czwartek, 10 września 2015

Czekolada Cadbury Whole Nut

Ale jestem padnięta! Wracam ze szkoły, odrabiam lekcje, coś zjem, chwilkę wypocznę i...robi się 20.00!
No to bach, piszemy posta, odwiedzam blogi, trochę skomentuje i jest nagle 23.00, no fajnie.
Nie wiem jak Wy, ale ja już powoli mam dosyć szkoły :D Jutro zaczynam w-f i masakra, nie chce mi się ćwiczyć! Nie lubię tej lekcji, ba, wręcz nie znoszę, bo nie umiem grac w gry zespołowe.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Zbliża się Jesień, a wraz z nią, jesienna chandra. Ja w takie dni, kiedy nie mam na nic siły, sięgam po czekoladę. Ona zawsze doda trochę słodyczy i małego kopa energii ;) Dziś o czekoladzie, która przyjechała do mnie z Anglii. Niby nic wielkiego, czekolada z orzechami, w Polsce też są...
Ta jest jednak inna, a jeśli ciekawi Was jaka to zapraszam do czytania :)


Skład:


Wygląd: Tabliczka typowa dla Cadbury w ciemnych odcieniach filetu. Nie mamy tu zbyt bogatej grafiki, a jedyną formą ozdobną jest logo firmy, nazwa czekolady i samotny orzeszek laskowy.

Po otworzeniu czekolada pozytywnie mnie zaskoczyła. Duża ilość orzechów (całych!), a to w czekoladach orzechowym powinno być obowiązkowe.
Kolor czekolady jest bardzo, ale to bardzo jasny...ale co my chcemy od takiej ilości kakao? ;)


Smak: Zapach jest paskudny. Pachnie tak okropnie słodko, że na myśl zaraz przychodzi mi czekolada firmy Nestle (klik) i (klik).
Orzechy dodają troszkę prażonego zapaszku, ale wszystko to niknie pod warstwą cukru.

Po niezbyt pozytywnych odczuciach zapachowych, czas na ''taste test!''
Czekolada jest strasznie słodka, mocno mleczna i zupełnie nie w moim stylu. Wolę, jak czuć kakao, a nie sam cukier z mlekiem. Jednak RS wygrywa bezapelacyjnie, a i stwierdzić mogę, że Milka w tym wariancie też wypada lepiej. Orzechy są duże, w całości, ale zdarzają się też kawałki i połówki.
Są lekko podprażone i niestety ich smak niknie pod słodyczą czekolady.
To nie jest udana tabliczka, ale zjeść się da...jednak jeżeli będziecie mieli możliwość jej kupna to nie warto ;)



Podsumowując:
6/10
Cena - prezent
Czy kupię ponownie? - Nie

31 komentarzy:

  1. W moim rankingu Cadbury jednak przebija polską Milkę. Bo jest bardziej od niej mleczna i ma mniej plastikowy smak. Ale i tak nie kupię, bo jest za zwyczajna. Rozpuściłam swoje kubki smakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nigdy nie lubiłam gier zespołowych, ale w-f sam w sobie tak ;)
    Czekolada wizuzalnie wygląda smakowicie, ale patrząc na Twój opis nie zasmakowała by mi :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie są "uroki" szkoły... dasz radę :)

    Jesienią i zimą również sięgam po czekoladę :) Mimo iż na co dzień nie jem słodkości w tym okresie mam na czekoladę ochotę ;) Po jaką sięgasz najczęściej? Mleczną czy gorzką? :)

    A co do czekolady to już to, ze jest to Milka to mnie do niej zniechęca :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie coś to już w ogóle mnie nie ciekawi. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Piątkowy post rozpoczęłaś słowami ,,ale jestem padnięta", dwa czy trzy ostatnie identycznie. To jest tylko szkoła, każdy musi przez nią przejść, u znacznej większości tak to teraz wygląda. Proszę Cię spróbuj choć trochę nastawienie zmienić, bo klasa maturalna, studia, a co dopiero praca zabiją Cię w przeciągu kilku dni. No głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak marudzę, ale ostatnio nie mam najmniejszych chęci do życia :(

