piątek, 19 czerwca 2015

Czekolada Milka Nugat

Witajcie!
Wczoraj na słono to dziś na słodko, co by czas w szkole szybciej leciał ;)
Opisywana dziś Milka nie jest dostępna w Polsce, a jak już jest to tylko w sklepach z Niemiecką żywnością czy na internecie. Nugat? Brzmi tak prosto, a jednak nie zasłużyliśmy sobie na ten smak w naszej ofercie. Ale czy na czymś tracimy? Czy warto ją sprowadzać?
Zapraszam!

Skład:


Wygląd: Fioletowe opakowanie, a jakżeby inaczej, przecież to Milka! Muszę przyznać, że nie jest ono kusząco zrobione, a tym bardziej apetycznie...wolę nie mówić co przypominają mi owe kule za kostkami czekolady. Na samym początku można się pomylić i stwierdzić, że czekolada to nic innego jak zwykła mleczna, ale jednak nie. Bowiem jest w niej krem z nugatu, co po przyjrzeniu się widać.


Smak: Wiecie jak smakuje Nutella? No chyba każdy wie! Ta czekolada jest bardzo zbliżona do niej smakiem. Słodka, sklejająca zęby i rozpływająca się w buzi. Kosteczki są małe, po cztery w rządku i niestety bardzo szybko się topią. Smaczna czekolada, nawet bardzo, ale za słodka! Jest to Milka niemiecka, ale nadal słodycz powala...normalnie jakby ktoś pakował sobie Nutellę łyżkami do buzi i zagryzał mleczną milką.
Jeśli chodzi o nugatowy smak to Ritter Sport bije tą czekoladę na głowę, szyję i wszystko! Milka chyba nigdy mu nie dorówna ;)
Ogólnie dla fanów ów kremu czy samej Milki powinna być ideałem, ale nie dla mnie...nie skuszę się ponownie ;)


Podsumowując:
8/10
Cena - prezent
Czy kupię ponownie? - Nie

31 komentarzy:

  1. oj pojadłabym ją pojadła, jedząc nutelle i zagryzając milką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JA moge podjadać nutellę, ale już nie zagryzać Milką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dostałam ją w prezencie i czeka na swoją kolej ;) Skoro smakuje jak nutella, to na pewno mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! wlasnie uswiadomilas mi jak bardzo brakuje mi milki w stanach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie masz pojęcia jak ja Ci zazdroszczę słodyczy ze stanów!

      Usuń
  5. Niejednokrotnie gorzkie czekolady bywały dla mnie zbyt słodkie, wiec tu bym chyba padł z zaslodzenia.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię tylko gorzkie czekolady minimum 85% kakao ;) Ty chyba lubisz bardziej lubisz te słodkie co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Lubię najbardziej gorzką 70-85%

      Usuń
  7. Niezbyt lubię Nutellę, a fragment "jakby ktoś pakował sobie Nutellę łyżkami do buzi i zagryzał mleczną milką" trochę mnie wręcz obrzydził. :P
    Raczej nie spróbuję, mimo, że to niemiecka milkowa jakość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie czekolady milka są bardzo słodkie, za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie było jej kiedyś w Polsce? Bo coś jakby kojarzę, ze była ale chyba potem została wycofana. Ale może się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wydaje mi się, że była. Nawet moja mama tak stwierdziła, że kiedyś to ją w sklepie widziała. Myślę, że została wycofana, tak jak ta śmietankowa i z musem kakaowym.

      Usuń
    2. Też mam wrażenie, że kiedyś ją jadłam. Taki milkowy nugat to na pewno na dzień dzisiejszy dla mnie porażka :)

      Usuń
  10. W ogóle nie miałam takich skojarzeń jak Ty, patrząc na opakowanie. Ja tam widzę lekko roztopione kulki Lindta (Lindory), mmm. Poza tym Milkę kocham, nugatowe nadzienie też, a nadmierna słodycz m nie przeszkadza. W kakaowych Loffel Ei się zakochałam, pewnie i w tym bym mogła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać że zarówno Nutella i Milka.. Mogłyby dla mnie nie istnieć. No Nutella jeszcze jeszcze.
    Ale ta Milka to totalnie coś mojego ! Ach ! :) Chciałabym bardzo jej spróbować, z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, że dawno temu była dostępna w Polsce bez większych problemów ;( Mimo tych kupek na opakowaniu była moją ulubioną milką,, chlip chlip ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknię za tą deserową z musem czekoladowym :(

      Usuń
  13. Ja wiem, że to milka, że banał, że przesłodzone, że oklepane itp itd... ale i tak wiem, że by mi to smakowało. :D To jest dokładnie ten sam przypadek co z kinderkami - słodkie, proste, nieprzekombinowane, a jakże smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. A to nie jest jedne ze smaków małych czekoladek z takich sześcio- (lub ośmio)kątnych pudełek? Jeśli tak, to lubię. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale nie jestem w 100% pewna ;)

      Usuń
  15. czasem nachodzi mnie chęć na taka mleczną czekoladę, wtedy milka jest niezawodna. Ale gorzkiej i tak nic nie przebije;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak z nugatem to chętnie byśmy spróbowały :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jadłabym <3 wygląda cudowne a ja kocham nugat

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pałam miłością do nugatowych słodyczy - zdecydowanie wolę się zasłodzić w inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi akurat ona bardzo smakuje :) Uwielbiam nugat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam ją z Niemiec i smak mnie przyjemnie zaskoczył. Taki kakaowo-orzechowy o podobnym do nich, przyjemnym zapachu. Rewelacyjna i lepsza od zwykłej, mlecznej Milki. :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.