niedziela, 21 czerwca 2015

Cadbury Creme Egg

Potrzebujecie odrobiny słodkości na weekend? Rozumiem, owoców pełno, ale czasami trzeba sięgnąć po dawkę czekolady!

Dziś recenzja kultowego brytyjskiego smakołyku - creme egg! To nic innego jak czekoladowe jajko wypakowane słodkim kremem.
Brytyjczycy je uwielbiają i wymieniają jako jedne z najlepszych słodyczy Anglii. Czy mnie zadowoliły? 
Zapraszam!


Składu brak ;)


Wygląd: Jajko jest spore, nawet bardzo i strasznie ciężkie. Okrywa je sreberko w fioletowych barwach Cadbury z żółtymi elementami. Strasznie mi się spodobało i gdy tylko dostała je w swoje łapki, to nie mogłam się doczekać kiedy je spróbuję! Jajko jest oblane czekoladą, a w środku znajduje się krem w 2 kolorach.


Smak: Czekolada Cadbury jest smakiem bardzo, ale to bardzo zbliżona do Milki. Słodka, mocno mleczna (ale Cadbury bardziej) i lekko plastikowa. Na górze mamy jej cienką warstwę, a na dole strasznie grubą. Czekolada, czekoladą, ale tu pierwszą rolę gra krem...a raczej 2 kremy. 
Jeden z nich jest biały, który odgrywa za białko, a drugi jest żółto-pomarańczowy. Ten znajduje się w samym środku, i jak wiadomo jest tam jako żółtko.
Lubicie lukier? Jeśli tak, to ten słodycz jest stworzony dla Was, a jeżeli Wasze zęby, tak jak moje, nie znoszą go, a po jednym gryzie macie wrażenie, że Wam wypadają i obłażą cukrem, to dajcie sobie spokój z tym jajeczkiem...Krem to po prostu kupa lukrowego czegoś, mega słodkiego, sztucznego i fuuuj! Ledwo co zjadłam połówkę, a miałam dość i powędrowało to do siostry. Moja siostra słodkości kocha (oprócz gorzkiej czekolady i Reese's), ale jej też nie smakowało. Mamy całe pudełko i ciekawe kto to zje...będzie dla koleżanek :P
Nie polecam!


Podsumowując:
2/10 (bo czekolada smaczna)
Cena - prezent
Czy kupię ponownie? - Nieeee

22 komentarze:

  1. Środek wygląda komicznie. :D Czekolada ta jest tak osławiona, że muszę jej spróbować. Słodsza niż Milka? Myślałam, że to niemożliwe. :D Szkoda, że nadzienie wyszło takie słodkie, lukru nie znoszę, psuje smak wszystkiego co pokrywa, bleh. Nie dla mnie zatem to jajeczko... Chociaż domyślam się, że robi furorę w WB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek rzeczywiście przypomina jajko :)

      Usuń
    2. Jeszcze raz weszłam na tą stronę, żeby sobie zobaczyć zdjęcie tego jajka, bo naprawdę wygląda śmiesznie i poprawia mi humor haha. :D

      Usuń
  2. Buu, az tak krytycznie? A tak smakowicie wyglądają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, nigdy ich nie jadłam, ale szczerze mówiąc takiej porażki bym się nie spodziewała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Typowy angielski słodycz. Cukru w nim aż do bólu!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam to, koszmar dla moich zębów. Polecam wydłubywanie tego lukru i jedzenie samej czekolady. I tak będzie słodko, ale nie tak jak z tym paskudnym nadzieniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam ale zawsze chciałam spróbować - chyba jeden z bardziej rozpoznawalnych słodyczy na świecie. Szkoda, że taki niewypał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że gdybym miała okazję i tak bym się na to jajo skusiła ;P Podoba mi się ta gruba warstwa czekolady :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Środek ciekawie wygląda, ale ja już po miniaturce recenzji widziałam, że produkt nie dla mnie. :P Niespecjalnie ciągnie mnie do czekoladowych jajek. Po tej recenzji i ocenie - będzie mnie wręcz od nich odpychało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłam w Kuchniach Świata kupić sztukę za 1 albo 2 zł. Odpaliłam w sklepie internert, poszperałam i po chwili wiedziałam, że zaoszczędzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lukrowe nadzienie? Też nie dla nas. Na szczęście nie musimy tego próbować xD

    OdpowiedzUsuń
  11. O, wygląda zabawnie. ^^ Szkoda, że mało smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzdrygnęłam się z obrzydzenia lukru nie znoszę fuj

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaa! ja chce ja! błagam weś wystarczy mi jedno! naprawdę! błagam xDD ooo szkoda, że nie da się podać przez ekran. Bo widzisz ja mam niski poziom zasłodzenia i to mogłoby w końcu zaspokoić moją chcicę... o masakra ty szczęściaro ;) nawet za 2 uważam, że to coś wartego mojej uwagi ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Będąc w Anglii, zauważyłam, że większość słodyczy jest bardzooo, ale to bardzooo przesłodzona, że często miałam wrażenie takiego oblepienia cukrem na zębach.
    Chyba się na to nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie wygląda smacznie, ale skoro nie polecasz to na pewno nie kupię, tym bardziej, że lukru nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zbaczyłam wnętrze, to pomyślałam, że chyba jednak nie będą zbyt dobre

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyobraziłam sobie to przecukrzenie, fuuujj... Wolę normalne jajo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajka kultowe, jeśli chodzi o wyzwania jedzeniowe na YT. Chociaż nie wiem czy w tej ponkretnej odmianie. W każdym razie każda recenzja, także blogowa jest pełna słów cukier, słodkość, cukier, zasłodzenie. No i chyba się sprawdziło ;) To, że w niekoniecznie dobrej formie, to już inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedyny plus to wygląd jak jajko ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.