piątek, 3 lipca 2015

Śniadanie nr 875 - Ciężki dzień?

Witajcie!
Dziś zapowiada się dzień pełen stresu, bo muszę dać świadectwo do liceum. Jeszcze nie wiem gdzie się dostałam, jeszcze nawet nie wiem, czy będzie to liceum, ale stres jest, a dziś już wyniki rekrutacji!
Nie macie pojęcia jak się boję! Normalnie ręce mi się ze stresu trzęsą, a żołądek mam zaciśnięty w pięść :/

Lekko, pysznie i nadal bez winogrona...teraz wiem jak się czuje rzucająca nałóg osoba :P

Cynamonowa kasza kuskus na mleku ryżowym z morelami suszonymi niesiarkowanymi SKWORCU,
 jabłko, więcej moreli suszonych



31 komentarzy:

  1. Nie stresuj sie tak - będzie dobrze... to tylko formalnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mocno trzymam kciuki (bardzo mocno!) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie coś z tą rekrutacją chyba jest, ale założę się, że dostałaś się tam, gdzie chciałaś! ;)
    Pyszności... taka kasza to nie byle co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, aby wszystko poszło po Twojej myśli. Ale rozumiem stresujący dzień. Takie śniadanko nieco powinno pomóc :) Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale pamiętam dzień wyników rekrutacji sprzed dwóch lat, tym bardziej rozumiem stres i tzrymam mocno kciuki. :*
    A mnie to samo (tylko gorzej :d ) czeka już za rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczko w ogóle się nie stresuj ! Nie ma czym :) Trzymam kciuki za Twoje marzenia- będzie dobrze :)

    Śniadanko wygląda baaaardzo atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry! Co będzie to będzie, a będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak rok temu rekrutowałam do liceum i czułam podobneg stresa. Na dodatek byłam wtedy już na wyjeździe i wszystko załatwiałam przez telefon. Teraz wiem, że nie ma się czym stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie dobrze! Na pewno dostaniesz się tam gdzie chciałaś :)
    A śniadanie pyszne, uwielbiam kuskus na słodko :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Te śliwki obok miseczki... myślałam, że to Oreo. Nie chciałabyś kiedyś zrobić kaszy manny albo owsianki z Oreo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/2014/07/sniadanie-nr-249-regeneracja.html
      http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/2014/03/sniadanie-nr-151-czyli-do-czego-jeszcze.html

      :))

      Usuń
    2. Też mi się tak skojarzyło przez ten znacząco ciemny kolor ;)

      Usuń
  11. Na dodatek to nie śliwki, tylko morele, doczytałam mały druczek :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kciuki trzymam mocno! Uda Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie młode winogrona w warzywniaku! Chyba kupię i Ci wyślę paczką :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymamy kciuki, żebyś się dostała do tej szkoły, do której chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również trzymam kciuki!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie dobrze, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie dobrze, ściskam mocno kciuki. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby mleko ryżowe nie było takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  19. ech... też jak rzucałam gumy do żucia to było mi niesamowicie trudno, wystarczy mi wziąść jedną by potem zjeść całą paczkę i nie myśleć o niczym innym, więc wiem co czujesz :* ( tuli :D). A śniadanko z przyjemnością bym Ci podkradła, kuskus toz to jedna z moich ulubionych kasz ^^ Co do liceum, nie martw się bd dobrze, no ja już to wiem :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie dobrze, nie ma co się stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli ;) Śniadanie wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie trzymam kciuki, bo to decydujący moment :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby takie zwykłe winogrona a jak uzależniają xD xD Musimy nieco ostrożniej do nich podchodzić xD
    Trzymamy kciuki! Dostaniesz się na pewno! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie daj znac jak poszło! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno wszystko pójdzie dobrze ! :)
    zabieram ten talerzyk jabłek <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na informacje!
    Jak ty możesz jeść tak jesiennie w środku lata? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. super strona! śniadanie to mój najulubieńszy posiłek :D dlatego robię sobie średnio ze 2-3 dziennie :D
    zapraszam na justakitchen.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.