czwartek, 2 lipca 2015

Płatki CiniMinis

Ulubione płatki? CiniMinis!

Każdy ma swoje ulubione płatki. Moja siostra Cookie Crisp, ja CiniMinis, mój tata tradycyjne kukurydziane...na szczęście oferta płatków na Polskim rynku jest dość szeroka i każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Ja kocham cynamon, a więc CiniMinis są stworzone dla mnie ;) Zdradzę Wam sekret, że najlepiej smakują z serkiem wiejskim, a nie mlekiem :)
Zapraszam na recenzję!

Skład: Dużo cukru, dużo cukru i jeszcze raz dużo cukru...smak wynagradza ;)



Wygląd: Na białym opakowaniu roześmiane, cynamonowe kwadraciki. Urocze, słodkie i przemawiające do młodych konsumentów (jak widać nie tylko :D). Dodatkowo na moim opakowaniu jest Minionek, bo trafiłam na promocję z nimi ;)
Po otworzeniu znajdziemy masę kwadracików. Mniejsze i większe, a każdy z nich ma na sobie cynamonowy wzorek. 


Smak: Każdy kwadracik obklejony jest warstwą cynamonowego cukru. Przypomina mi on smakiem trochę taki cukier do cynamonowych bułeczek. Kwadraciki są chrupiące, słodkie i wyraźnie cukrowo-cynamonowe. Podoba mi się w nich to, że nie namiękają z byt szybko i długo, ale to bardzo długo trzymają smak. Są pyszne, słodkie i jeszcze raz pyszne! Mam do nich sentyment i byłabym dziwna, gdybym nie dała im 10/10 ;) a osobiście z mlekiem ich nie lubię, ale jako dodatek do owsianki/serka wiejskiego/twarożku są niezastąpione (nie wspominając jakie boskie są na sucho ;)).


hihi! ;)


Podsumowując:
10/10!!
Cena - ok. 8-9 zł
Czy kupię ponownie? - Stały zakup ;)

41 komentarzy:

  1. OMG... mój smak dzieciństwa <3 Dawno ich nie jadłam! Jak byłam mała to wyjadałam garściami na sucho, tak je uwielbiałam :) Dziś już szaleństwo minęło, ale kiedyś... to był rarytas, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za czasów małego dzieciaka to też na sucho potrafiłam paczkę zjeść :D

      Usuń
  2. Masz szczęście, że u ciebie każdy woli co innego. Moi bracia to wciągali w paszcze wszystko co napotkali na swojej drodze.
    Jadłam, były dobre, ale wolę na śniadanie jeść coś nieco mniej słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cini minis to zawsze były moje ulubione płatki ;) Za czasów mojego dzieciństwa na stole zawsze były obecne przynajmniej 4 paczki - moje cini minis, chocapic siostry, gold flakes mamy i musli taty ;) Cookie crisp też lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś lubi cynamon, nawet nie ma co się rozpisywać o tych płatkach. Pierwsze, jakie kojarzę, na rynku. Pierwsze, które mogą przekonać do czegoś innego niż miodowe i kukurydziane połączenie z mlekiem. Względnie bez mleka :D

    Wylosowanie jakiegoś bonusu cieszy chyba w każdym wieku. Nawet jeśli to kawałek plastiku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Mnie najbardziej cieszyła seria, gdzie były figurki z bajki Madagaskar :D

      Usuń
  5. Cini minis lubiłam jako dziecko, ale nie do mleka czy serka tylko na sucho :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione to były właśnie Cookie Crisp, tak jak twojej siostry. Niestety nie jadłam ich już parę lat :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas to nadrobić ;)

      Usuń
    2. Też wolę Cookie Crisp, aczkolwiek Cini Minis również mi smakują (w końcu kocham cynamon!). Czuję się staro, gdy byłam dzieckiem nie istniały jeszcze te oba rodzaje płatków :P

      Usuń
  7. To są najlepsze pałatki na świecie!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne płatki, które jadałam czasami jako dziecko, jednak nieczęsto takie rzeczy się u mnie kupowało. Sama bym nie kupiła teraz, ale jakby ktoś mnie poczęstował to bym się skusiła z tym serkiem wiejskim do spróbowania. Albo na sucho, byle się nie paćkało :P

    OdpowiedzUsuń
  9. recenzja ciniminisów!! klasyka gatunku, w dzieciństwie jadałam je odkąd pamiętam. Najlepiej na sucho!

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba moje ulubione płatki (w zasadzie, jem przeważnie kukurydziane, ale dla mnie one są poza skalą), ale jak już je jem... to bez mleka. :P Albo chrupię je, a mleko sobie w szklance obok stoi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Taki paten też znam i często stosuję ;)

      Usuń
  11. Cini minis najlepsze!!! Teraz jednak bardzo rzadko sobeie na nie pozwalam ze względu na cukieeeeer :P

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepiej z serkiem wiejskim? a to nowość! wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspomnienie dzieciństwa.. i jeszcze kangusy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci szczerze powiem, że kangusów to nigdy nie jadłam ;)

      Usuń
  14. To ulubione płatki mojego byłego (tego, o którym Ci pisałam). Jak leżeliśmy i oglądaliśmy film, to ja tradycyjnie chrupałam waniliowe rurki waflowe z Carrefoura (niebo w gębie), a on Cini Minis prosto z paczki. Ach te czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww jakie to słodkie :* Przynajmniej masz co wspominać

      Usuń
  15. Jejku uwielbiam <3 a jak dawno nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy za nimi nie przepadałam ;D Ale podzielę się Twoim sekretem z bratem, bo on ostatnio zajada codziennie CiniMinis, ale z mlekiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje "płatki dzieciństwa" to zdecydowanie cinni minisy, cheeriosy i chocapiki. <3 Zawsze tata dawał mi na kolacje wielką michę i wcinaliśmy razem przy telewizorze. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham je i kukurydziane, mniam!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ach moje najdroższe <3 pamiętam jak dawniej zjedznie paczki to był dla mnie pikus, teraz załamuję ręce xDD mój brat jak zjadł całą paczkę czekoladowych to wymiotował całą noc :D od tamtej pory jemy w wydzielonych porcjach xDD Kocham je smakują mi troche jak faworki ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno była promocja z nakładkami na ołówki z Pingwinami z Madagaskaru - po raz pierwszy od lat kupowałam te płatki, a potem w domu nikt nie chciał ich jeść :( No, ale czego nie robi się dla Pingwinków :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie porafię trzymać ich w szafce, po prostu wieczorem dopadam się do paki przed tv, to lepsze niż chipsy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Są mega słodkie ale tak obłędne, że aż ich nie kupujemy bo na raz możemy zjeść całą paczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedne z moich ulubionych, pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat ja ich nie lubię. Nie przepadam za cynamonem więc te płatki nie są dla mnie.
    Ja kiedyś bez przerwy jadłam Nesquik to smak dzieciństwa z mlekiem takim prosto od krowy, które robiło się brązowe :) Mniam ....

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nigdy ich nawet nie próbowała, ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj lubię lubię.. Ale bardzo rzadko jem :(
    Moje ulubione to chyba Chocapic i Lion.. Ale wiadomo, ja to czekoladowe dziewczę jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Smakują świetnie, ale obecnie raczej unikam tego typu płatków i wybieram musli :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybyś nie dała im 10/10 to chyba przestałabym odwiedzać Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Smakują super, ale szkoda, że te wszystkie płatki niestety nie są zdrowe :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Płatki mojego życia *.* Nie zliczę ile opakowań zjadłam w dzieciństwie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam je - jedne z ulubionych obok kukurydzianych, Cookie Grisp itd.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.