piątek, 7 sierpnia 2015

Vege kiełbaski białe Polsoja

Nadszedł czas na ostatni produkt z Polsoja, który mi już został do opisania. Co prawda zdjęcia leżą w folderze już kupę czasu, ale teraz jest sezon grillowy więc... ;)

Na blogu były już kiełbaski curry (klik), które były bardzo smaczne, jak i paprykowe (klik), które są najlepsze z całej trójki.
Jak wypadły te? Czy da się je zjeść? Czy można ''oszukać'' mięsożerce?
Zapraszam!


Skład:


Wygląd: Kiełbaska biała z drobinkami pieprzu idealnie odwzorowuje ''prawdziwą'' białą kiełbasę. Dla mnie wygląda trochę (no dobra, bardzo) obrzydliwie i odpychająco.
Jak widać jest galaretkowata i jakaś taka śliska...fujka :P


Smak: Kiełbaska pachnie ostro, pieprznie i tak jakoś...przerażająco prawdziwie.
Próbowałam je na 3 sposoby, a mianowicie gotowaną, zimną i smażoną. Zacznę od gotowanej, która była tak paskudna, że nie dało się jej zjeść - kosz. Następnie była na zimno, już lepsza, ale nadal bardzo słaba i taka jakaś...sojowo-pieprzna galaretka. Chciałam już wyrzucić opakowanie, napisać mega negatywną recenzję, ale tata podsuną mi pomysł - usmaż ją! No więc usmażyłam i...to nie to samo! Kiełbaska nabrała pysznego smaku, zrobiła się chrupiąca i z ketchupem była mniaaam ;)
Jednak i tak to jest najgorszy wariant z wszystkich kiełbasek i parówek :(



Podsumowując:
5/10
Cena - ok. 6-7 zł
Czy kupię ponownie? - Na Wielkanoc

16 komentarzy:

  1. Kocham białą kiełbasę, ale... właśnie, prawdziwą mięsną kiełbasę. Te parówki na pewno by mi nie posmakowały, skoro jakieś sojowo-galaretowate są. Hm, dobrze, że przynajmniej usmażone dało się zjeść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, poza tym biała kiełba to hit świąt wielkanocnych. Z musztardą i ketchupem, mmm.

      Usuń
  2. Na szczęście w ogóle nie lubię kiełbas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnych kiełbasek tej firmy póki co nie jadłam, ale w końcu spróbować by wypadało :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho! Bardzo cieszę się na tę recenzję, bo ostatnio stałam dobre kilka minut w sklepie przed Vegekiełbaskami i nie miałam pojęcia, które wybrać. :D Cóż, teraz wiem, że zdecyduję się na wersję z curry lub z papryką. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nie, już wcześniej nie byłam fanką białych kiełbasek, więc i te mnie przerażają :o Za to z chęcią spróbowałabym paprykowych, fajny sposób na grilla z rodziną, żeby nie musieć kombinować co zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie wyglądają jakoś szczególnie apetycznie ze względu na ten kolor, ale ja bym chętnie choćby i z ciekawości spróbowała. :D Jednak Twoja ocena mnie do kupna zniechęciła więc testu nie będzie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. daj daj daj! :D pojadłabym <3 teraz mam faze na tofu i codziennie jem, bo nakupiłam jak głupia.

    Jestem na Ciebie zła! Nie napisałaś jak się czujesz, i czy jest lepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie trudno o pyszną typowo białą kiełbasę a co dopiero sojową :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ich nienawidzę. najgorsze xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł na podsmażanie parówek/kiełbasek. Spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam smakuje ten wariant smakowy. Najczęściej kiełbaskę grilujemy lub podpiekamy ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie! Jak jesz mięso to jedz prawdzie, a jak soje to soje.. Nie mieszaj tego, bo ani to dobre ani zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na bloga, weź na warsztat jeszcze więcej produktów wegańskich! :) na pewno będę zaglądać.

    www.lekkojakhel.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.