wtorek, 23 czerwca 2015

Śniadanie nr 872 - Truskawkowy szał!

Czy tylko u mnie w domu panuje truskawkowy szał? Pyszne, Polskie truskawki! Szczerze powiedziawszy, to mogłabym je jeść na każdy posiłek na przemian z winogronem oczywiście :D

Dzień Ojca...obchodzicie? Bo ja tak i już teraz zabieram się do szkoły, a następnie po upominek dla taty ;) Chyba kupię mu jego ulubioną czekoladę i zrobię laurkę na, którą już mam ciekawy pomysł. Mam nadzieję, że Wy też pamiętacie o swoich tatusiach ;)

Cynamonowy twarożek śmietankowy z masą truskawek i płatkami CiniMinis jako ozdoba, duże jabłko


39 komentarzy:

  1. U mnie truskawkowy szał trwa w najlepsze :)
    A o tacie pamiętam ;) Póki co mam dla niego 2 czekolady ciemne i nam nadzieję, że uda mi się dziś dokupić zestaw jakichś orzechów, bo poważniejszego prezentu mu nie kupię, bo on już wszystko ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj też się zatruskawkowałam od rana :D Wczoraj wieczorem także zresztą ;)

    A dla Taty mam brandy z Armenii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w troszkę mniejszym stopniu trwa ten truskawkowy szał, ale też jest :)
    Pewnie, że obchodzę Dzień Ojca, dlatego mój już dostał ode mnie smakołyki, życzenia i buziaka :)
    Cini minis <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawkowe szaleństwo trwa i niech się niw kończy. Aczkolwiek wolę jeść truskawy przy słońcu, nie deszczu... Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z powodu braku truskawek w lodówce chyba dostanę hipoglikemii :x
    Ja nie obchodzę, bo akurat ojcowie to mogą być różni xd

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie truskawki teraz są uzupełniane codziennie, więc rozumiem ten truskawkowy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi truskawki się trochę przejadły, ale moja mama zrobiła z nich teraz dżem - pychota. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Nie ma to jak domowy dżem ;)

      Usuń
  8. Cini minis to u mnie tylko całkowicie solo. :D
    Jednak smakowicie to wygląda. Ja z kolei zaczereśniowałam się od rana. Przez najbliższy miesiąc chyba będę jadła je i truskawki na okrągło. Chociaż u mnie w mieście ciężko jest teraz dostać dobre truskawki, wszystkie kwaśne i zielono-białe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za to czerwone i słodkie, ale popsute i paczka od deszczu :(

      Usuń
  9. Pychotka. Teraz truskawkowy szał, pewnie panuje w każdym domciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz na truskawkowy sezon ! Pycha śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawkowy szał to oznaka, że wszystko z nami ok i w pełni wykorzystujemy sezon ;)
    hm, ja swojemu wręczyłam prezent już wczoraj (słuchawki i kolacja), dziś się nie widzimy

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu mi robisz apetytu na płatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki wszędzie! :D Szkoda, że ich sezon nie jest dłuższy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Apetyczne i te płatki cynamonowe mmmm;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak obchodzę, że dzwonię do mojego taty (albo wysyłam mu sms, to rzadziej, ale teraz wyjechał na urlop za granicę, coś mi na pewno przywiezie <3, więc musiałam), a w wolnej chwili niosę mu prezent i zostawiam w jego domu.

    Truskawek w tym roku nie jadłam i nie planuję. Mam niemiłe powikłania po surowych owocach/warzywach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Ty...ja bym nie wytrzymała bez surowych warzyw i owoców :<

      Usuń
  16. Moja dieta w ogromnym stopniu składa się teraz z truskawek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też truskawkowe szalństwo, truskawki kilka razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szał trwa, a ja mam jeszcze swoje truskawki do oberwania. :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no ba, że pamiętam :D kupiłam mu dwa atlasy z biebry, jeden europy drugi polski i standartowo słodycze <3 pyszności i widzę moje ukochane cini minis ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też truskawki w kuchni królują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawki opanowały moją kuchnię i blogosferę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałaś kiedyś roślinny smalec Smakowita Pajda? Mój tata(który je mięso) twierdzi, że smakuje identycznie jak smalec zwierzęcy.Jestem ciekawa, co o nim sądzisz. Może zrobisz recenzję?
    Rewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie lubiłam smalcu, więc tego recenzji nie będzie ;)

      Usuń
  23. U mnie też truskawkowo codziennie. ;) Dzień bez truskawek to dzień stracony. ;P
    A o tacie oczywiście pamiętam. :)
    Pochwal się laurką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie mi uświadomiłaś jak dawno nie jadłam cini minis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. O Tatusiach zawsze się pamieta, a ja w truskawkowy szał wpadłam już dawno temu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mojemu tacie piekłam ciasto i teraz czekam, aż wróci z podroży :)
    A co do truskawek, jestem już na etapie mrożenia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham truskawki <3 Mogła bym jeść je każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma teraz życia bez truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja powoli mam dość zbierania ich, a z drugiej strony cieszę się, że aż tyle ich mamy w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio też jadam identycznie śniadania i podwieczorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pycha! Kocham truskawki <3 jem je codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie śniadanie, to niewątpliwie wspaniały początek dnia.

    Pozdrawiam serdecznie

    I w wolnej chwieli zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.