środa, 2 września 2015

Płatki Nestle Cheerios Oats z cynamonem

Rozpoczęcie roku i jak?  nijak, wszystko rozlazłe i niestety jestem w klasie z kilkoma dziewczynami z gimnazjum :/
Ponad to mamy TYLKO 2 chłopaków, buuu! :P :< Na razie jeszcze wszystko jest dziwne i nieznane, a jutro będzie jedna wielka masakra, bo nie mam pojęcia co gdzie jest i jak jest heh. Mam jednak nadzieję, że nie zgubię się i dam sobie radę...przecież muszę.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio w sklepach pojawia się wiele nowości, co niezmiernie mnie cieszy. W Biedronce (ale z tego co wiem, to w Tesco też) pojawiły się nowe płatki Nestle - Cheerios Oats. Gdy pierwszy raz zobaczyłam je w gazetce, to moje oczy błysnęły niczym gwiazda na niebie, a ich wielkość osiągnęła rozmiar XXL. Kocham płatki, jem je codziennie, a moimi ukochanymi są CiniMinis (klik). Czy jest coś w stanie je przebić?
Zapraszam!


Skład: Muszę przyznać, że rzeczywiście jest bardziej ''uzdrowiony'', bardzo mi się to podoba i Nestle ma ode mnie plusa ;)


Wygląd: Foliowe opakowanie, bo jakżeby inaczej, grafika robiona na ''zdrowy'' produkt i ten wielki napis ''Oats'', bo przecież KAŻDY (tsaaa) polak zna angielski i będzie wiedział, że produkt ma w sobie złoty i wychwalany owies. 
Ogólnie ma się do czego przyczepić, podoba mi się ta grafika:)

W środku znajduje się mix Cheerios i płatków pełnoziarnistych. Na niektórych płatkach są ''przyklejone'' płatki owsiane, a raczej ich elementy. Przewagę mają płatki pełnoziarniste.


Smak: Zapach jest boski, intensywnie cynamonowy, ale nie tak cukrowy jak w CiniMinis. Jest bardziej taki...własnie taki, jaki mają w sobie produkty pełnoziarniste. 
Mam wrażenie, że te płatki są bardziej twarde i wolniej mokną pod wpływem mleka/jogurtu/serka, co dla mnie jest ogromnym plusem.

Cheerios smakują tak samo jak w klasycznych, miodowe i słodkie, nic wielkiego, ale te płatki pełnoziarniste...poezja! Nie są przesłodzone, mocno cynamonowe i z wyraźnym posmakiem ziarnistej mąki. Kurczę, fajne, fajne, kupię na pewno ponownie, ale moich ulubieńców nie pobiły ;)


Podsumowując:
10/10
Cena - ok. 5-7 zł Biedronka/Tesco
Czy kupię ponownie? - Absolutnie tak!

59 komentarzy:

  1. Matka mi je kupiła. Zeżarłam je na sucho, w ciągu dwóch dni... trochę wstyd XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja szkoła z początku wydawała się taka dziwna, zagmatwana. Ciekawe czy pierwszaki też będą się tak gubić. :D Tobie oczywiście tego nie życzę w Twoim liceum. ;) Za to życzę sobie Tesco w Radomiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam mega stres związany z nową szkołą :/ Ale trzymam z nas kciuki! ;>
    Płatków oprócz owsianych nie jadam, ale te wyglądają naprawdę smacznie! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę do Biedry kupic! :D
    Dasz radę kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam reklamę tych płatków i moja reakcja była podoba! Muszę je znaleźć i również spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo w takim razie kupie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W składzie aż 6 substancji słodzących... to mi "zdrowe" płatki ;p Według mnie nic nie pobije owsianych (w smaku również) ale kazdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, są to w końcu słodkie płatki :/ Ale naprawdę bardzo dobre!

      Usuń
  8. CiniMinis lubię chrupiące, ale... wszystkie inne płatki rozmiękłe na papkę. Jestem ciekawa, jak by z tymi było, ale raczej nie kupię.

    PS Pociesz się, że pewnie wszyscy inni też nie będą mieli pojęcia, gdzie co jest. Chociaż nie wiem, czy to nie jeszcze gorzej... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie wszyscy byliśmy ''zieloni'' :P

      Usuń
  9. W Biedronce są? Muszę kupić! A w szkole na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekałam na tę recenzję najbardziej na świecie, wiedziałam że u Ciebie na bank się pojawi ! Boska Ty! :) Dziękuję.
    Teraz wiem już że muszę ale to muszę je kupić :) Moje smaki, moooje! :) Wyglądają tak kusząco.. I zdrowo ;)

    Nie stresuj się szkołą, dasz sobie radę. Ja to wiem :) Pierwsze dni są takie urocze ;) Tak mało chłopaków? Nooo nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam je w Biedrze, ale nie kupiłam bo pomyślałam, że i tak ich nie zjem, ale po Twojej recenzji kupię przy najbliższej okazji, jeśli jeszcze je tam zastanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ostatnio w Tesco i też od razu chciałam brać. Ale cena skutecznie mnie odstraszyła-ponad 10zł za malutkie opakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco baaardzo drogie, ale w Biedronce się opłaca :)

      Usuń
  13. Śniadanie to podstawa. Musi dostarczyć energii na cały dzień. A najważniejsze żeby smakowało tak jak te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie "uzdrowione" udziwnienia, może spróbuję w ramach ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne takie wymieszane płatki wygladaja smakowicie :) chyba sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam je i w Tesco, i w Biedrze.. Czy kupię? Nie! Czemu? Bo nienawidzę mieszanych płatków :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety taka wielka paczka to dla nas za dużo :/ A bardzo chciałybyśmy je spróbować, bo wyglądają pysznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże opakowanie? Laski, to najmniejsza wersja przecież!

