niedziela, 27 września 2015

Masło Orzechowe Crunchy Marks&Spencer

Informuję, że na durszlaku nie będą pojawiać się moje wpisy. Administratorzy strony uznali, że dodawanie recenzji jest niezgodne z regulaminem więc nie będzie możliwość śledzenia tam moich bieżących postów *buuu*.

Palec już lepiej, maść i taka dziwna ''woda'' działają cuda :D Trochę poszczypie, a potem ulga! Nareszcie mogę pisać (krzywo, ale mogę) i normalnie jeść.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lubię sklepy, które mają w swojej ofercie dużo rzeczy. Kosmetyki, ciuchy, jedzenie, artykuły do wnętrz (♥) i wiele innych. W takich sklepach mogę spędzić bite 4 godziny! Najpierw ciuchy, potem kosmetyki, buty, jedzenie, a na koniec najlepsze - pierdoły do domu ;)
Tak też jest w M&S. Znajdziemy tam ubrania, kosmetyki, torebki, buty i jedzenie (nie byle jakie!). Z tego sklepu pochodzi jedno z moich ulubionych maseł orzechowych...zapraszam na recenzję! :)


Skład: Nie ma tu kokosów, ale nie jest też bardzo źle. Ilość orzeszków dość zadowalająca (choć mogłoby być 95%), a i brak polepszaczy jest na plus. Znajduje się tu informacja, że produkt może być spożywany przez wegetarian, co bardzo mnie cieszy, Ostatnio załatwiłam sobie kilka ''wtop'' i szybko czytając skład nie zauważyłam, że dana rzecz nie jest dla mnie...tak mi wstyd! :/


Wygląd i smak: Czy jest tu co rozwodzić się nad wyglądem? Zwykły słoik, klasyczna nalepka, która swoim ''klasycznym'' stylem, aż bije po oczach. Gdyby nie to, że kocham testować nowości, raczej nie skusiłabym się na nie ;)

Po otwarciu słoika dostajemy masę o cudownym zapachu. Jest tak piękny, że śmiało mogę go porównać do wspaniałości zapachu cynamonowych bułek z CinnaBons :D Masa już na pierwszy rzut oka nie jest gładka, ale o to mi właśnie chodzi. Kocham, gdy w maśle orzechowym są orzeszki, a wersja smooth to dla mnie ostateczność. Orzeszków jest dużo. Drobinki, a nawet i całe połówki! Bardzo fajne urozmaicenie w lepkiej i klejącej owsiance ;)
Masło w smaku jest boskie, kremowe i mocno orzechowe! Czuć, że nie ma tu kitu i są prawdziwe orzeszki. Chrupie pod zębami i pozwala naszym kubkom smakowym rozkoszować się aromatem prażonych orzeszków (które tak na prawdę są fasolą...). Boskie, zawsze na mojej półce, kiedy nie mam masła orzechowego SunPat ewentualnie Meridian ;)

Polecam!


Podsumowując:
10/10!
Cena - ok. 10 zł Marks&Spencer
Czy kupię ponownie? - Stały zakup!

50 komentarzy:

  1. Właśnie zdziwiłam się, że ten post nie pojawił się na durszlaku. W sumie to trochę się dziwię, poniewaz poza recenzjami na Twoim blogu pojawiają się śniadania. Chyba ktoś był zazdrosny i po prostu to zgłosił ;/ Przykro mi :(

    Jeśli chodzi o masło to bardzo, ale to bardzo chciałabym je spórbowac - słyszałam o nim tyle dobrego:) Niestety nie będzie mi to dane... szkoda. Chociaż jesli smakuje podobnie do tego z Lidla to nie ma co załować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ktoś to zgłosił, bo w mailu dostałam informację, że ''dostajemy informacje'' więc...:/
      Masło jest bardzo dobre i bardziej słone niż to z Lidla :)

      Usuń
    2. Dostawałaś tutaj komentarze od zazdrosnych anonimów - moze to ktoś z nich? Gdybać nie chcę. Na prawdę przykro mi z tego powodu :( A mówiłaś, że oprócz recenzji publikujesz jeszcze inne - kulinarne wpisy?

      Usuń
    3. Tak, mówiłam i tylko te kulinarne będą pobierać :/

      Usuń
  2. Wygląda ekstra. :) Ja ostanimi czasy, jak już jem masło orzechowe, to tylko domowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kwestia słoności / słodkości? Widzę cukier przed solą w składzie i to mnie trochę przeraża, bo może za jakiś tydzień miałabym okazję kupić i nie wiem, czy nie będzie mi za mało słone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobne do tego z Lidla, ale bardziej słone :)

      Usuń
  4. Obok masła orzechowego z Kauflandu do drugie z tych łatwiej dostępnych, które chciałabym wypróbować. Póki co pozostaje wierna Lidlowi ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham grzebać w akcesoriach domowych, a najbardziej lubię kubeczki, talerzyki, miseczki.. :D

    Ciągle przymierzam się do kupna tego masła, moje lidlowskie niedługo się skończy i tak się zastanawiam.. Jakie jest to pod względem słodkości i słoności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miseczki <3

      Jest bardziej słone od tego z Lidla :)

