wtorek, 16 czerwca 2015

Śniadanie nr 871 - Peanut Butter & Jelly?

Hejka!
Powrót ze śniadaniem :D Dawno nie było, a miałam ochotę (i czas!) na coś innego niż granola/musli/płatki z serkiem wiejskim czy jogurtem więc czemu by nie wstawić? ;)

Znacie połączenie PB&Jelly? Nie? To błąd! Słone masło orzechowe i dżem (dla mnie najlepsze są z powidłami a z dżemem malinowym, truskawkowym czy wiśniowym) to połączenie pyszne i warte spróbowania!

Kasza manna na mleku nadziana konfiturą malinową i masłem orzechowym wraz z pokruszonymi orzeszkami nerkowca SKWORCU, kleks masła orzechowego na wierzchu, winogrono


26 komentarzy:

  1. Ja tak zwykle jem na omlecie, owsiance, ew. właśnie mannie. Masło orzechowe + powidła śliwkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie wygląda i zapewne smakuje ciekawie, a kaszy manny nie jadłam już bardzo dawno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że znam! Takie połączenie jest obowiązkowe do wypróbowania, nawet ostatnio piosenka o nim powstała ;) Tak samo trzeba wypróbować połączenie masła orzechowego z bananem ;) mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżemik i masło orzechowe to boskie połączenie! Ja uwielbiam dżem 100 % z czarnej porzeczki z masłem orzechowym na kanapce. <3
    Jak zwykle smakowicie tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie jest przeze mnie doskonale znane i uwielbiane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, uwielbiam to połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, takie połączenie do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda wolę masło orzechowe ze świeżymi owocami lub warzywami, ale z dżemem truskawkowym/ malinowym/ powidłami nie pogardzę, zwłaszcza na ciepłej grzance :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze śmieszy mnie to, że taka kasza manna dla mnie była niemalże karą w przedszkolu, a obecnie dałabym się pokroić za takie śniadanko. :D Mega pożywne to Twoje śniadanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to połączenie z filmów i seriali, ale sama się nie skuszę, bo znam swoje upodobania i wolę mieć jeden wyrazisty smak niż kilka po trochu.

    OdpowiedzUsuń
  11. masło orzechowe + dżem porzeczkowy to dla nas duet lepszy niż z czekoladą xD

    OdpowiedzUsuń
  12. mniaaaaaaaaaaaam <3 na kasze manne zawsze mam nęci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I to mało orzechowe rozpłwające się pod wpływem ciepła! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię te połączenie, koniecznie muszę wypróbować w kaszce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło orzechowe z dżemikiem na kanapce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. MANNA Z MASŁEM ORZECHOWYM TO KWINTESENCJA KREMU I SŁODYCZY :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to niesamowicie apetyczna propozycja :) Z masłem orzechowym najlepsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o tak ! :D dżem i PB to super duet <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasza manna z najlepszym nadzieniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam tylko w batonach Quest, ale w takiej kaszy byłoby pewnie rewelacyjne to połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedys w dziecinstwie, kiedy mieszkalam w Stanach, tam wszystkie dzieci na lunch dostawaly wlasnie kanapki albo tosty z dzemem i maslem orzechowym, do tej pory uwielbiam te polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.