      Usuń
    2. A to wybacz myślałyśmy, że jest tylko wersja XXL :) Byłyśmy dzisiaj w Biedrze i ich nie było :/

      Usuń
  18. Samych Cheeriosów nigdy nie lubiłam (jako dziecko nie cierpiałam miodu), ale takie połączenie może być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo, muszę je spróbować :) Gdyby nie cukier na trzecim miejscu w składzie i syrop glukozowy byłoby bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety skład nie powala, ale tak jest lepszy niż inne wersje smakowe :)

      Usuń
  20. odkąd zrobiłam domową granolę żadne płatki już nie smakują tak samo... ale kiedyś lubiłam bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, domowa granola najlepsza na świecie! :)

      Usuń
  21. Ty faktycznie bardzo, bardzo lubisz płatki :P Fajnie, że trochę uzdrowili ;)
    A co do szkoły - poradzimy sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanawialam sie wlasnie nad ich kupnem i chyba mnie przekonalas :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zdecydowanie poluję na te płatki! Lubię takie pełnoziarniste, kocham cynamon, a jeszcze do tego moje miodowe kółeczka, no połączenie idealne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie leć do sklepu kochana ;)

      Usuń
  24. Koniecznie muszę zorganizować wyprawę po te cudeńka! A szkołą się za bardzo nie stresuj, w końcu dla wszystkich to nowość, będą też szukać nowych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mało (chłopaków xD), nudno będziesz miała ;) Kurcze, aż mnie ściska, że nie było ich w mojej biedronce, może się wybiorę do Tesco ;) Cynamonu nie używam, nie dodaję o niczego, nawet w domu nigdy nie było, ale za to Cini Minis bardzo lubię, pewnie znalazłoby się jeszcze kilka takich rzeczy xD Do tego bardzo lubię takie słodziutkie płatki pełnoziarniste, to chyba coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Są jeszcze w realu po 6.99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wytrzymalabym tylko z 2 chlopakami :O chociaz w lo mialam juz fajne dziewczyny nie to co w gimnazjum xD
    tylko czekalam az wejda do zwyklych sklepow i przeczytam ich recencje <3 takie mam mysli jak przegladam gazetki z hurtowni xD teraz czekam az ktos kupi Wedla CHYUUP

    OdpowiedzUsuń
  28. Dupa a nie Biedronka. Nie widziałem, znaczy nie ma ;)

    Kupiłbym bez zastanowienia gdyby nie to, że wymieszali dwa rodzaje płatków. Czym innym jest placek zwykły i w jogurcie, kółko zwykłe i w miodzie, a czym innym placek i kółko. Nie pasuje mi to. Mózg dostałby szajby :D

    Ale dla Ciebie idealne. Ty jeszcze dorzucisz coś o kształcie walca, zagryziesz winogronem i będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, szukaj uważnie! :D
      Właściwie to dodałam kwadratów i zagryzłam melonem, ale Twoja wersja też mi pasuje :D

      Usuń
  29. skład trochę taki lewy... cukier, syrop glukozowy, esktrat słodowy jęczmienny, syrop cukru inwertowanego, miód, melasa cukru trzcinowego - dużo cukru.. jak na "Zdrowy" produkt

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jadłam, ale cheerios uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahaha z oczami mam podobnie, ale zwykle objawia mi się wytrzeszczem i oczami wypadającymi jak u pekińczyka :) Daj popalić w szkole, niech Cię zapamiętają, będzie dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiły mnie te płatki na pierwszy rzut oka, ale gdy o przyjrzalam sie co to tak naprawde jest - podziekowalam. Kocham owies, cynamon, miód - ale w tej najbardziej naturalnej formie...

    OdpowiedzUsuń
  33. nic się ten syf nie zmienił jak było tak jest. Cukru , melasy , słodu i innego badziewia pełno. Jak bym chciała dosłodzić to sama miodu dodam nie potrzeba mi kupować nafaszerowanego dziadostwa. Tyłek nieźle urośnie. Byle co i już, żadnych płatków do świń. Można samemu zrobić zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego syfem. Owszem, są niezdrowe, ale w NORMALNYCH ilościach nic się człowiekowi nie stanie. Nie bądźmy tacy ortorektyczni.

      Usuń
  34. a ja jadłem, i to w wielu wersjach. Niestety minusem jest cena i ilość cukru :/ ale co kto lubi

    OdpowiedzUsuń
  35. NIe wiesz ze od syropu glukozowo-fruktozowego mozna przytyć ?! w KAZDYCH platkach sniadaniowych jest ten skladnik i nie tylko mozna od tego przytyc,ale mozna dostac marskości wątroby ( tak jak u alkoholikow) ! Wiec jak chcesz przytyc to jedz te platki codziennie na śniadanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jem te płatki (i inne od Nestle) i codziennie i nie tyję...umiar!

      Usuń
  36. Kurczę, u mnie były one za 10zł. Ale mnie nie przekonują. Nie lubię płatek wieloziarnistych.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy po tych płatkach się tyje?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.