterska...ale nie o tym dziś.

Ja jako samotna singiel'ka (chyba wieczna) pocieszam się w Walentynki dobrą czekoladą i dobrym, ckliwym i przesłodzonym filmem. Wybór padł na Schogetten Trilogia, którą już dawno kupiłam w Kauflandzie.
Zapraszam!


Skład: brak zdjęcia


Wygląd: Opakowanie papierowe, w złotawym kolorze z apetycznymi kostkami czekolady. Całość bardzo zachęcająca, szczególnie trójkolorowe kostki :) W środku znajduje się wnerwiające i nie praktyczne sreberko. W opakowaniu jest 18 kosteczek, podzielonej już czekolady.


Smak: Ogólnie nie jestem fanką czekolad tej firmy. Dużo bardziej smakuje mi, dobrze znany, Ritter Sport. Kostki są małe (bardzo mi to odpowiada) i pięknie pachną! Zapach jest jednocześnie orzechowy i mleczno-śmietankowy. Czekoladka wyraźnie podzielona jest na 3 warstwy smakowe - biała, mleczna i deserowa. Wielka szkoda, że deserową słabo czuć, jest jej stanowczo za mało.  Jedząc czekoladę spotkamy też nugat, nawet niezły, ale wolę nugat z Rittera. Dodatkowo orzeszki na górze, zatopione w białej czekoladzie, są w zbyt symbolicznych ilościach. Całość jest na prawdę fajna i przyjemna, ale jednak nie na 100% w moim guście.  


Podsumowując:
8/10
Cena - ok. 3 zł
Czy kupię ponownie? - Jak będą na promocji to się skuszę


♥A Wam kochani słodkich Walentynek! ♥

41 komentarzy:

  1. Czekolada?! Też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladki - dobre i dla singielki i dla zakochanych! :) Fajny niebieski lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś kiedyś spróbowałam orzechowej czekolady Schogetten i... była fuj. Teraz jakoś mnie nie ciągnie do tych czekolad. Ale na walentynki, czekolada to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Singielki świętują jutro - 15.02 to Dzień Singla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no tak! Dziękuję za informację! W takim razie jutro poprawię inną czekoladą :D

      Usuń
  5. Ostatnio jadłyśmy tą czekoladkę i była całkiem całkiem :D Fajnie chrupało i nugat był dość wyraźny :)
    Nasze Walentynki to również będzie dobra czekolada i lody oraz dobry film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne Walentynki mi się szykują, ale zamiast czekolady - brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekolada jest dobra na wszystko :) Ta to jedna z ulubionych mojej siostry :P Jak dla jest całkiem ok, choć mam innych ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekolada nie pyta, czekolada rozumie :D A ta jest przepyszna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zdecydowanie wolę czekoladę :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie smaków,pewnie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam tą czekolade! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czekolada jest rewelacyjna :)
    walentynki z czekoladą-to rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest to jedna z nielicznych czekolad Schogetten, która mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kuś czekoladą, bo zaczynam słodyczowy odwyk ;) Ale kiedy go skończę idę do sklepu. Po to cudo ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak jestem na nie, jakoś te czekolady do mnie nie trafiają wolę milkę we wszystkich wariantach, haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Schogetteny jeszcze przede mną, a walentynki - muszę Cię zmartwić, ale i poprawić - to TYLKO święto zakochanych, a nie miłości w ogóle. To, że ludzie sobie poszerzyli grono obdarowywanych, nie znaczy, że robią to zgodnie z tradycją, która opiera się na dniu szukania wybranka. Nie miłości do kogokolwiek, mamy, taty, siostry, psa, ale do partnera właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam drugą wieczną singielkę;) Ja wczoraj zjadłam aż dwie Milki Oreo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak z ciekawości spytam, może nie w temacie. Dlaczego nie jesteś weganką?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wczoraj też się słodkościami raczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja w to wieczne "singielstwo" (?) nie wierzę. Pierwszy raz w życiu spędziłam walentynki w ogarnięty sposób, więc na pewno innych (w tym Ciebie) także to czeka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tą czekoladę ! Dobra jest też gorzka z marcepanem ooo mmm <3
    Kusisz tylko ! Ja też singieelka pjona :D!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hah, na pewno będziesz wieczną singielką, jeszcze wszystko przed Tobą! :)
    A tą czekoladę kupiłam kiedyś bardzo dawno mojemu Ukochanemu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach... to są czekoladki mojego dzieciństwa, kiedyś się nimi bardzo zajadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Spokojnie, też w końcu dostaniesz strzałę od Amora ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. walentynki to ściema, mówi Ci to osoba ze statusem w związku. ;D
    a czekolada prezentuje się uroczo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię tą markę czekolad, ale tej jeszcze nie próbowałam. Czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bo oni sami piszą :) Przynajmniej do większości osób :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedna z ulubionych,
    zaraz po Milce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zawsze lubiłam w tych czekoladach to wyporcjowanie kostek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłość przychodzi wtedy kiedy chce, my na to nie mamy wpływu :D A ja tą czekoladę bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  31. A jadłaś kiedyś czekoladę Dairy Milk?
    http://www.britishshopabroad.com/products/Cadbury-Dairy-Milk-with-Oreo-120g.html OREO
    http://grocerygems.blogspot.co.uk/2014/11/cadbury-dairy-milk-chips-ahoy-chocolate.html
    Ostatnio nie jem czesto czekolad, ponieważ zdrowo się odzywiam i staram sie ograniczyć słodycze, ale jak wczoraj kupiłam tą druga to zjadłam ja w 5 minut jak batonika... są nieziemskie jak dla mnie! Dairy Milk ma bardzo duzy wybór smaków. Nawet z żelkami!
    http://ibyslla.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała niedługo okazję jeść te cudowności :)

      Usuń
  32. Uwielbiam tą czekoladę, zresztą uwielbiam wszystkie jej rodzaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie każda czekolada jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.