wtorek, 29 września 2015

Chrupak Snack Pomidor z z serem

Dobrze, że ten dzień się już skończył! Nie ma to ja cały dzień być poza domem, mega zmarznąć i jeszcze na koniec  wrócić o chorej godzinie i na biegu odrabiać lekcje! Fajnie, że cokolwiek umiem na jutrzejszy sprawdzian z matematyki...ale trudno, idę na żywioł. Pewnie z nauką też bym nie osiągnęła dobrej oceny. Dla mnie 2 z matmy to jest bardzo dobra ocena, a 3 to jakiś cud :D

Historia nie pisana, ale niemiecki tak, mam nadzieję, że poszedł mi dobrze. W tym roku mam mega motywację z tego języka, bo ten, kto ma dobre wyniki, jedzie z Panią na wycieczkę do Berlina! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W takie ciężkie dni, jak ja miałam np:. dziś, kiedy cały dzień jest się poza domem i po prostu nie ma się czasu na nic, takie przekąski sprawdzają się w 100%. Chrupaki wymyśliły świetne rozwiązanie i stworzyły ich chlebki w wersji mini! Czyż ni są urocze? ;) Z serkiem wiejskim, masłem orzechowym, albo hummusem tworzą superowe combo, które trzeba spróbować! Zapraszam :)


Skład:


Wygląd: Śliczne, mini chrupacze zapakowane w plastikową tackę. Każdy z mini chlebków jest koloru pomarańczowo-czerwonego, a dodatkowo jego wierzch zdobi stopiony ser żółty. Ser i pomidor? Chyba największy klasyk! Ja nie lubię pomidorów w ''świeżej'' postaci, ale wszystko co pomidorowe (tym przecier i suszone pomidory!) ubóstwiam. 

Ta wersja jest dużo bardziej praktyczna na imprezach i ''w drodze'', o czym sama się dobrze przekonałam ;)


Smak: Zapach jest śliczny, mocno pomidorowy (ale taki bardziej aromat suszonych pomidorów) i mocno serowy. Jak widać sera jest sporo więc to on dominuje w smaku.
Znacie takie bułki posypane i zapieczone z serem w marketach/piekarniach? Jedliście? Jeżeli tak, to wiecie już jak smakuje ten ser ;) Jest identyczny, lekko sztucznawy, ale mnie to nie przeszkadza :D
Pomidorowy smaczek fajnie się tu komponuje, jest wyraźny, dobrze doprawiony...taka zdrowsza pizza! :D
Produkt pyszny, na prawdę, do tego cudownie chrupiący! Dla mnie absolutny hit, ale niestety jeden punkt mniej za sztuczny posmak sera.


Podsumowując:
9/10
Cena - ok. 5-7 zł Rossmann, Społem
Czy kupię ponownie? - Tak

39 komentarzy:

  1. Przypuszczam, ze wiem jak to smakuje. I z tego powodu tego nie kupię. Widzę siebie jak co raz otwieram paczkę "jeszcze tylko jednego i koniec". :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepyszne ! powodzenia na sprawdzianach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo mi się kojarzy z bułkami pizzerkami... nie dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizzerki to mój smak dzieciństwa! :D

      Usuń
  4. W mojej piekarni takie bułki to bułki pizze - mój tato i siostra bardzo je lubią :) Chrupaki wyglądają smacznie :) Wprawdzie kalorii nie liczę ale zastanawiam się skąd aż taka różnica w wartości energetycznej jeśli chodzi o chrupaki a inne pieczywo chrupkie ;p Co do sera... moze to nie jest prawdziwy ser i stąd ten posmak??? :P

    A kciuki za matmę trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bułki pizze to też smak mojego dzieciństwa :D

      Usuń
  5. skład nie taki zły i mogą być dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas wybrać się do Społem c:

    OdpowiedzUsuń
  7. W rossmanie są takie cuda? Chętnie wypróbuję! Fajna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a zawsze się zastanawiałam będąc w Rossmanie nad tymi chrupakami, ale w wersji drugiej.. może się w końcu skuszę, jak nie będzie czasu na nic innego w ciągu dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne, ale sama takiej paczki bym nie kupiła. Wszystko co mini przyciąga bardziej, ale jak dla mnie to sera mogłoby być ciut więcej :D powodzenia na matmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W weekend przekopałam cały Społem i nie znalazłam nic od tej firmy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, może nie w każdym są? Ja u siebie nie sprawdzałam, ale według producenta w tych sklepach mają być.

