czwartek, 18 czerwca 2015

Grzanki śródziemnomorskie PUB czosnek z pietruszką i oliwą

Witajcie!
Grzanki, sucharki, krakersiki...mam do nich słabość ;) Chipsy i różne kukurydziane, słone i tłuste twory mogą dla mnie nie istnieć, ale dobrze doprawione, pikantne, chrupkie grzanki czy sucharki to jest to!

Obecnie w Biedronce mamy tydzień kuchni śródziemnomorskiej. Lubicie? Dla mnie to najlepsza z kuchni. Upatrzyłam wiele rzeczy w tym moje hummusy (♥) i właśnie te grzanki, które występują też w wersji pomidorowej (na nie też przyjdzie czas).
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Ogromne opakowanie, które rzuca się w oczy i od razu przykuł moją uwagę. W Biedronce są one od dawien dawna, ale jakoś nigdy nie mogłam się na nie zdecydować. Kolejną rzeczą, która mnie urzekła, to kształt grzanek. Są to takie urocze mini bagietki - prawda? Obsypane są hojnie pietruszką i innymi przyprawami.


Smak: Zacznę od zapachu, który jest mocno czosnkowy i ziołowy. Pachną tak, jak świeżo grillowany chlebek z roztapiającym się masłem czosnkowym. Kształt już opisałam, mini bagietki, które są niezwykle chrrrupiące! Aż miło się wgryzać ;) Grzanki są ciut za tłuste w smaku, pozostaje to przez chwilę na języku, ale nadal są pyszne. Czosnek gra tu pierwszą rolę i jeżeli jesteście takimi fanami czosnku jak ja, to powinno Was to zadowolić. Fajne, chrupiące i smaczne...idealne do sałatek ;) Polecam.


Podsumowując:
8/10
Cena - ok. 4 zł
Czy kupię ponownie? - Tak

22 komentarze:

  1. Niby coś ciekawego, niby fajne... ale jakoś mnie niezbyt zachęcają. Według mnie po prostu mało smakowicie wyglądają, a to dla mnie już wystarczy, by je skreślić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj je kupiłam i są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzanki trochę nie w moim guście, ale kuchnię śródziemnomorską bardzo lubię i może któregoś dnia zajde do biedronki :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłem kiedyś pomidorowe z Tesco chyba. Były bardzo słone i tłuste, chyba się nie przekonam.
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za ten wpis, bo zastanawiałam się czy je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie już nie zdążę, ale fajnie że mówisz o tym tygodniu śródziemnomorskim. ;) Ja zawsze lubiłam tego typu grzanki, pół-gotowce do wsadzenia do piekarnika. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu byly podobne grzanki i probowalam obu smakow, sa GENIALNE :)
    Niestety mam slabosc do takich rzeczy, do chipsow tez, dlatego musze z takimi rzeczami uwazac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo coś ciekawego ! :)
    Aż żałuję że tak rzadko jadam pieczywo, może czas się przemóc? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie skład ciut zniechęca no i ten czosnek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, zachęcający to on nie jest ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam pieczywo z masłem czosnkowym, zwłaszcza świeżo zgrillowany chlebek tudzież gorący tost z rozpływającym się nań masłem. Teraz nie mogę jeść, bo czosnek jest ostry, ale może mała ilość by mi nie zaszkodziła, całować się potem i tak z nikim nie będę, jeden problem z głowy.
    Takie grzanki widuję w Lidlu podczas śródziemnomorskiego tygodnia, ciekawe jak wypadłoby porównanie. Nie jadłam ani tych, ani tych. Lubię za to takie bagietki z lodówki i zamrażarki, co mają nacięcia z masłem czosnkowym właśnie i wkłada się je do piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie grzaneczki, ale te gotowce wywołują u mnie mdłości :c nie wiem w sumie czemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy takiego czegoś nie jadłyśmy i pewnie ze względu na obecną tłustość pewnie się nie zdecydujemy na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie bagietki z masłem czosnkowym co to się daje do piekarnika... Na początku studiów to był mój ulubiony ,,obiad". :D Taki grzaneczki też lubię chociaż przypuszczam, że są właśnie dosyć tłustawe tak jak mówisz. Niemniej lubię słone przekąski i bym chętnie je zjadła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te grzanki, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, kuchnia śródziemnomorska to również moja ulubiona :)
    Grzanki jadłam w wersji pomidorowej i rzeczywiście były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety, produkt fajny, ale skład tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  17. przepadam za grzaneczkami <3 zajadałam się w nimi w dzieciństwie :D choć ostatnio jadłam takie tłuste, że sama się poczułam jakbym była bryłą smalcu xDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te grzanki jako dodatek do sałatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. One są dostępne cały czas, u mnie są za 2,99 zł, co biedronka to inaczej jak widzę ja lubię ten smak, kupiłam humus czeka puki co w lodówce na weekend 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. :) W Grecji mamy mnóstwo tego typu grzanek do wyboru. Tych nie jadłam, ale ogólnie bardzo lubie tego typu suche pieczywo i też dodajemy je bardzo często do sałatek, albo lekko zmaczamy i jemy ze świeżymi pomidorami, fetą, oliwą i przyprawami. Pyszności:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.