piątek, 3 lipca 2015

Czekolada Milka a'la Vanille Pudding

Och, budyniu Ty mój! Smaczny, mleczny, najlepszy na zimno, kiedy Twój kożuszek jest twardy, gruby i cudownie przykrywa wierzch deseru...Waniliowy, śmietankowy, bananowy, malinowy...pycha!
Też kochacie? ;)

Dziś prezentuję Milkę a'la Vanille Pudding, czyli ''po Polskiemu'', Milkę z budyniem. Jest to druga czekolada z edycji Walentynkowej, a o pierwszej, orzechowej, możecie przeczytać tu (klik).
Czy ta wypadła lepiej? Czy idealnie odwzorowuje mój idealny, budyniowy deser? 
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Paznokcie znów pod Milkową tabliczkę ;)
Klasycznie czekolada posiada fioletowe opakowanie. Na nim dostrzegamy pudding w kształcie serca z dorysowanymi skrzydłami. Czekolada tak dobra, że aż dodaje skrzydeł? Hm...
Opakowanie jest mało Walentynkowe, jak już wspomniałam przy wersji orzechowej. Nie postarali się w obu przypadkach. No, ale skoro mam mieć budyń w czekoladzie to muszę spróbować! ;)


Smak: Zaraz po rozpakowaniu, mój nos wyczuł cudowną, budyniową nutę. Czekolada pachniała tak, jak bym niuchała świeżo ugotowany budyń waniliowy - CUDO. Musiałam szybko zabrać się do jej konsumpcji, gdyż bardzo szybko się topiła! Wiem, że mleczne nadzienie+mleczna czekolada+wysokie temperatury to złe połączenie, ale nie miałam pojęcia, że dosłownie po chwili w ciapkach, zacznie mi się rozpuszczać na dobre.
No, ale wracając do smaku...
Milka, jak to Milka, piekielnie słodka, lekko plastikowa, ale przyzwoita i zjadliwa. Przesiąkła trochę waniliowym aromatem, co dodało jej fajnego smaczku. Ale czy dostałam budyń w czekoladzie? Absolutnie TAAAK. Czekolada ma cudowne, mocno mleczno-waniliowe nadzienie. Smak jest ardzo podobny do budyniu, albo do mleczek smakowych. Bardzo słodkie, ale przepyszne i intensywne w smaku. Budniowy smak tak zdominował czekoladę, że praktycznie w ogóle nie przeszkadzała mi jej nadmierna słodycz ;) Pyszna i jest kompletnym przeciwieństwem jej ''siostry'' Milka vanilla cream, która jest niezjadliwa.



Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 2,50 zł
Czy kupię ponownie? - Jak spotkam, to tak!

16 komentarzy:

  1. Wszyscy krytykują jakie to słodkie, jednak mi smakowało bardzo. :-) To, że Milka jest słodka to żadna nowość i to się chyba nigdy nie zmieni jednak nadzienie bardzo fajne, nie wiem czy do końca waniliowe jednak smaczne i ja z pewnością jeszcze ją kupię, mimo, że całość o bardzo plastelinowej konsystencji ale taką też lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ją zobaczę to z pewnością też kupię 😊 nie lubię budynku, ale taka czekolada może być znaczną 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie o wiele lepsza od tej z orzechami. Zgadzam się z oceną (chociaż u mnie była minimalnie niższa). :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile dobrze pamiętam to mi tyłka nie urwała. Była smaczna, ale zdecydowanie za słodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Budyń bardzo lubię, zwłaszcza z grubym kożuszkiem, więc ta czekolada wygląda dla mnie smakowicie, choć za smakowymi milkami (nie licząc karmelowej) nie przrpadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wiem już to na pewno... będę ostatnią osobą na świecie, która otworzy tę Milkę. Uprzedzili mnie dokładnie wszyscy.

    A budyń ludzie jedzą na ciepło, bo ich obrzydza kożuch. Jak byłam mała, mama zjadała wszystkie kożuchy, zwłaszcza z mleka. Obecnie za to nie wyobrażam sobie zjeść niezastygniętego lekko budyniu, a jak podgrzewam mleko, zawsze czekam do chwili rozpoczęcia kożuchotwórczego procesu.

    Btw, Milka ma 9. Szacun dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Budynie są pyszne! :D
    Ale Milki nie jadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję że jej nie kupiłam, oj żałuję :( Mogłabym jeść budyń all day all night, poprostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaa.... ( beczy.... ) nie udało mi się jej dorwać! Teraz jeszcze bardziej żałuję... ale za to po wakacjach moja koleżanka która jest na erasmusie obiecała mi studenską i milkę Ahoy którą recenzowałaś więc jestem usatysfakcjonowana, napisałabym, że nie mogę się doczekać, ale wcale nie chce końca wakacji xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Początkowy opis, budyń, skorupka, fuj! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Budyń lubimy i to bardzo ale z uwagi na nadmierną słodycz jakoś nie ciągnie nas do tej wersji Milki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama uwielbiam czekoladę, a Milkę to już szczególnie. Na razie moim faworytem jest milka Oreo, ale z tą budyniową się jeszcze nie spotkałam :) A szkoda, bo jestem ciekawa jak zadziałałby na moje kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam pojęcia, że taka nowość się pojawiła- muszę poszukać w sklepach w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze myślałam że ta czekolada będzie porażką (za słodka i sztuczna), ale bardzo mi smakowała :D Bardziej od wychwalanej Milki Oreo :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona była genialna. Taka budyniowa o waniliowym aromacie skąpana w słodkiej, mlecznej czekoladzie. Niebo. Jedna z najlepszych z Milki. <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.