      Usuń
    2. Hmm... u mnie w mieście są jakby dwie spółki Społem - Południe i Północ, może w jednym są, a w drugim nie? :) Trzeba będzie szukać ~~

      Usuń
    3. Dokładnie! A jak nie to jest jeszcze Rossmann ;)

      Usuń
  11. Prezentuje się super, muszę kupić, lubię połączenie sera z pomidorem <3
    Taka nagroda też by mnie zachęcała do pilniejszej nauki niemieckiego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają super, ale nie zniosłabym tego smaku, bo podczas najgorszej w życiu kuracji antybiotykowej jadłam Sunbites pomidor+zioła, a także waniliowy jogurt z biszkoptami Olmici i ser żółty kozi. Niedobrze mi już teraz, jak to piszę, a co dopiero, gdybym miała zjeść ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio jadłam i też mi smakowały, choć bardziej wole tę wersję z nasionkami ;-)

    Zapraszam do siebie! www.make-life.green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed przeczytaniem ostatniego akapitu, zerknąłem na fotkę przedstawiającą chrupki. Myślę "ło, coś jak te paluchy z XYZ". Oczy idą w górę, a tam wiadome porównanie. Zdarzało mi się, że zdrapywałem ten ser i podjadałem go jako "pierwsze danie". No i oczywiście zawsze wybierałem takie najbardziej oblane żółtą masą ;) W sklepie "z dzieciństwa" bułki czasem były przykryte niemal w całości tą "sztucznością". Nie mam pojęcia dlaczego była aż taka rozbieżność wizualna.

    A jak z tłuszczem? Palce trzeba oblizywać po? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie! I to jest w nich piękne :D

      Usuń
  15. Kurczę, gdyby nie ser (którego szczerze, szczerze nie cierpię) to z chęcią bym schrupała.

    Trzymam kciuki za Twój niemiecki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersji pomidorowej jeszcze nie widziałyśmy ale w naszej szafce podstawowy rodzaj tych chrupaczy mamy i czekają na odpowiednią chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjadasz takie całe opakowanie z wieśniakiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zeby się najeść to trzeba zjesc polowe co ? ;P

      Usuń
    2. Niekoniecznie. Zależy co do nich dobierzesz :)

      Usuń
    3. Podaj przykłąd ;)

      Usuń
    4. Serek wiejski, hummus, masło orzechowe, sałatkę, surówkę, ogórki kiszone z, którymi ostatnio mega mi smakują :D Fasolkę szparagową, kalarepkę <3

      Usuń
    5. Ogórki kiszone z tymi chrupakami? ale ze jak? :P i jaka surówka? ;P

      Usuń
    6. No normalnie, talerz, na to ogórki z jednej trony i chrupaki z drugiej :D

      Usuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji ich spróbować, a szkoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham wszystko,co serowe! :D Gdyby nie dieta,na pewno bym się skusiła,ale....no właśnie ;)
    Chociaż skład ma obiecujący :)
    Zapraszam przy okazji do mnie,dopiero zaczynam ;)
    http://tysiowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszności, wspaniałości, cudowności ^.^ Ja niestety też miałam dzisiaj mega pracowity dzien ledwo żyję... Z matmą przeginają w liceach... później większość się nie przydaje ... :/

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaaa chce! pomidorowe <3
    a ten ser mi sie kojarzy z bułką włoską z lubaszki ktorej juz nie robia a zajadalam sie w dziecinstwie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. One są absolutnie genialne, kocham tą markę i jak tylko jestem w Rosmannie to zawsze lądują w moim koszyku. :-) Tej wersji akurat JESZCZE nie jadłam. To się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem fanką tego typu produktów, idealne na przekąski! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.