czwartek, 24 września 2015

Mleczko Mullermilk Pistacja-biała czekolada

Dziękuję serdecznie za wszystkie rady odnośnie paznokcia, na razie mam gruby opatrunek aby krew nie leciała i był w miarę usztywniony. Stwierdziłam, że zostawię go w spokoju i pozwolę mu rosnąć, aż do momentu kiedy uszkodzona część odpadnie :/ Masakra.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio Muller wprowadził nowe smaki jogurtów i mleczek smakowych. Jak wiadomo, jestem ogromną fanką ten firmy, nie ma produktu, który by mnie chociaż w 50% nie zadowolił :)
Jak wypadło to mleko? Spełniło moje oczekiwania? 


Skład:


Wygląd i smak : Butelka typowa dla Mullera, zgrabna, poręczna, ale jak dla mnie za duża. Ta butelka starcza mi spokojnie na 2-3 dni, więc mogliby pomyśleć nad mniejszą gramaturą ;) Jak wskazuje opakowanie, jest to nowość na rynku. Pistacja i biała czekolada? Kurdę, to musi być boskie. Pistacja i kokos to dla mnie absolutny hit, ale czy ten smak ją pobije?

Zielony kolor jest bardzo podobny do pistacjowo-kokosowego mleczka, jednak jego barwa jest ciut jaśniejsza. Zapach jest bardzo słodki, ale przyjemny dla nosa i zachęcający do spróbowania.

Smak? Pyszny, słodki i pistacjowy. Muller ma to do siebie, że ich mleczka są przesłodzone, ale na prawdę od czasu do czasu warto się skusić :) W tym smaku dominuje pistacja i intensywna słodycz połączona ze śmietanką. Niby czuć tu tą białą czekoladę, ale nie jest to smak kompletny. Nazwałabym to bardziej śmietanką, ale bardzo dobrą. Pistacje, tak jak w pistacja-kokos, są bardzo intensywne, szkoda, że tylko za sprawą aromatów.
Fajne mleczko, fajny pomysł ;) Muller zaskakuje nowościami i mam nadzieję, że w końcu dorównamy niemieckiemu asortymentowi :)


Podsumowując:
8/10
Cena - ok. 2 - 2,50
Czy kupię ponownie? - Tak

42 komentarze:

  1. Mi też smakował. :) Szczególnie, że dobry nie tylko sam w sobie, ale i do domowej kawy mrożonej czy zrobienia na nim manny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka razy pisałam, mleczka Mullera mnie zniechęciły do siebie nadmierną słodyczą, więc raczej już się nie skuszę na żaden smak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochałam kiedyś pistację z kokosem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie są one stanowczo za słodkie, ale muszę przyznać, że smak mają ciekawy ;) Tego akurat nie piłam, ale mogę się domyślać :p

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałąm właśnie go ostatnio i chyba będę musiała kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuuuj muller to najgorsze rzeczy swiata ;( tak jadą sztuczyzna ze aż przykro ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, nie znasz się! :O

      Usuń
    2. Próbowałam kilka razy za każdym razem ich produkty ładowały w śmietniku. Nie wiem jaka teraz by była reakcja skoro wszelki polki ze slodzonymi przetworzonymi rzeczami omijam szerokim łukiem

      Usuń
    3. Rozumiem, każdy ma inny smak ;) Mój poprzedni komentarz miał być ''żartobliwy'' :)

      Usuń
    4. Wiem wiem ;d szkoda ze lroducenci nie robią nic naturalnie tylko zawsze "z proszku" ;(

      Usuń
  7. Mi nie smakowało, ale może to wina tego, że już mi się w ogóle te mleka smakowe przepiły.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ja też pisałam o śmietanowości i delikatności, bo białej czekolady nie czułam wcale. Dla mnie jednak zasłużył na więcej punktów, bo póki co to najlepszy Mullermilch. I wypijam całość naraz, nie umiem dzielić i irytuje mnie takie napoczynanie i świadomość, że muszę następnego dnia dokończyć właśnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie irytuje jak coś napocznę, a potem ktoś mi to zje! :P :D

