wtorek, 4 sierpnia 2015

Soczewica z kaszą orkiszową VEGG

Na wyjeździe ciężko było mi o dostęp do kuchni. Była ona jedna na 5 pokoi więc... ;)
Oczywiście zawsze na takie sytuacje jest ratunek, a mianowicie...słoiki! Ten oto słoiczek dostałam ze współpracy od firmy Vegg.pl i jest to już ostatni produkt z paczuszki :)
Przypomnę, że możecie przeczytać jeszcze o maśle orzechowym (klik) i paście z daktyli (klik).
Zapraszam!

Skład: Piękny, krótki, bez żadnych konserwantów. No, ale czego my tu mamy szukać? Przecież to cudowna, domowa kuchnia właścicielki Vegg.pl :)


Wygląd: Uwielbiam takie potrawki, więc dla mnie to wygląda baaardzo apetycznie. Sos nie jest chyba zagęszczany mąką więc, jak widać, jest dość rzadki i lejący. Mnie to jednak nie przeszkadzało, pożarłam go z chlebkiem, który cudownie wszystko wchłonął.


Smak: Lubicie soczewice, marchew i pomidorową nutę? To coś dla Was! Mnie tak ten smak oczarował, że zjadłam cały słoik na raz ;) Wszystko jest bardzo delikatne, mało doprawione, ale mnie to nie przeszkadzało, bo mogłam doprawić go wedle uznania. Delikatne, soczyste i świeże warzywa...mmm, chcę więcej ;)
Zdecydowanie polecam!


Podsumowując:
10/10
Cena - 15 zł Vegg.pl
Czy kupię ponownie? - Zdecydowanie!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam absolutnie takie dania. :-) Jestem pewna, że i mnie by zachwycił ten słoiczek. Soczewica z dodatkami nie może być niesmaczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie i z chęcią bym spróbowała, ale ten produkt nie zalicza się do tych kupowanych przez mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczewica i pomidory na plus, ale marchewka? Ehm, nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na skład to danie musiało smakować świetnie; ) Sama często robię podobne dania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie rzeczy, chociaż cena odstrasza :<
    Najbardziej z takich potrawek lubię pomidorowo-soczewicową, albo pomidorowo-soczewicową z mleczkiem kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie mają pyszne dania :D Super się sprawdzą w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że nie jestem wege to bardzo lubię takie dania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.