      Usuń
  6. dla mnie podobnie - cadbury jest za słodka. A co do wf - warto chodzić, w przyszłości wyjdzie Ci to na zdrowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę codziennie w domu, w-f szkolny jest mi zbędny ;)

      Usuń
  7. Wydaje się być fajna, bo ma dużo orzechów, ale jak zapach jest paskudny to nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 raz mi się komentarz usunął... o teraz się nie dam tak łatwo xDD! Co do Czekolady mimo, że odradzasz i tak bym po nią sięgnęła przy sposobności i przystępnej cenie :) Bo wstyd ale nic nigdy nie jadłam z cadbury, więc na widok jej sam aż mi w gorącu ciepło :) Co do w-f doskonale Cię rozumiem! Też ich nie znosiłam. Zawsze byłam z nich noga. Znienawidziłam je w 4 klasie podstawówki jak oberwałam piłką lekarską w łeb! Tak mi się słabo zrobiło, że mało nie zwymiotowałam :) Co do czasu,gna jak szalony, aż się boję co będzie, jak sama będę kończyć zajęcia o 20...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, to lepiej brać inną! Jak już będziesz miała okazję to polecam Chips Ahoy! :D
      Uuu, współczuję. Ja w-f kojarzę przez złamania...miałam przez siatkówkę 2 razy rękę w gipsie, przez koszykówkę raz i przez piłkę nożną nogę w gpsie po kolano :D

      Usuń
    2. Dziękuję, ale już koleżanka na Slowacji jak była na praktykach to mi ją kupiła, dzięki czemu nie musiałam teraz popylać to Tesco :) O matko moje przeżycia czy twoich to pikuś, szacun kobieto! :D

      Usuń
  9. Dla mnie RS w tym samym wariancie to plastik, a Milkę kocham każdą. Cadbury też lubię, choć tej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pełno produktów tej firmy, ale żadnej czekolady, niestety moje prośby nie zostały dokładnie wysłuchane. Ale wydaje mi się, że kiedyś jakąś jadłam, ręki nie dam sobie uciąć, ale chyba odebrałam ją lepiej niż Ty. Tylko co można wnioskować, skoro nawet nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dlatego właśnie cenię sobie gorzkie czekolady, w nich czuć zbawczą moc kakao. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety szkoła ma to do siebie, że zabiera nam większość dnia... Byle do świąt! :D
    A za czekoladę podziękujemy, na kopa energii wolimy gorzką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać - Cadbury jedzie na opinii i legendzie długo niedostępnej w Polsce- a okazuje się,że zwykła Goplana czy Wedel daje radę, a Cadbury niee

    OdpowiedzUsuń
  14. może dlatego nie ma już jej w regularnej sprzedaży w PL?! hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Za zwykła (nawet jak od Cadbury). Do tego nie lubię dużych tabliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedną Cadbury w półce, więc pewnie też niedługo i u mnie się pojawi recenzja. A tą bym zjadła. *-* Kupię jeśli się gdzieś natknę.

    Daj spokój. Okazało się, że mam gorszą klasę niż myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, u mnie nie jest najgorzej ;)

      Usuń
  17. Mam dokładnie tak samo, w szkole godziny dłużą się niemiłosiernie, a w domu bach i już 20 na zegarze :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na Cadbry tak osławione przecież, to to nie prezentuje się jakoś wybitnie szczerze mówiąc. Pewnie smaczna jest, ale dla mnie za mało się tu dzieje... :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cadbury to nie jest czekolada dla mnie :d mam w szafce Wedla maestira z Pekanami <3 i az nie mogę się doczekac :D w Polsce mamy lepsze czekolady ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam tą i kilka innych czekolad od szwagra z Londynu . Zostawiałam ją na koniec ze względu na te orzechy całe i....mąż zjadł całą nie dzieląc się ze mna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś uwielbiałam tą czekoladę, smak mojego dzieciństwa :) Ale dawno jej nie jadłam, więc nie wiem jak teraz smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.