poniedziałek, 8 czerwca 2015

Śniadanie nr 870 - Kokos na głowę!

Witajcie!
Gorąco, co nie? Ale ja się cieszę. Uwielbiam lato - poprawka, ja kocham lato! Wysoka temperatura, słoneczko...żyć nie umierać ;) Jedyny minus to taki, że słodycze mi się topią :P

Co jest najlepsze na taką pogodę? Lody! Ale blender spaliłam...więc co innego? Kasza jaglana z lodówki! Podoba mi się to, że po wyjęciu z lodówki ma taką fajną, twardą skorupkę :)
Musicie spróbować!

A teraz do szkoły? Życzcie mi powodzenia, bo jak nie napiszę dobrze sprawdzianu z fizyki to mnie czeka poprawka (Boże, błagam o 2!)

Lodówkowa kasza jaglana z płatkami kokosa SKWORCU, winogrono z lodówki


28 komentarzy:

  1. Też uwielbiam tą skorupkę na wierzchu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam tej skorupki na jaglance :p
    Trzymam kciukasy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki!!!!!
    A jaglanka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos jest pyszny pod każdą postacią. Czy to w masach, czy wiórka czy napoje z kokosem. Mniam. Ja wczoraj miałam kokosowy słodki dzień - lody o takim smaku + Princessa kokosowa, jedna z moich ulubionych :) Taka kasza jaglana z lodówki jest super, chłodna, fajny posiłek na upały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maatko, fizyka moja zmora. Niech moc jaglanej skorupki i moich kciuków będzie z Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często robię owsianki na mleku kokosowym z tymi płatkami kokosowymi i posypuję wiórkami. To jest dopiero kokosowa bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tej skorupki nie lubię wlaśnie i w ogóle kasza w lodowce mi tak zasycha trochę :p Ale Twoja wygląda smakowicie z dodatkiem tego kokosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorupka jaglankowa brzmi ekstra. :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tak mało kokosa? Ja to oprócz płatków dorzuciłabym jeszcze wiórki i mleko z kokosa <3

    A że gorąco... ufff... wiem! Nie mam ochoty na czekoladę, a lista sama się nie wykończy. Tabliczki leżą w puszkach w barku, gdzie teoretycznie powinny mieć chłodno i sucho, ale jak za oknem 20+, czasem pd 30, to nigdzie nie jest chłodno, nawet - za przeproszeniem - w dupie. No i drugi problem - jak tu się uczyć do egzaminów, kiedy taki skwar? (Kocham skwar, żeby nie było). Dobrze, że już tylko tydzień regularnej nauki, a potem 3 miesiące+ wakacji. Oł jesss, jak dobrze być studentem :) Achhh, no i dziś mniej słonka, bo w nocy padało (i ma popadywać również w dzień). Sęk w tym, że temperatura nadal jak na Hawajach.

    Uch, to chyba mój najdłuższy komentarz u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię takie długie komentarze od Ciebie :D
      Ja skwar też kocham i właśnie przez to nie chce mi się uczyć....całe szczęście przełożone na jutro więc jeszcze jest szansa na douczenie się :D

      Usuń
  10. Na pewno napiszesz go śpiewająco :) Powodzenia !
    A kokos został stworzony dla kaszy jaglanej, nieprawdaż ?

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie dobrze, kto jak nie ty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No coś pysznego! :) Trzymam kciuki, of course.
    I także kocham lato <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki bardzo mocno, dasz radę! Zjadłabym jaglankę, oj zjadłabym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie jadłam takiej kaszy z lodówki, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaglanka zamiast lodów też dobra ale to nie to samo choć z dodatkiem kokosu to co innego :D Trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kasza jaglana z lodówki, mniaam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko poszlo dobrze, wierzę. Kokos na pewno pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Weź mi nic nie mów, dziś miałam niezapowiedziany sprawdzian z fizyki z całego roku. :D
    Btw muszę się pochwalić, zgodnie z obietnicą znów zrobiłam sobie granolę. :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo :D! Granola domowa najlepsza

      Usuń
  19. Możesz też zrobić sorbet owocowy z truskawek homogenizowanych, dodając do nic trochę wody i drobno pokrojone truskawki ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  20. jaglanka z lodówki ?! :D że też jeszcze takiej nie jadłam ! :D na bank wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spalony blender zasługuje na minutę ciszy :P służył chyba dobrze, ale czas na kolejny! bez blendera ciężkie by było życie haha
    mam nadzieję, że poszło dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.