czwartek, 20 sierpnia 2015

Baton kokosowy z ananasem BOTAK

Już 20 sierpnia? Zaraz? Gdzie mi umknął tak ten czas? Wizja szkoły coraz bardziej mnie przeraża i stres męczy mnie ponownie. W nocy nie mogę spać, nie mam apetytu i nie mam ochoty  nikim się spotykać...masakra.
Pozytyw za to fajny w tym, że jestem po kolejnych udanych zakupach :D To jednak kobiecie zawsze poprawia humor :)

Skoro kończą się wakacje, to dziś na blogu serwuję coś w wakacyjnym klimacie, a mianowicie baton kokosowy z ananasem!
Znacie coś z tej firmy? Ja nie, ale to może i dobrze...
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Oczojebne, pomarańczowe opakowanie z tukanem, kokosem i ananasem na czele.
Czemu? BO TAK, jak sama nawa wskazuje ;)

Batonik po otwarciu przypomina sprasowanego Marsa, jest nieduży, zbity i oblany mleczną czekoladą. Nie wygląda zbyt apetycznie, ale jego zapach skutecznie zachęca mnie do jedzenia...zatem, jedzmy!



Smak: Czekolada jest dosyć gruba i dokładnie oblewa batonika. Jest to czekolada z dolnej półki, która ociera się w pewnym stopniu z wyrobem czekoladopodobnym. Proszkowa, zbyt słodka i dziwna...nie trafia do mnie.

Środek batonika to a'la Bounty, tylko bardziej zbity, bardziej wilgotny i jeszcze bardziej słodki. Wiórki w tym batonie, to sprasowana kokosowa masa, którą zbyt mocno posłodzono...nie fajnie. Dochodzi nam jeszcze ananas, którego widać, ale kompletnie nie czuć w smaku. Więcej tu robi aromat niż on sam.
Kiepścizna, straszna, ale co ja chciałam za 1 zł...
Nie polecam!


Podsumowując:
5/10
Cena ok. 1 zł Netto
Czy kupię ponownie? - Nie

25 komentarzy:

  1. Najlepszą rzeczą w tym batonie to nazwa :D Smak Bounty z ananasem? Nie. dziękuje bardzo.
    Hasło dla ciebie, na dziś i na zawsze "Miej wyjeb..ne a będzie ci dane". Czyli staraj się wyluzować. Od samego stresowania się sytuacji nie zmienisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... Od batona za 1zł to i oczekawiania są mniejsze ;) Ale środek wizualnie wygląda bardzo smakowicie ;)

    Zamiast myśleć o szkole ciesz się końcówką wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Batonik tani ale jak widać nie warto dać i tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami szkoda nawet wydać tą złotówkę na takie g...

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, jak widać cena niestety odgrywa istotną rolę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się gdzie ja to widziałam ! Takie cuda tylko w Netto :D

    I jejejeje.. Nie stresuj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś rzeczywiście zestresowana.... Nie martw się i nie przewiduj żadnych najgorszych wersji.
    Wszystko samo się ułoży.
    Mojemu mężowy by smakował taki batonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie widziałam tych batonów i to może nawet dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie zakodowałam tego, że już 20, dlaczego to mówisz..? :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze kiepsko masz z tą szkołą, współczuję bo nawet odpocząć normalnie nie możesz, ale na pewno zadzwonią i pójdziesz tam gdzie chcesz. Udane zakupy najlepszym pocieszaczem ! ;)

    "BOTAK"? pierwsze widzę, pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ''zeta'' można spróbować,ciekawe czy mi by zasmakował.Może wybiorę się do netto :p

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. na całe szczęście (też) firmy nie znam.. ale już po składzie wiem, że bym czegoś takiego do koszyka nie wrzuciła.. mam nadzieję, że następna recenzja wynagrodzi ci to rozczarowanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jak cudownie. Masa memłających się wiórków w polewie czekoladopodpbnej. Koszmar mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Weź mi nawet nie gadaj, nie wierzę, żę dzisiaj jest 20\!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wiem, że nie powinno oceniać się książki po okładce jednak szczerze mówiąc nie spodziewałam się raczej po nim niczego dobrego :P

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jedyna! Pewnie byśmy się na to "cudo" skusiły gdybyśmy robiły zakupy w Netto :P Ufff :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, ale dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zakupy! Rzeczywiście to najlepszy poprawiacz humoru :3
    U mnie netto nie ma choć z chęcią bym spróbowała, ale za 1 zł nie ma sensu spodziewać się efektu "wow".

    OdpowiedzUsuń
  19. dostałam od pewnego aniołka i może zrecenzuje, ale przeraziła mnie twoja recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bardzo dobry, nie zniechęcajcie się jedną opinią...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.