wtorek, 25 sierpnia 2015

Blue Brand Milk Snack

No i mamy moje urodziny które w całości spędzę sama...mama w pracy, tata w pracy, a ja sama w domu. Pod opieką zostawiono mi młodszą siostrę do której przychodzi koleżanka i będą mi pewną część ciała zawracać.
Cóż...kolejne urodziny z rzędu, które są nie takie, jakie bym chciała :') No, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma! Spędzę sobie te urodziny super, na 100%! A jutro obiecane wynagrodzenie przez rodziców ;) Czyli? Zakupy! :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, ciastko otwórz i je zjedz!
Tak też postanowiłam, kiedy dowiedziałam się o przebiegu tego dnia. Ostatnio udało dorwać mi się takie perełki sprowadzane prosto z Włoch, więc to oczywiste, że je kupiłam.
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Ogromne opakowanie, które mieści w sobie 10 sztuk owych ciasteczek. Bardzo spodobała mi się grafika, bo ciastka przypominają mi znane z dzieciństwa ciasteczka 7 Days.
Czy tylko ja kupowałam ich masę w szkole, a potem wcinałam jak opętana na przerwach? ;)

W środku znajdują się ciasteczka, które indywidualnie pakowane są w folię. Fajny sposób na jedzenie na wynos czy przekąskę do szkoły.


Smak: Ciastka pachną sztucznie, ale pięknie. Taki mięciutki, waniliowo-śmietankowy biszkopcik.
Jak widać, przełożony jest kremem, a na górze ma jakieś mleczne esy-floresy (nie, to nie jest lukier).
Ciastko jest miękkie, wilgotne i bardzo słodkie. Owszem, czuć w nim aromaty i różne sztuczne dodatki, ale ja równie czuję w nich smak podstawówki. Dla mnie są na prawdę przyzwoite, a krem smakuje niczym obłoczek, coś pysznego :D
Po jednej sztuce jednak ma się dość słodyczy, więc lepiej się z nimi z kimś podzielić ;)


Podsumowując:
8/10
Cena - 5,99 Biedronka
Czy kupię ponownie? - Raczej nie

42 komentarze:

  1. Ekhm, STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE, ŻYJE NAAAAAM. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dobrej nowej klasy :)
    Na miniaturce to wyglądało jak kanapka lodowa :) Nie brzmi źle, mimo słodycz i i sztuczności. Ale trochę się obawiam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak, faktycznie jak kanapka lodowa wygląda ;)

      Usuń
  2. Dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha :) Mało stresu w LO i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego najlepszego!

    Ciastko wygląda przyjemnie, z chęcią bym raz zjadła, jako ciekawostkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako ciekawostkę, jak najbardziej ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń i samych słonecznych dni :)
    A ciastko nie dla mnie, wolę upiec swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, skoro urodziny to muszą być i życzenia. ;) Zdrowia, szczęścia, pomyślności szczególnie w nowej szkole i żebyś po tych 3 latach dostała się na wynarzone studia, by robić to co lubisz (trochę wybiegłam w przyszłość ;) ). Poza tym wielu smakowitych recenzji. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana!!! Wszystkiego najlepszego!!! Spełnienia marzeń, miłości, przyjaciół :*
    Postaraj się spędzić ten dzień jak najlepiej ;) Urodziny ma się raz w roku, więc poświęć go tylko sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekłaś mnie porównaniem kremu do obłoczka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam!! ... [..]
    Zabili bizona, zabili bizona nieeech nam żyje pół miliona!
    Wszystkiego przenajlepszego z okazji urodzin <3 Samych słodyczy i spełnienia marzeń :) Cudownego, słodkiego dnia :)

    Co do biszkopcików - lubię takie. Dla mnie - zawsze urocze, śliczne.. Jeśli jeszcze smak nie jest na tyle sztuczny.. Jestem w stanie kupić! I zrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka, szczęścia, pomyślności, hej ho - Myśli ponure palec w górę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rajusiu widziałam i nie kupiłam :D Bo cena powyżej 5 zł wchodzi pod uwagę o ile: to jakiś mega produkt, który muszę mieć, albo jest w mega promocji, albo bedzie prezentem sponsorowanym xDD

    Oooo wszystkiego najlepszego biedroneczko! Oby Cię w życiu spotkało to co najlepsze i w szkole wszystko się ułożyło :) Obyś była pewniejsza siebie i uwierzyła w swoją wartość, którą sobą prezentujesz! Sto lat! :D

    Oby rodzice słono... znaczy słodko Ci to wynagrodzili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, wszystkiego najlepszego! przde wszystkim spełnienia marzeń ^^ szkoda, że spędzasz je sama, ale zakupy to chyba dobre wynagrodzenie, co? udanych :D

    Nad tym biszkoptami się zastanawiałam, ale w głowie pojawił m się obraz totalnie sztucznego, żółtego biszkoptu i przesłodzonego, chemicznego kremu, grr.. Jak widać, tak źle nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony fakt, że nie zjesz więcej niż jednego to jednak jakaś zaleta :D Ale puszki, na pewno były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie ciacha, 7Days ma takie maleństwa - Cake Bar. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie (i mówię serio, choć wiem, że mieszkasz za daleko, żeby naprawdę przyjechać). Na pocieszenie: ja urodziny spędzałam z anginą, walając się sama (no, z Rubi) w łóżku. Pisałam o tym zresztą kiedyś.

    Ciastka są w typie takich, jakie uwielbiam. I bez problemu zjadłabym więcej niż jedno, w końcu Loffel Ei wpieprzyłam trzy i gdyby nie kalorie, zeżarłabym więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moja sytuacja jest lepsza :P
      Myślę, że by Ci nawet smakowało...bo ciekawe w smaku.

      Usuń
  15. Nie widziałam tego produktu,ale ocena jest niezła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuję je na wczasach we Włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wszystkiego co najlepsze ;) Udanych zakupów ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj naj. A ja takich słodyczy nie lubię. Smakują mi sztucznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To coś raczej nie dla nas :P Kiedyś co prawda za 7 days'ami przepadałyśmy ale smaki się zmieniły i sztuczne aromaty już nam za bardzo przeszkadzają :P
    Wszystkie naj najsłodszego!!! Niech Ci się spełnią wszystkie Twoje marzenia a i nowa szkoła okazała się być fantastycznym miejscem, w którym będziesz się czuła wspaniale :**********

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwieście lat! :D
    Sto za mało ,tyle rzeczy do spróbowania i zobaczenia! Na pewno nie jest tak źle, myśl o jutrze! :)

    Ja uwielbiam takie sztuczne ciasteczka, na pewno się skuszę :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto latek dla ciebie, i nie przejmuj się że sama je spędzisz, a co do ciastek wyglądają pysznie ale smak sztuczny mnie zniechęcił. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat! Sto lat! Niech żyją, żyją nam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale za to jakie pyszne!:) Wszystkiego najlepszego N. Mnie podoba isę Twój optymizm.
    Czy zakupy sie udałały?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego ! ;)
    Duuużo usmiechu na kazdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najwspanialszego! Uśmiechu każdego dnia :-). Spóźnione, ale szczere :-).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.