poniedziałek, 29 czerwca 2015

Śniadanie nr 873 - Dlaczego nie ma?!

Witajcie!
Nie macie pojęcia jakie ja teraz katusze przechodzę bo nigdzie, ale to NIGDZIE nie ma u mnie fioletowego winogrona!
Wiem, że teraz jest okres ''bezwinogronowy'', ale kurczę, nie jem już tydzień i dostaję szaleju :D Trzeba było pomrozić!

Zapowiada dziś się pracowity dzień, no cóż, opierdzielało się cały weekend ;) Ze śniadaniami postaram się wrócić codziennie, ale nie obiecuję, bo (bardzo!) często teraz  jem płatki z twarożkiem i myślę, że nudne jest to do wstawiania. No ale wracając...wakacje rozpoczęte na 100%, bo weekend'u jeszcze do tego nie zaliczałam.
Zanoszę dziś świadectwo z innymi papierami do LO, a jutro wybywam z przyjaciółką na shopping! Cieszę się i to strasznie, potrzebowałam tych wakacji!

Serek jeżynowy z domowymi granolami (klik i klki), płatkami CiniMinis, Zwijaki Cinis,
czereśnie


32 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma nudnych śniadań, a fajnie, że dzielisz się tym, co u Ciebie słychać. :) A poza tym nabrałam ochoty na takie słodkie płatki... Zazdroszczę wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję sobie wyobrazić jak bym się czuła, gdybym przez tydzień nie miała dostępu do ukochanych jabłek i wiesz co... to by była istna masakra, więc rozumiem Twoje rozgoryczenie :/:P
    Cini minis <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze na kolację robię jakieś owsianki, jaglanki itp., ale w sezonie letnim też przerzucam się raczej na płatki z mlekiem, bo najzwyczajniej nie chce mi się przy garach stać, kiedy jest gorąco. :P
    Cynomonowo dzisiaj. Kurcze, ja tych zwijaków nigdzie dorwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja winogrona jeszcze widuję w marketach, ale nie jem już parę tygodni, robię przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieedna :< Ja tam akurat winogron nie lubię chyba jako jedynych owoców jakie w życiu jadłam, ale wyobrażam sobie Twój smuteczek :P Korzystaj z truskawek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich zwijaków jeszcze nie widziałam! Fajnie wyglądają ;)
    Ja również fioletowe winogrona uwielbiam, ale jakoś ostatnio ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te zwijaki! :D
    Dziękuję za przemiłe słowa :*
    https://instagram.com/pabichu/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadanie wygląda przepysznie, a braku winogron Ci współczuję, bo chociaż nie jestem ich wielką fanką to wiem co to znaczy lubić jakieś owoce:p
    Mam nadzieję, że shopping Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooojacie! Co za śniadanie! :) Taka micha dobroci ! :)

    Mam nadzieję, że jutro będziesz miała wspaniały dzień ;). Aj latanie z papierami do LO, pamiętam jakby to było wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tych dwóch granoli z zawijaskami wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka mieszanka śniadaniowa :D
    Miłych zakupów, może wreszcie wypalą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dałam się ponieść sezonowi na pomidory, kupiłam jedną sztukę malinowego i jem od paru dni na kanapkach. I nie boli mnie! Oczywiście muszę obierać ze skóry, bo w pierwszy dzień nie obrałam i trochę szczypało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bleee, pomidory świeże są fuj :P

      Usuń
  14. Jakie te zwijaczki są rozkoszne. :D Kocham to kiedy jedzenie jest nie dość, że smaczne to na dodatek ładnie wygląda... chcę taką miseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawaj te płatki! Narobiłaś nam apetytu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, może to okazja na walkę z uzaleznieniem, skoro nic innego nie pozostaje? :P z resztą- wobec takich śniadań ciężko tęsknić za czymkolwiek (zawsze chciałam spróbować tych ,,zawijanych" płatków!)
    trzymam kciuki za całą licealną rekrutację- będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smacznego :) I udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W zeszłym tygodniu poszłam specjalnie do Biedronki po różowe winogrona do obiadu i też nieprzyjemnie się rozczarowałam. Skandal !

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie połączenie nawet smacznie wygląda;))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale proste, a jakie wypasione śniadanko ^^ co do winogron? tak je lubisz, no kto by pomyślał, a lubisz połączenie z camembertem? to klasyk za granicą u nas raczej jak by to zobaczyli to by nas zwinczolwali :D Co innego kanapka ze schabowym, mój tato pękałby z dumy gdybym tqk jadała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że znam! I do tego jak się jeszcze da orzecha włoskiego..raju, mam jeszcze większą ochotę! :c :P

      Usuń
    2. hahaha, oj Natka zadałam Ci za oczywiste pytanie, wybacz znawczyni moja :D

      Usuń
  21. Ojej, wieki nie jadłam takiej słodziutkiej miseczki! Dzieciństwo welcome back! ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pyszne śniadanko! A czereśniami właśnie się zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takim płatkowym śniadaniem nie da się znudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahah winogronowy detoks z przymusu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ fajny mix płatków! Teraz jest taki natlok naszych pysznych owoców, że powinnaś sobie jakoś poradzić z brakiem winogron ;).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.