piątek, 24 lipca 2015

Śniadanie nr 878 - Góry wołają! I zakupowe łowy

Obiecałam, że pokażę Wam co zakupiłam w manufakturze ;) Obkupiłam się ja, moja mama, a tata przynajmniej zjadł dobre lody ;) Na McFlurry nie poszliśmy, bo wybraliśmy lody domowe, a co! ;)
Dużo nie kupiłam, hula-hop nie było takiego jakie chciałam, ale po przyjeździe sobie pojadę jeszcze raz.
Co do lodów, to znów byliśmy w tej ''lodziarni'' z domowymi lodami. Tata wziął pistacje i Pino Pinguino (z masłem orzechowym<3), mama owoce leśne i Pino Pinguino, a ja Truskawkę/Snickers i Pino Pinguino ;) Pyycha!
Oto moje perełki:
Krótkie spodenki cropp 79,99, bluza H&M 34,99, topik sportowy 59,99

Chrupki/krakersy z Auchan

Nowe ciasteczka z Milki - Alma 6,99

Limitowana Lindt kokosowa z Auchan 13,99 


A teraz czas na super-hiper śniadanie z serii ''czyścimy lodówkę przed wyjazdem'' ;D

Kasza jaglana na mleku ryżowym gotowana z orzechami nerkowca Skworcu,
konfiturą wiśniową, 2 jabłka 



42 komentarze:

  1. Ja tam lubię czyścić lodówkę, powstają wtedy całkiem niezłe kombinacje :D
    Miłego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie w góry??? Gdzie gdzie, pisz mi szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne łowy ;) To widzę, że manufakturowy Real został zastąpiony przez Auchan ;p Ta czekolada kokosowa wygląda niesamowicie, zwłaszcza dla fanów kokosa ;p
    Życzę Ci udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh tak, ja też uwielbiam ten wyprzedażowy sezon :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziś podbijam Łódź, choć na lody planuję iść na Piotrkowską a i na burger do Papuvege :D

    Ta bluza jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM KOKOSOWE CZEKOLADY, kurczę, muszę udać się na poszukiwania tego Lindta! + świetny staniczek do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zakupy udane :) Ja bym tę czekoladę Lindt porwała :D I jaglankę z wiśniami :]

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zakupy to ja rozumiem :D smaczne i piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Porządna i pyszna porcja śniadaniowa :)
    Super zakupy zrobiłaś! Ciekawią mnie te ciasteczka z milki i czekolada Lindta *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szorty :)
    http://tostzdzemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. och nie wiem na co patrzeć, czy na te pyszności kupione czy na te cuuudo przez Ciebie ugotowaną <3 Kocham osobiście te akcje czyszczenia :D Jeny... a ta bluza, totalnie w moim stylu! Muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Lindt jest limitowany? A nie po prostu nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu też był i na zimę zniknął ;)

      Usuń
    2. A nie był czasem mleczny? ;)

      Usuń
  13. Świetne łowy. Mam pytanie, gdzie w manu jest ta lodziarnia, bo jakoś jej nie widziałam nigdy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprzeciwko Coffe Haven, ale na piętrze ;)

      Usuń
  14. Poluję na takie spodenki! :D
    Ja też już nie długo będę musiała zacząć czyścić lodówkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ubrania! Co do smakołyków to aż ciężko mi powiedzieć czego zazdroszczę najbardziej... chyba tych ciastek, muszę je wreszcie kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. taką jaglankę bym wsunęła! i dużo, dużo kwaśnych wiśni do niej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko wygląda prze-apetycznie! I świetny stanik sportowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piąteczka za jaglankę dzisiaj!
    A ta bluza z hmu jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzje tych ciastek z milki, wyglądają pysznie,ale po ostatnich zawodach z ciastkami tej firmy wolę poczekać i zadecydować czy warto :D widzę, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny topik. Zazdroszczę wyjazdu w góry. Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu widać, że wyjazd się udał jak nie wiem co :D Kokosowa czekolada wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej intrygują te chrupki z Auchan. Polecam bagietki pomidorowe z Biedry ( znalzałam opis tutaj: http://testujemyjedzenie.pl/pub-grzanki-srodziemnomorskie-z-biedronki-test-i-opinie/ co prawda opinia nieco rozbieżna od mojej ;) ), ten drugi smak mi nie smakował za bardzo. No i trochę tłuste, ale smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka, jak Ty czytasz mojego bloga? :P :D
      http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/2015/06/grzanki-srodziemnomorskie-pub-czosnek-z.html

      Usuń
  23. Ja też wyjeżdżam! Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zakupy i pyszne jedzonko :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Top genialny ♥ Te wiśnie *.* Te jabłka *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Śniadanie wygląda obłędnie ^^ a zakupowe łowy to ja dobrze rozumiem, bo w końcu czas wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodenki. A wszystko wygląda tak smakowicie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. o rany ale w Almie z Ciebie zdarli za te choc & choc Milki :O z tatą kupujemy je mamie za prawie 4 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepysznie to wszystko wygląda... te wisienki... Mmm!

    Nie można spędzić lata lepiej, niż w górach. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż za zakupy - i ja choruję na fajne szorciki ;) I słodycze *.* Czekolada!
    Śniadanko - pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ubrania, przypomniałaś mi, że mam braki w szafie ;)

    http://maryshealthystart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale mega top - mój ulubiony kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Łowy bardzo owocne :D Miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.