środa, 10 czerwca 2015

Konfitura Morelowa Łowicz

Witam w ten piękny dzień ;)
Osobiście mam bardzo dużo na głowie, sprawdzian popędza sprawdzian, a ja siedzę nad książkami i nie mam nawet chwili dla siebie.

Dziś krótko i na temat. Łowicz - dania gotowe, dżemy, konfitury, koncentrat pomidorowy...kto nie zna? ;) Większość kupowanych dżemów to właśnie te marki Łowicz. Ale cóż się dziwić? Nie są drogie, a ich jakość na prawdę dobra. Dziś o konfiturze, która została zakupiona przez mojego tatę głównie dla słoiczka (na pieczarki będzie przecież!:D).


Skład:


Wygląd: Nie dziwię się czemu mojego tatę zachwycił ten słoiczek ;) Mały, zgrabny, a zawartość koloru płynnego złota! Lubię jak widać zawartość, a ta jest bogata w owoce, które pozytywnie mnie zaskoczyły.


Smak: Nie wiem czy to tylko moje odczucia, ale mam wrażenie, że konfitury z Łowicza są dużo słodsze niż ich dżemy. Nie wiem czy jest to spowodowane większą ilością owoców, ale jest to minimalnie przeszkadzające. Konfitura jest półpłynna, fajnie nadaje się do owsianki (sprawdzone!), ale i na chleb się nada ( w małych ilościach). Kawałki moreli w tej konfiturze są ogromne, a ja osobiście trafiłam na kawałek wielkości ćwiartki owego owocu! Pycha :) Owoce są chrupiące soczyste i niczym świeże z drzewa (choć przecukrzone).
Konfitura jest pyszna i warto ją spróbować. Jej jedyny minus to nadmierna słodycz.


Podsumowując:
8/10
Cena - ok. 5 zł
Czy kupię ponownie? - Tak

19 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zachęca. :-) Sama dżemy jem bardzo rzadko, bo nie mam z czym ich jeść ale jakbym już miała kupić to morelowy z pewnością by się wśród nich znalazł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować, ale ja i tak zawsze wybiorę domowe wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Morele w formie konfitury akurat jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się podobają takie słoiczki ;) Ale podejrzewam, że zawartość byłyby dla mnie mocno za słodka; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zwyczajnie wypowiedzieć się nie mogę, bo takich konfitur nie jadam. U mnie w domu robi się dżemiki morelowe i nie tylko. Domowe uwielbiam, sklepowym troszkę nie ufam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie uratowałam wczoraj przed wyrzuceniem identyczny słoiczek tylko, że po żurawinie, bo tak mnie zauroczył i na masło orzechowe będzie idealny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczek jest faktycznie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc, bardzo lubię dżemory Łowicza, więc wszystko co pochodzi od nich, biorę w ciemno :) Najbardziej jednak lubię dżem truskawkowy, potem powidła śliwkowe. Potem chyba brzoskwinię właśnie (morela to też taka brzoskwinia, hihi).

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie muszę spróbować! Kolor faktycznie jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sięgam po konfitury czy dżemy to zawsze z łowicza :D coś mają w sobie ^^ a tatusiowi się nie dziwie wcale bo jest uroczy ^^ jak zrobi te pieczarki to się pochwal jednym zdjęciem ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Z reguły konfitury są słodsze od dżemów :) A morele bardzo lubimy, więc nie pogardziłybyśmy takim słoiczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To są tanie? Za taki mały słoiczek to dla mnie zdzierstwo i właśnie Łowicz nie lubię niczego dżem czy konfitury. Wolę zrobić swoje domowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ich dżem z czarnej porzeczki, tego jeszcze nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ależ to musiało być miłe zaskoczenie z tymi kawałkami owoców. <3
    Najlepszą konfiturę z moreli robi moja Babcia i nic nie przebije tego smaku, ale skoro sobie ją tak cenisz, to z chęcią spróbuję! :)
    Fajnie wiedzieć, że nie wszystkie kupne dżemy są złe. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak opisywałam porzeczkową, to też urzekł mnie słoiczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. znam te konfitury, niezłe, ale wolę swoje- domowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe najlepsza, ale u mnie nikt nie robi ;)

      Usuń
  17. Czasami sięgam po te sklepowe. Ale zdecydowanie wolę te domowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.