sobota, 19 września 2015

Nutellowa granola na sobotni poranek!

Uffff, ten okropny dzień minął. Cały następny tydzień mam zawalony, bo codziennie coś piszę. Miałam jechać z rodzicami na wycieczkę, ale cały weekend przeznaczę niestety na naukę :/ Biologia, Fizyka, Polski, Historia, WOS...to samo się nie napisze.
Niezapowiedziana kartkówka z matmy mile mnie zaskoczyła. Dostałam 2, zdałam! :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio skończyła mi się moja granola więc postanowiłam, że czas zrobić nową ;) Postawiłam na ultra słodką, Nutellową! Przepyszna i przepełniona wspaniałymi bakaliami od SKWORCU.
Jeżeli chcecie umilić sobie ciężki tydzień to zachęcam do upieczenia ;)


Składniki:
♥2 szklanki płatków owsianych górskich
♥2 czubate łyżki Nutelli
♥3 łyżki pestek słonecznika

Płatki owsiane wsypać do dużej miski. W rondelku o grubym dnie, rozpuścić Nutellę do konsystencji płynnej czekolady. Gdy krem będzie już płynny, dodać go do płatków owsianych i dokładnie wymieszać. Gdy płatki będą już obklejone wsypać słonecznik i chipsy kokosowe - znowu zamieszać.

Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia, a nim ułożyć granolę. Piekarnik lekko nagrzać, a następnie umieścić w nim naszą granolę. Piec w 150 (termoobieg) - 180 (normalnie) stopniach przez 10-20 min. Granolę kontrolować i mieszać co 5-10 min.

Smacznego!



O, takie zlepki! <3

30 komentarzy:

  1. Po takich negatywnych uczuciach słodka granola potrafi trochę uspokoić :)
    Będzie lepiej na pewno :) Musisz tylko wdrożyć się w te nowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze :) Dasz radę - jesteś mądra i silna ;)

    Co do granoli - domowa najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka granola potrafi faktycznie umilić dzień! :D Trzymam za Ciebie kciuki!! Tylko zrób sobie jakąś przerwę, dobra? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła średnia, to wiadomo, że nie ma już luzu. Wiesz, znam ludzi, którzy na studiach autentycznie dniami i nocami się uczyli, więc... trzeba się przyzwyczajać. :P
    A granola, mimo, że nie przepadam, wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zlepki są najlepsiejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna zlepka!A jaki chrupiące to musi być ahh..

    OdpowiedzUsuń
  7. Granola nutellowa brzmi pysznie !! Idealne pocieszenie za te wszystkie szkolne trudy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, dasz radę :)
    a granola super sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję, tyle nauki masz, a dwójeczki z matmy gratuluję :D
    Nutellowa granola - brzmi pysznie, zrezygnowałabym z owoców i cukrowa bomba gotowa, idealnie na poprawę nastroju i naładowanie węglowodanami na calutki dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie dodajesz żadnych papkowych śniadanek. Trochę szkoda, bo lubiłam te zdjęcia. Będą jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, kolejna osoba, która je chce, a ja myślałam, że nikt ich nie lubi :P Wrócą ;)

      Usuń
  11. Och tęskniłam za robionymi smakołykami od Ciebie ^^ Pyszności i z nutellą, podeślij porcję :D

    Hahaha zaliczyłaś, a widzisz :D Co do nauki, współczuje, ale kto jak nie ty da radę ^^

    Cieszę się, że masz lepszy humor :* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna miseczk! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dziś siedzę sama w domu, bo mama z dziadkami pojechali grillować, a ja spędzam dzień ze 100-stronami zadań z chemii. :D
    Co do śniadania, to znów pyszna granola. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała jest ta granola, i te niesamowite zlepki "crunchy". Szałowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. No, bo grunt to zdać :P
    Ejj, ale ja bym i tak pojechała na tą rodzinną wycieczkę, najwyżej potem nockę bym zerwała :P
    Fajowa granola, z powodu nadmiaru wolnego czasu aż może nawet upiekę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dla mnie 2 z matmy to jak 5 z biologii :D

      Usuń
  16. Uwielbiam granollę! Zaraz za owsianką wędruje u mnie na podium śniadaniowe :)
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm pyszności, a takie zlepki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Domowa granola najlepsza, poproszę porcję na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło Cię zaskoczyło, bo dostałaś 2... Cóż, ja bym była zadowolona z 3-ki, niżej już nie. Na mnie czekają wszystkie przedmioty do nadrobienia, bo się przeniosłam. Egzamin za 1,5 tygodnia, a ja jeszcze się nie uczyłam. :')

    Granola nie dla mnie, bo nutella, ale pomysł fajny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pychota! Uwielbiam takie smaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, to musiało być genialne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Owsianka na bogato! :D Miseczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusisz! Połączenie zapowiada się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.