      Usuń
    2. Bardziej słone? O boziu <3

      Usuń
  6. To masło jest najlepsze na świecie. Najlepsze ze wszystkich jakie jadłam, a trochę ich jadłam. Właśnie crunchy, bo np. smooth wolę lidlowskie, ale to jest po prostu poezja.
    Dobrze, że na gitarze nie grasz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Crunchy wymiata <3
      Taaak, dobrze, że nie gram :D

      Usuń
  7. Szkoda, że w Lublinie nie ma M&S ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuje, że nie ma M&S w Białym,. Chętnie bym kupiła to masło.
    A przynajmniej pomacała słoik i z 10 minut dumała czy warto brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego masła :) Sama nie próbowaam, bo zawsze robię samodzienie, ale wygląda naprawdę zachecająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś to było moje ulubione masło, a potem jakoś przestałam je kupować w sumie to nie wiem czemu... Ale wolałam to gładkie, bez kawałków orzechów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To przykre z tym durszlakiem :< Sama Ervisha też mi proponowała bym tam bloga dodała, ale kulinarny serwis to kulinarny. Niestety.

    Cieszę się, że z paluszkiem lepiej ^^

    Masło marzę o nim i też kocham takie sklepy, ale zazwyczaj nic w nich nie kupuje xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu spróbować tego masła! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ochh, z chęcią bym spróbowała, ale nabliższy Mark&Spencer bardzo daleko. ;x

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile dobrze kojarzę, pisałaś o tym maśle u mnie na blogu z jakąś drugą osobą. Ty sądziłaś, że go w M&S nie ma, a ta osoba odpisała, że kilka dni wcześniej kupiła. Kojarzysz coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba w tedy chodziło o takie z syropem klonowym i orzeszkami pecan, a nie klasyczną wersję.

      Usuń
  15. W M&S, w dziale spożywczym, kupiłem do tej pory kilka rzeczy. Trzymały poziom, którego nawet nie zakładałem. Może to jakieś działanie podprogowe, efekt muzyki w tle itp, ale szamiąc w domu zakupiony towar, byłem zadowolony.

    Masła od nich nigdy nie próbowałem, bo piętro niżej w galerii jest spożywczy z ceną i składem, która bardziej mi odpowiada. Aleee, nie oznacza to, że gdybym dostał słoiczek, to stałby nienaruszony do przekroczenia terminu przydatności do spożycia. Jest do gryźć, jest i aromat. Jest to, co lubię. Nic tylko zasiąść z najmniejszą łyżeczką i się zajadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jeśli lubisz Lidlowskie to i to Ci zasmakuje ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam masło orzechowe z M&S! Zawsze mam przynajmniej jeden słoiczek w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To super, może szybo się zagoi :) Ale ma fajną konsystencję, tego z chęcią bym spróbowała xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa! Ono jest pyszne. Kupiłam je dwa lata temu, niestety szybko zniknęło a moi rodzice nie lubią jeździć do dużych miast.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wchodzę do ciebie przez druszlak. Kupiłam masło w eco sklepie, ale jest bez soli. obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chcemy kiedyś to masło spróbować ale szczerze myślałyśmy, że będzie mieć lepszy skład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie ma kokosów, ale nie jest źle! :D

      Usuń
  21. A podali powód dlaczego jest niezgodny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie jest związany z kulinariami :(

      Usuń
  22. ostatnio właśnie się zastanawiałam nad nim, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupuje go w UK, bo tam ma przyzwoitą cenę i baaardzo lubię, oj baaardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale dziwna sprawa z tym durszlakiem!
    Masło z M&S lubię, ale chyba wolę domowe - wolniej znika, a może szybciej? Już sama tracę rachubę xD
    W takim razie jeszcze więcej zdrowia dla palca! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubie M&S mama kupuje ubrania a ja buszuję po kilku piętrach : D na swieta zawsze tam kupuje kartki ! sa najelpsze i pamietam zapach zimy <3 jablko cynamon nawet zachowalam na pamiatke opakowanie tak bardzo kocham mam nadzieje ze bedzie w tym roku :3
    to maslo dobrze mi znane kiedys je kupowalam jak balam sie robic sama maslo XD
    kocham tez przyprawy z M&S te pojemniczki sa super :3

    aaa no i masz tam tylko płatki w kartonie XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Żal durszlaka... A co do masełka, najlepsze jest domowe, bo w sklepowych dodają sztucznie cukru i oleju :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę często to masełko na IG i wtedy narzekam na los, że mieszkam tak daleko od sklepów M&S. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dawna mam ochotę na jakieś zakupy w M&S, ale jak widzę ile już mam rzeczy w szafkach, to rezygnuję... Ale nie odpuszczę, oj nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj! Nie wiesz co tracisz ;)

      Usuń
  29. A u mnie kosztuję 1f :D Muszę kupić, jak tylko wyjem te z Lidla, bo ostatnio megaa mi smakuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy jakaś dobra duszyczka mogłaby zakupić i wysłać mi to masełko ? Od miesięcy marze o nim, jednak nigdzie nie mogę go upolować ;<
    kontakt patrycja9608@tlen.pl
    zależy mi tak bardzo na nim <3
    byłabym dozgonnie wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież możesz kupić u nich online :)

      Usuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.