poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Pieczywo chrupkie słonecznik+orkisz Chrupak

O ludzie, ale to były udane urodziny :D Miło spędzony czas, kupa śmiechu, robienie tortu z babcią...tak to ja lubię :) Dostałam co prawda same pieniążki, ale dobrze je spożytkuję i spełnię swoje marzenia o hula-hop z obciążeniem i ciężarkach <3

---------------------------------------------------------------------------------------------
Lubicie chlebek chrupki? Ja bardzo, a szczególnie z hummusem i ogórkiem lub grubą warstwą masła orzechowego a na to borówki! Smakują w tedy owe kromeczki jak ciasteczka - mniam ;) Oczywiście nic nie zastąpi prawdziwego chleba, ale czasami mam chcicę na takie cudo. Ostatnio w Rossmanie upatrzyłam tai chlebek i wiedziałam, że muszę go zdobyć. Cena była spora, ale kurczę...tak bogato wyglądał!
Zapraszam :)

Skład:


Wygląd: Zacznę od zadania pytania - czy to nie wygląda bosko?! Ni to chlebek chrupki, ni krakersy, a właśnie coś pomiędzy nimi. Gdy zobaczyłam to opakowanie, to wiedziałam, że będzie ono w moim koszyku. Piękny kolorek, hojnie obsypane sezamem i słonecznikiem i ten skład!
Czy to może być złe?


Smak: Gryzę, ciamciam i...umieram, to jest boooskie! Chrupiący, lekko twardawy chlebek i te prażone ziarna - poezja powiadam, poezja. Słonecznik jest lekko podprażony, tak samo sezam. Całość pasuje do siebie idealnie i szczerze? Aż szkoda cokolwiek na 'kromkę'' kłaść, by nie zagłuszyć jej smaku. Jeżeli ktoś ich jeszcze nie próbował to niech leci do sklepu - coś pysznego! :)
Najlepiej smakuje na sucho, albo maczany w hummusie ;)


Podsumowując:
10/10!!!
Cena - 6-7 zł Rossmann
Czy kupię ponownie? - Tak! I usilnie szukam innych smaków :(

46 komentarzy:

  1. Jadłam go i uważam, że to najlepsze suche pieczywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to niema ani soli ani cukru, więc możesz sama sobie zrobić smak :) i chocby posypac ostrą paprką, lub zamoczyc w masle orzechowym, albo posmarowac dzemem :D zrobic dip

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jadłaś szwedzkiej vasy i ogólnie knackebrod , to dopiero smak! Nie to co nasza polska vasa ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. spróbuj koniecznie wersji z dynią! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt! Pierwszy raz na oczy widzę.. Choć w Rossmanie nie byłam dalej niż w czwartek.. :) Kupię! Czuję się zachęcona totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwna rzecz, taki chlebek z ziarnami. Na pewno jest minimalnie bardziej interesujący od zwykłych suchych chlebków, których nie jadam w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te chrupaki <3 Smakują mi najbardziej z wszystkich chrupkich chlebków i mac..
    Mój sposób na nie to jogurt naturalny, miód i truskawki/morele na wierzch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłam jeszcze, ale jak tak chwalisz, to za pół godzinki wybieram się na zakupy, zajrzę do Rossmanna i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze gdy widzę ten chlebek, mam ochotę wpakować go do koszyka. Już teraz wiem, że warto :) Ale w tym Rossmannie to ty przepłaciłaś, bo ja widziałam go ostatnio w moim Lewiatanie co najmniej o złotówkę taniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam Lewiatana. U mnie są one tylko w Rossmanie.

