środa, 22 lipca 2015

Jabłka w Belgijskiej czekoladzie z cynamonem Skworcu

Czyż nazwa tych cukierków/pralinek nie brzmi luksusowo i niesamowicie?
Mamy belgijską czekoladę, cynamon, jabłka...niebo w gębie! Przyznam ten dostałam ze współpracy z Skworcu. Mają oni więcej belgijskich specjałów w czekoladzie, takie jak orzechy nerkowca z chilii, wiśnie, rodzynki w rumie..każdy znajdzie coś na swoje kubki smakowe ;)

Ja kocham cynamon, lubię jabłka, a czekoladą nigdy nie pogardzę. Smacznie wyszło? Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Małe drobinki obsypane hojnie cynamonem. Jak widać są to jabłka kandyzowane (patrz skład), a ja wolałabym gdyby były w wersji suszonej ;)
Jabłka w czekoladzie wyglądają jak jakieś cukierki/draże czekoladowe, ale jest to raczej coś w rodzaju pralinek.


Smak: Jeżeli ktoś nie lubi cynamonu to niech nawet nie czyta. Jest tu on strasznie wyczuwalny, no bo w końcu cynamon to najlepszy przyjaciel jabłka ;) 

Czekolada jest wyraźnie deserowa. Oblewa jabłko dokładnie i w dość grubej warstwie, a więc można porządnie się wgryźć ;) W środku znajdziemy lepki owoc, który owszem, smakuje jak jabłko, ale bardziej czuć cukier niż sam owoc.
Mimo nadmiernej słodyczy środka, reszta jest perfekcyjna i zasługuje na mocne 8/10!
Polecam.


Podsumowując:
8/10
Czy kupię ponownie? - Tak


17 komentarzy:

  1. czekolada i cynamon, a do tego jabłko-lepiej być nie może!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, to wygląda i brzmi naprawdę smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ja, to jest super! Nie ma co, tylko pozazdrościć tak pysznej współpracy :)
    Taka szarlotka z czekoladą:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jest cynamon, to na pewno coś dla mnie! Pychota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smacznie, ale nie lubie chyba takich połączeń. Czekoladę bym zjadła oddzielnie i jabłko oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym spróbowała, bo wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają fajnie! Nie ma to jak połączenie jabłka i cynamonu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham cynamon, ale po pewnym produkcie z Lidla nie chciałabym tych kulek z jabłkiem dostać. Mowa tu o czekoladkach, które można dostać w sumie w każdej sieciówce. Mama dała mi migdały w białej czekoladzie obsypane wiórkami - i to było niebo, choć po zeżarciu paczki (100 g) myślałam, że zejdę z przesłodzenia. Drugie były chyba też migdały w mlecznej z cynamonem. I to była tragedia. Gruba ściana gorzkiego jak miód z ucha cynamonu tak mi dała po kubkach smakowych, że zjadłszy dwie kulki, obiecałam, że nigdy więcej tego nie tknę. Dzisiejszy produkt dostaje więc rykoszetem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam czegoś podobnego ,ale mnie kusi;))

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, w życiu ani czegoś takiego nie widziałam a co dopiero jadłam... pozazdrościć :) Wygląda pysznie, kocham jabłka, a co dopiero jakbym spróbowała ich w belgijskiej czekoladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłyśmy takie jabłka w czekoladzie ze sklepu ale-raj i były pyszne bo czekolada i cynamon ale z kolei nie przepadamy za kandyzowanymi owocami. Zdecydowanie lepsze są migdały w takiej otoczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda smakowicie i w ogóle w moim guście, ale bym nie kupiła, bo nie miałabym jak tego jeść. Ani to według mnie dodać do czegoś, ani jeść jako przekąskę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynamon z jabłkiem po prostu nie może smakować źle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smacznie, jednak czekolada i cynamon, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają trochę jak kamyczki znad morza. Albo orzeszki w jakiejś otoczce ;) W sumie ryzykowny ruch z tą czekoladą. Nastawiony na miękkość jabłka, może się zdziwić.Bo nie sądzę aby było to delikatne jak czysty miąższ owocowy. Ale... po to sięgają już raczej osoby świadome. Nie kupują przypadkiem w sklepie, razem z parówkami i bułką. Słodycz dla koneserów/ wybrednych ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.