niedziela, 14 czerwca 2015

Piramidki pełnoziarniste zbożowe POP CROP

Witajcie!
Ja mija weekend? Nie macie pojęcia jak wspaniałe jest to uczucie, że nie musisz już dorabiać lekcji, uczyć się czy innych zbędnych pierdół. Co prawda trochę głupio, że oceny już wystawione, a teraz przez długi czas będzie nuda, ale co tam, trzeba czerpać pozytywy.

Ostatnio w moich ulubionych delikatesach Piotr i Paweł upatrzyłam fajne, ryżowe chrupaki. Skład bez chemii, genialny kształt, idealna grubość...bierzemy! Gdy je zobaczyłam, to od razu pomyślałam o hummusie - smakują razem obłędnie.
Zapraszam!

Skład:


Wygląd: Opakowanie to szczyt kiczowatości. Nie da się otworzyć i ładnie zamknąć z powrotem, bo cały rozrywa się w trzy światy. Po otworzeniu trzeba :
a)zjeść całą zawartość
b)przełożyć ją do jakiegoś pojemnika/pudełka
Opakowanie w, które zostały zapakowane ryżowe piramidki jest mega nudne, ale całe szczęście, że widać przez nie zawartość, bo to ono przyciąga wzrok. W środku znajdziemy sporo trójkątów wykonanych z ryżu i jakiś pełnoziarnistych zbóż. Pięknie pachną, są dobrze wypieczone i mało połamane.



Smak: Ten, kto lubi wafle ryżowe będzie wniebowzięty! Ba! Nawet ten, który ich nie lubi będzie zachwycony ;) Idealnie chrupie, mocno ryżowo-ziarniste chrupki z fajnym akcentem soli morskiej. Sól nie jest nachalna i pozostawia taki fajny smaczek, jak pozostawia idealnie słone masło orzechowe. POEZJA! Z hummusem to poezja x3, bo smak jest nie do opisania.
Polecam strasznie, bo są świetne, a z tego co pamiętam cena nie jest duża ;)




Podsumowując:
10/10
Cena - nie pamiętam, ale zakupione w PiP
Czy kupię ponownie? - W 100% tak

17 komentarzy:

  1. Nawet je mam! :D Całkiem fajne, przyjemny chrupacz chociaż ja pozostaje wierna moim ekstra cienkim waflom ryżowym kukurydzianym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafle kukurydziane to odkrycie roku, są przepyszne!!! Ale te też z chęcią spróbuję :)

      Usuń
  2. Mniam. Wyglądają tak lekko i apetycznie. Chrupnęłoby się. Na przykład do kina bym je ze sobą wzięła zamiast popcornu :D Ja jestem fanką ryżowych wafli, są u mnie w domu zawsze. Taka opcja jest dla nich fajną alternatywą o podobnym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra wieść. Z pewnością sięgnę. Nawet nie wiem czy nie w najbliższych dniach, bo PiP i tak miałem zamiar odwiedzić. Sól i chrupki? Zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio je kupiłam, ale w wersji bezglutenowej i ciągle czekaja ba konsumpcję, ale mojej mamie bardzo smakowały :p

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawiałam, do czego to się je...
    Mimo, że wafli ryżowych itp. nie lubię, może kiedyś kupię na spróbowanie, jak hammus zrobię, czy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. E, porównanie do wafli ryżowych zupełnie mnie zniechęciło. Jakoś ostatnio, jak sobie o nich pomyślę, to mi się odechciewa czegokolwiek jeść :P
    Wolne za to będę miała za tydzień. We wtorek zamyka się USOS dla ćwiczeń (taki system ocen w internecie, bo indeksów już nie ma ;(), w piątek egzamin iii wakacje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy po nie sięgałam i nie wiedziałam czy wziąć, czy nie, ale skoro tak polecasz, to koniecznie muszę je wziąć następnym razem. ;) A w smaku są wyraźniejsze niż wafle ryżowe? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Bardziej jak popcorn :)

      Usuń
    2. Oo, to super, bo kukurydziane bardziej mi smakują niż ryżowe. ;)

      Usuń
  8. mam teraz oczy wielkości złotówek O.O ... w PiPie coś takiego!? łaaa... pozabijam jak nie dostanę :D jadłam jedynie ze stokrotki taką nowość w niebieskim opakowaniu, ale sząłu nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to nas zachęciłaś, bo ostatnio w sklepie im się przyglądałyśmy ale ostatecznie odstawiłyśmy na półkę. Następnym razem nie popełnimy tego błędu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Za moich "waflowych" czasów na pewno bym je polubiła - choćby ze względu na zróżnicowany skład.

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam je ostatnio i też się czaiłam, aby kupić. Spróbuję :)

    www.przegryzam.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super skład. a to opakowanie to pewnie dlatego, że i tak każdy zjada wszystko od razu ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.