czwartek, 13 sierpnia 2015

Czekolada Guld mleczna Toms

Witam!
Komputera jeszcze nie ma i nie wiem ile potrwa naprawa. Wykryto w nim przeróżne nieprawidłowości systemu...szkoda, że nie znaleźli tego za pierwszym razem, ale ok, nie czepiam się.

Muszę Wam powiedzieć, że byłam wczoraj na bardzo owocnych zakupach. Kupiłam sobie nowe buty (a raczej mój tata :D), a mianowicie nowe, limitowane Converse! ♥ Są mega wygodne, z resztą jak każdy but tej firmy ;) Ponad to kupiłam sobie etui na telefon w kształcie Minionka, mam na ich punkcie bzika, serio! W sklepie trochę odetchnęłam, bo była klima i dało się żyć, ale trzeba było przecież wracać do domu, a tam...czekolada :D Kolejny batonik z Danii, który został podzielony na całą rodzinkę. Ciekawi? Zapraszam! Polecam przed tą recenzją zajrzeć do poprzedniej recenzji, czekolady Guld z pomarańczą (klik).


Skład:


Wygląd: Kolejna tabliczka, a raczej batonik, który swoim wyglądem przypomina sztabkę złota. Fajny z tym pomysł, ale po otworzeniu, czekolada wygląda dla mnie mega tanio, ale to może tylko moje odczucia? 



Smak: Czekolada pachnie mlecznie, ale nie tak mocno jak Milka. Jest to zapach w, którym czuć tą nutkę kakao, taki wyrazisty ''kop''. Jest to ładny zapach, ale nie jakiś mocno zachęcający do zjedzenia. Tabliczka była podzielona na 4 osoby, gdzie mój tata zjadł swoją porcję podwójnie (zasmakowała mu bardzo :D).
Czekolada jest twarda i mimo wysokich temperatur, mocno się nie stopiła. Jej smak jest wyraźnie kakaowo-mleczny i proszkowy, coś na wzór Wedla. Moim zdaniem jest bardzo zbliżona smakiem i jakoś niezbyt mi smakowała...nie jest to czekolada dla smakosza, bo po prostu będzie nią zawiedziony - to zwykły przeciętniak.
Polecam tylko jako ciekawostkę, bo jadalna jest.


Podsumowując:
6/10
Cena - prezent
Czy kupię ponownie? - Nie

19 komentarzy:

  1. Witaj w klubie minionkowo-zakręconych i piąteczka za obudowę! :o))))) Odnośnie recenzji, hmm, sama sobie bym jej nie kupiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, duński Wedel, brrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej wygląd ma ciekawy ;);)
    Gratuluję zakupów :) Też lubię Conversy, ale Vansy są mi bliższe :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwal się zakupami ;) też właśnie rozglądam sie za nowym butami ;)
    Czekolada, zwykła czekolada :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Minionki są najcudowniejsze! <3 Też lubię Conversy, pochwal się modelem :)
    A co do czekoladki, na pewno jakbym sama miała to bym zjadła, bo lubię każdą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja niezbyt pozytywna, ale ja tam bym chętnie spróbowała :D
    Lubię smak kakaowo-mleczny i proszkowy oj, tak! Tylko niestety mam zawsze wygórowane zachcianki.

    OdpowiedzUsuń
  7. To tylko Twoje odczucie z tą taniością. Dla mnie czekolada jest połączeniem Kinderków z najlepszą jakościowo, cieniutką mleczną tabliczką. Smaku oczywiście nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Minionki są przesłodkie i prześmieszne. Lubię tego przygłupkowatego z 2 oczkami. Taki słodki i uroczy :> :D

    Czekolada faktycznie może być ciekawa. :) Ładnie wygląda i ma bardzo ładne opakowanko. Lepiej czyta mi się o tej niż o pomarańczowej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęca wyglądem... szkoda, że taka o... Zakupów gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już samo opakowanie mi po prostu nie pasuje, więc sama nie kupiłabym jej ani sobie, ani na prezent. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie znam tej czekolady :-) Fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt się nie zatruł czyli można jeść :P :P Jak można się taką tabliczką podzielić i nie męczyć się z całą czekoladą to chętnie byśmy też jej spróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda trochę... licho. :D Jednak ocena nie jest zła mimo porównania do mojego znienawidzonego Wedla. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie pochwal się zdjęciem etui ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Za Wedlem nie przepadam jakoś specjalnie, więc raczej tej nie zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańcza chyba lepsza, ah Ci ojcowie, mój przynajmniej to taka słodka dziura, że zjadłby całą tabliczkę i powiedział, że mało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty tej firmy są cudowne, długo Ci posłużą : )to etui musi być śliczne <3 a co do czekolady, to ma ciekawe podzielenie na "kostki" ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. wyobrazilam sobie mojego tate w converse xD ale to nie dla niego on tylko sportowe buty (ma nawet jedne najeczki takie jak ja <3)

    co do czekolady to lubie takie ktore sie nie topia tak jak np milka :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tej czekolady jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.