piątek, 10 lipca 2015

Jogurt typu greckiego Tolonis truskawka-banan

Znowu byłam u dyrektora, musiałam zanieść właściwe i porządne podanie.
Wykończę się tym, ale muszę zluzować, bo do sierpnia, a raczej końca sierpnia i tak nic nie da się już zrobić. Czekamy...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dawno u mnie jogurtu nie było, co? ;) Nie, nie ograniczyłam ich, a tym bardziej nie zrezygnowała z jedzenia nabiału. Jogurty są i to w bardzo dużych ilościach, ale jakoś nigdy nie chciało mi się robić zdjęć.
Już jakiś czas, w Biedronce, można kupić jogurty greckie z owocowymi wsadami. Kupuję je już długo i za każdym razem gdy jestem w tymże sklepie. Podobne są do moich kochanych jogurtów z Piątnicy, ale to nie to samo...ciekawi? Zapraszam!

Skład: Jak widać całkowicie różni się od tych z Piątnicy. Jest tu niestety więcej cukru, chemii i znajdziemy tu też śmietankę. Ponad to jogurt nie jest 0%, a pełnotłusty.


Wygląd: Opakowanie ma 150 gramów, co dla mnie jest idealne. Nie lubię gdy jogurt jest duży, bo ciężko mi zjeść cały na raz. 
Białe, zgrabne pudełko z ładną szatą graficzną. Nie ma się do czego przyczepić ;)

Jogurt ma barwę wręcz śnieżnobiałą, a to zapewne zasługa śmietanki. Kremowa konsystencja...wszystko jak najbardziej na plus.


Smak: Skoro jogurt ma w sobie śmietankę, to od razu na myśl przychodzi mi kwaśna, tłusta i paskudna Fantasia, ale czy tak jest? Absolutnie nie! Jogurt jest lekko słodki, kremowy i baaardzo przyjemny. Jego aksamitna konsystencja jest stworzona do powolnego rozkoszowania się tym jogurtowym cudem ;) Wsad jest różowy, niczym domek lalki Barbie. Dominują w nim truskawki, ale smak banana też daje się we znaki. Ja osobiście nie lubię mocno bananowych aromatów, bo przeważnie są one mega sztuczne. Całość wypada super i jest to taka słodsza wersja jogurtów z Piątnicy ;) Moim ulubionym smakiem jest Mango, ale ten stoi zaraz za nim na 2 miejscu.
Polecam!

Przed wymieszaniem

Po wymieszaniu

Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 2 zł Biedronka
Czy kupię ponownie? - Absolutnie!

28 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że naprawdę mnie zaciekawiłaś tym jogurtem! Ja to ogólnie jestem ,,nabiałowa", a tych nie próbowałam. Greckie lubię, zwłaszcza te od Piątnicy, to myślę, że może mi baaardzo smakować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurty z Piątnicy smakowe są dla mnie za słodkie, więc ten z pewnością też by się taki okazał, ale bardzo mi smakują naturalne z Piątnicy typu greckiego. Z łyżeczką syropu klonowego lubię je najbardziej, ale już dawno nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie korcą jakoś tego typu produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam się powoli obawiać, ze Mullery odstawiłaś. Bardzo lubię biedronkowy jogurt grecki, ale jadłam tylko naturalny, wolę sama owoców wmieszać, ale chętnie ten kupię do posmakowania przy najbliższej okazji :)
    Haha, i bardzo mi się podoba jak skwitowałaś Fantazję :D
    PS. 150 gramów, nie gram :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziała tych jogurtów w Biedronce.
    Ja pozostanę przy Piątnicy jagodowy to mój ulubiony faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda apetycznie, fajna gramatura i wysoka ocena - będzie trzeba spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę truskawkę i od razu przekreślam jogurt. ;)

    Swoją drogą... ładny kolor na paznokciach. Co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowy z Avon, nie polecam ... jeden dzień i odpryskuje.

      Usuń
  8. Ocena całkiem nie zła,Musi smakować dobrze;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuj, nie czułaś tych obrzydliwych kawałków mączno-gąbczastych bananów? Ten smak jest dla mnie najgorszy, nigdy więcej go nie kupię. Ale ogólnie seria milion razy przebija cierpką i bezpłciową Piątnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątnica jest 100 razy lepsza, nie znasz się! :D

      Usuń
  10. muahahaha jadłam jeden i właśnie ten smak ;) mango taki dobry, no to kurcze trza spróbować ^^

    Nie poddawaj się kochana, ale nie zapominaj, że masz wakacje, miną Ci a ty nie zauważysz kiedy! :* Pamiętaj o sb ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi dobrze, lecz ja jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wielki nie jadłam jogurtów smakowych, a czasem kuszą, szczególnie ten mango

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zachęcająca recenzja, będę musiała kupić, ale.. najpierw zjem zapasy :D Jeszcze mam 4 questy z krótką datą, i muller riso chocolate wanilia do recenzji :D
    I trzymam cały czas kciuki jeśli chodzi o liceum :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie., Poza tym ten smak !! :) Z drugiej strony śmietanka.. No. Nie wiem :)
    150g to dużo ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie! To dla mnie gramatura idealna :)

      Usuń
    2. Ja bym się nie najadła ;( :D

      Usuń
  15. Póki co króluje u nas Piątnica i jeszcze nie zamierzamy jej wymieniać na nic innego zwłaszcza, że to jest słodsza wersja :P Ale nigdy nie mówimy nie, jeżeli chodzi o degustacje :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli mają taki naturalny - to wchodzę w kupno i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, ze wszystko będzie dobrze z Twoją szkołą, może akurat spodoba Ci się ten profil, nie ma na razie, co się załamywać i być źle nastawionym :). Ja w liceum byłam na profilu humanistycznym, a a poszłam na studia inżynierskie, trochę na początku było trudności, ale się z nimi uporałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, ciekawe... ale mam już tyle jogurtów, że sama nie wiem jak je zjeść.
    Ps. Czyżby jakieś matowe pazurki? Zdradź mi, proszę, co to za lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, matowy z Avon, ale totalna beznadzieja :/

      Usuń
  20. Pyszne są te jogurty :) truskawka z bananem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę go dorwać! Fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś byłam królową jogurtów i żadne inne jedzenie mogło dla mnie nie istnieć, więc na pewno by mi zasmakował taki jogurt, jeśli tylko nie jest podobny w smaku do Fantazji, bo tej nie znosiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Banan i truskawka to super połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.