czwartek, 23 lipca 2015

Ciasteczka Twix Top

Jeśli ktoś jeszcze nie był w Biedronce po ciasteczka M&M's (klik) oraz Twix Top, to niech się nie zastanawia!
Dziś recenzja wersji słodszej, ale równie pysznej :) Ciekawi?
Z tego co się wczytałam produkt jest limitowany więc pędzimy póki są, a nie!
Jeżeli jesteście fanami tegoż to batonika, to nie macie co zwlekać.

Zapraszam!

Skład:


Wygląd: Opakowanie kartonowe, a w nim 10 sztuk oddzielnie pakowanych ciasteczek. Sytuacja ma się tak samo jak z poprzednio recenzowanymi M&M's Biscuit - dla mnie mega praktyczne!

Ciasteczko podzielone jest na 3 warstwy. Zbożowe ciasteczko, ciągnący się karmel i mleczna czekolada? Czy to można popsuć?! 



Smak: Na początku bałam się, że ciastko będzie PRZERAŹLIWIE słodkie, a wszystko to było spowodowane wonią cukru w cukrze. Moje obawy rozwiały się i odeszły w zapomnienie gdy wzięłam pierwszy gryz. Owszem, na początku jest spora słodycz, no bo karmel i mleczna czekolada, ale po ''przemieleniu'' wszystko znika. Zbożowe ciastko superowo wyrównuje poziom słodyczy i całość bardzo przyjemnie się je. Co prawda do gustu bardziej przypadła mi poprzednia wersja, ale ta też jest mega dobra! ;) Karmel dla mnie nie ciągnie się przesadnie, jak w Milce Carmel, a jest lekko stały, ale też nie taki stały jak w oryginalnym batonie. Bardzo fajna ciekawostka, warta spróbowania ;)
Polecam!


Podsumowując:
10/10
Cena - 6,99 Biedronka
Czy kupię ponownie? - Tak

34 komentarze:

  1. Smak z dzieciństwa <3

    Wczoraj też je dorwałam :) Papita może się schować ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale jakoś teraz to nie wydaje mi się zbyt niezwykłe... czyżbym już w ogóle traciła serce do tych zwyklejszych produktów? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko taki okres ;) Wrócisz do starych, sprawdzonych słodyczy!

      Usuń
    2. EEE tam każdy ma jakieś zboczenie, mnie za to póki co nie rajcują zagraniczne słodycze, dopóki nie mam ich w zasięgu ręki. Fakt pozazdroszczę, że ktoś spróbował, ale w życiu przecież nie zdąże wszystkiego przejeść, dlatego zagraniczne odpuszczam, chyba że nagle pojawią się w moim sklepie xDD

      Usuń
  3. Trochę się zastanawiałam nad kupnem, bo jednak się bałam czy to nie będzie po prostu smak zwykłego Twixa, tylko w innej formie. No, ale jest smaczne, czyli się opłaciło kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak muszę się wybrać do biebry na zakupy. Miałam to minąć szerokim łukiem.. Ale.. Ślina mi cieknie po sam pas jak na to patrzę ;)
    Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twixy więc i je bym pewnie polubiła, ale rzadko nachodzi mnie na takie batony. Kupiłam za to te z M&Msami (dla siostry wprawdzie, ale jak je otworzy to jednego zdegustuje :p)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wprowadzą je na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, jednak twix to nie to :)
    http://polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, muszę się za nimi rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak Marsy czy Snickersy, Twixy nigdy mnie szczególnie nie zachwyciły.
    A tak w razie co, to już wróciłam, ponownie zapraszam na codzienne posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronka coraz częściej zaskakuje swoją ofertą, m&m już próbowałam, a tych nie kupiłam, wydały mi się takie zwykłe, jak klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nic, Te batony, o których pisałem przy M&M to musiało być to. Wzorek na czekoladzie, słodkie ciacho, i ten delikatny/ cienki pasek karmelu jako nadzienia. Dziś już ich u mnie nie było. Oczywiście są inne Biedronki, ale chyba sobie daruję podróż po wspomnienia. Zostawię je w spokoju.

    PS. Tak, też go bardzo lubiłem. Z biegiem czasu, możliwości dostania czegoś z masłem orzechowym i Oreo, Twix zleciał z półki "zarąbiste". McFlurry z nim to już totalna lipa. O wiele lepsze są lody w kształcie batonów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze jest szansa, że spróbuję. Okaże się za jakiś czas, bo aby samemu kupić całe opakowanie, to nadal nie, gdyż jest za duże.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli miałabym wybierać to jednak kupiłabym tę z kolorowymi cukierkami na górze - jestem tylko kobietą, wygląd MA znaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez wzgląd na karmel to ta wersja do nas jakoś bardziej przemawia, ale tak naprawdę to pewnie i tak żadnej nie spróbujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku...jaki fajny pomysł...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wreszcie ktoś się zlitował i dodał recenzje tego cuda! Szkoda tylko, że już ich nigdzie nie mogę znaleźć. :< Kocham Twixa, to mój ulubiony baton więc ubolewam po stokroć bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to Twój ukochany batonik to na cholerę nie brałaś?!

      Usuń
  18. Pychotka <3 Kupiłam cały zapas hahah :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że o czymś dzisiaj zapomniałam... Własnie o nich!! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio jadłam limitowaną edycję Twixa (white) w białek czekoladzie - polecam spróbować, pycha jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam już dawno ;)
      http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/2015/05/twix-white.html

      Usuń
  21. Jako dzieciak kochałam twixy, a później stopniowo zaczęło mi to przechodzić. Jakoś nie lubię tego smaku :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta wersja bardziej mnie ciekawi niż z M&M'sami.

    OdpowiedzUsuń
  23. A zgadnij, co robiłam jakieś 15min przed przeczytaniem recenzji? Stałam w Biedrze i decydowałam, że chyba jednak ich nie wezmę...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeden z lepszych smaków dzieciństwa. ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Tych nie jadłam ale w sumie nie żałuję. Szkoda, że nie są na sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  26. takie się jadło za dzieciaka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. W tesco na promocji za 6,99 teraz są!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.