      Usuń
  10. Ale narobiłaś mi ochoty na taką chrupiącą kromeczkę... Mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham pieczywo chrupkie, a ten chlebek wygląda świetnie! I jeszcze go tak zachwalasz, chyba sobie go kupię na następnych zakupach w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione sto lat :) Super że miło spędziłaś dzień:) Ja świętuje dzisiaj ale nie zapowiada się wesoło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego dla Ciebie! Oby jednak ten dzień był fajny :)

      Usuń
  13. o rajusiu nie jadłam! I takie cudo w Rossmannie... kurde szczerze to trochę boję się ich produktów, bo pare razy się zawiodłam... ale skoro taki dobry... ale ta cena! Albo poczekam na promocje, albo spróbuję zapomnieć o tym cudzie, a jestem chrupaczem i będzie trudno xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem fajnie skubnąć taki chlebek, ale w tesco są też całkiem przyzwoite, i tańsze :'D
    No, super że imprezka się udała, nigdy nie słyszałam o hula hop z obiąrzeniami :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszny jest chrupki z nutellą ^^ To wygląda interesująco, całkiem inaczej, z chęcią bym się skusiła, tak jak mówisz - bez żadnych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chrupkie pieczywo z ziarnami musi być pyszne (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie widziałam takiego, ale że nie lubię chlebów chrupkich, to i tego bym nie kupiła. Jak kolacja, to miękkie kromki, a jak maca lub suchary, to tylko same i w ramach deseru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupuję go od dłuższego czasu i wciąż jestem pod wrażeniem, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. w rossmanie zawszd znajdzie się coś dobrego,to ja kupuję przy nastepnej wizycie

    OdpowiedzUsuń
  20. No i przekonałaś nas, bo już od długiego czasu zerkamy w stronę tych chlebków w Rossmanie ale jakoś nie byłyśmy nigdy do końca na tak :P Przy następnych zakupach bierzemy od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cena zaporowa, ale po tak pozytywnej recenzji chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie wygląda, świetna i zdrowa przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę kupić, bo go nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymałam w dłoni ale sama nie pamiętam co mnie bardziej spłoszyło, cena czy kaloryczność jednej kromki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, kaloryczność jest niska.

      Usuń
  25. Jadłam takie tylko w wersji małych prostokącików i z dodatkiem sera i pestek dyni. Smakowały mi niesamowicie, czuć było taką fajną gorycz sera i fajnie chrupały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszą być pyszne!*.*
    To cudownie, że urodziny się tak udały. :)
    PS. Mam kilka info, które mogłyby Cię zainteresować:
    Widziałam dziś Carrefourze te b-ready z nutella. :)
    W Żabce są Oreo z czekoladowym kremem i Choco-mix Oreo z Milki. :D
    Pozdrowienia i powodzenia jutro. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkim wiem - dziękuję, że się o mnie troszczysz z takimi informacjami ;* :D

      Usuń
  27. O jakie fajne chrupkie pieczywko :) Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja także bardzo lubię takie chrupkie rzeczy :) Tego nigdy nie jadłam, ale wygląda smakowicie :)
    Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiedziałem. Zobaczyłem pierwszą fotkę i pomyślałem w duszy "no, jak to będzie miało poniżej 8/10, to z dziewczyną jest coś nie tak. Choroba jak nic" :D

    Wygląda fajowo. Taki spłaszczony paluszek. Paluch gigant w postaci chleba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to smakowicie wygląda. *-*
    Akurat dzisiaj byłam w Rossmann'ie, ale nie przyglądałam się czy jest coś takiego. Za to widziałam orzeszki sojowe.
    Wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam recenzję już o sojowych orzeszkach :)

      Usuń
  31. o w koncu cos dostalo 10 :D chyba jutro sobie upieke :D

    OdpowiedzUsuń
  32. MILKA Choco Mooo Ciastka oblane czekoladą mleczną z mleka alpejskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się ma do tego postu?

      Usuń
    2. Do tego czy nie tego,spróbujesz! ?napiszesz recenzje? Uwielbiam je (Twoje recenzje).a dziś właśnie bylam w Rossmannie i zastanawiałam sie.nad zakupem tych chlebkow ale raz zniechęciła mnie cena i to,ze maja mąkę pszenną (nie.moge jeść produktow pszennych).liczylam ,że może akurat są bezglutenowe a tu lipa :(

      Usuń
    3. Nie będę pisać o ich recenzji, bo są ''za zwykłe'' do swojej ceny ;)

      Usuń
  33. Kupiłam je akurat wczoraj. Przyznaję - są geeniaaalne! Naprawdę pyszne. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze się zastanawiałam, jak ten chlebek smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.