      Usuń
  9. odrośnie jeszcze 5 razy ładniejszy ^^ Nie przepadam za mullerami, a mlekami szczególnie :D Ale pistacje to bym wypiła, bo to moje ulubione orzechy ^^ Kurde przecież ja piłam ten smak, i to dwa razy, mam nawet notatki i zdjęcia xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją opinie już znasz, bo (chyba) czytałam tamtą recenzję. W każdym razie mleko bardzo dobre, aczkolwiek wersja czekoladowo- orzeszkowa (ta z ziemnych) jest o niebo lepsza. Na szczęście się nie zawiodłam po limitce białej czekolady z orzechami Macadamia.
    No i to już taka nowość nie jest, bo pojawiła się jakoś na początku lata. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, znam ;) Co do orzeszków ziemnych z czekolada, to się nie zgodzę. Ten jest smaczniejszy :)

      Usuń
  11. Mlek smakowych nie lubię samych w sobie bo dla mnie za rzadkie, ale jestem pewna, że jest to bardzo smaczne i dla miłośników takich produktów jest pyszne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten smak mnie ciekawi, ale specjalnie nie ciągnie mnie do mlek smakowych.. Trochę to potrwa zanim się przekonam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten smak nam bardziej przypadł do gustu niż biała czekolada z makadamią :) Czasem jednak warto na takie mleko się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała czekolada i Macadamia to dla mnie niewypał :(

      Usuń
  14. Hmm, nigdy nie przepadałam za tego typu smakowymi mlekami. :> PS. ilość pistacji, a raczej przecieru z nich mnie powala na łopatki. XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Raz tylko próbowałam coś tej firmy i mi nie zasmakowało, ale może powinnam jeszcze raz spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie jest to obrzydlistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedna jesteś z tym pazurkiem :/ Eh, uważaj na siebie, i na swetry! One ciągną paznokcie!!!
    Mullery są fajne, ale jakoś mnie nie rozwalają, już wolę zwykły jogurt, albo mleko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam chyba wszystkie możliwe smaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze kiedyś z chcęcią go spróbuje bo pistacja była kiedyś moim ulubionym <3 Chciałabym z owsianką albo kawą ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety odpadam, nie lubię takich mlek :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie piłam jeszcze tego smaku, ale podoba mi się już sam pomysł białej czekolady + pistacji :> I mnie tam to przesłodzenie wcale nie przeszkadza w Mullerach (dla mnie jest idealne xD)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dupa, a nie 2-3 dni. 3 minuty... w to jeszcze uwierzę. Zwłaszcza mając kogoś, poza sobą, zaglądającego do lodówki ;)

    Pistacja, jak zjawa. Praktycznie nieobecna w składzie, ale wali po nosie aromatem. Tym, takim, nie do końca fajnym. Rozpoznawalno-sztucznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze schowam w lodówce to 2-3 dni, serio! :D Co do sztucznego aromatu, niby jest, ale dla mnie on jest wyjątkowy :)

      Usuń
  23. bardzo lubię to pistacjowe. ;)
    a bluzkę kupiłam w lumpeksie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To mleczko już czeka na mnie w lodówce :D. Bardzo lubię pistacjowe, więc w połączeniu z białą czekoladą musi być jeszcze lepsze! Chociaż z racji tego, że te mleczka są właśnie dość słodkie, sięgam po nie od czasu do czasu. I to mi wystarcza :-). A niedawno wypróbowałam inną nowość przywiezioną z Niemiec i niedługo będzie coś o tym u mnie na blogu ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby było to mleczko o smaku mrożonej kawy? ;) Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  25. Próbowałem kiedyś jakiś napój z tej firmy, ale bardziej smakowały mi te z Biedronki. Szkoda, że tyle cukru do nich dają, bo można by często po nie sięgać. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.