piątek, 25 września 2015

Pieczywo chrupkie 3 ziarna Chrupak

Eh, kolejny dzień kiedy nie idę do szkoły. Palce boli cholernie, mam kazała zostać, bo zaczęło z niego wypływać dziwne ''coś'', co wygląda mi na osocze. Kurdę, ja się boję, że będzie zakażenie! Gdyby nie ten lakier...ale skąd ja miałam wiedzieć, że rozwalę sobie cały paznokieć?

Zastanawiam się tylko jak będę pisać kartkówki/sprawdziany, bo zaległości narobi mi się co nie miara.. Pisać nie mogę, bo długopisu trzymać się nie da, tak mnie ten paznokieć ciągnie i kuje :/ Może pozwolą mi odpowiadać?

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamiętacie jak wczoraj pisałam o mojej nowej współpracy? Dziś już pierwsza rzecz z tej cudownie chrupiącej paczki! Tak kusiła, że nie mogłam jej się oprzeć ;)
Chlebek chrupki 3 ziarna, bo o nim dziś mowa, zawiera w sobie same zdrowe składniki, jest wolny od GMO i nie zawiera cukru! W jego skład wchodzą cudowne ziarenka/pestki takie jak sezam, siemię lniane i słonecznik.
Na blogu pojawiła się już kiedyś recenzja jednych z Chrupaczy, a mianowicie orkisz+słonecznik (klik), zapraszam do czytania :)
Zapraszam na recenzję :)


Skład:


Wygląd i smak: Opakowanie jest piękne, zgrabne i zachwycające swoją skromnością. Niby nic, ale jest tu wszystko, co trzeba. Wszystko jest tu praktycznie rozwiązane, bo nasze chlebki nie mają opcji na wyschnięcie na kamień lub ''wywietrzenie''. 

Chlebki odbiegają wyglądem od tych tradycyjnych, są dużo cieńsze, ale wierzcie mi na słowo, że sycą o 50% lepiej niż zwykłe ''tekturki'' :) Dzieje się to za sprawą pełnoziarnistej mąki, dużej ilości błonnika i masy pesteczek! Czy Wy to widzicie? Ogrom siemienia lnianego, ogrom sezamu, a i gdzieniegdzie znajdzie się pestka słonecznika :) Cudne! A najlepiej smakuje moczony w serku wiejskim <3 
Absolutnie polecam :)


Podsumowując:
10/10
Cena - ok. 5-6 zł Rossmann, Społem
Czy kupię ponownie? - Oczywiście :)

40 komentarzy:

  1. No nie powiem są interesujące, ale ostatecznie stwierdzam, zę i tak mając do wyboru wybiorę zwykły żytni chleb z ziarnami, a z chrupaczy mam precle.
    A tak po prostu skąpie na nie kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, wierz mi, to lepsza wersja preclów! :D

      Usuń
  2. Gdyby nie cena tych chlebków, to jadłabym je codziennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, dobra jakość=wysoka cena :(

      Usuń
  3. Wiesz u mnie w LO z palcem by nie przeszło - kazaliby mi pisac i koniec. A wychowawczyni pewnie rzuciła by cytatem "Paluszek i główka to szkolna wymówka" i dorzuciła coś ironicznie od siebie... no ale to zalezy od nauczyciela... Ja trzymam kciuki by u Ciebie jakoś się to ułożyło :)

    Nie lubię pieczywa chrupkiego. Po pierwsze według mnie nie wygląda smacznie (na prawdę wygląda jak tektura) a po drugie nie jest smaczne no ale to.... Od razu ma się ochotę je schrupać ;) Przypominają mi trochę jakieś zdrowe ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem jak jest u mnie w LO, ale martwię się, że będzie ta sama sytuacja :(

      Usuń
  4. Wygląda... ciekawie. Kiedy ja się wreszcie wezmę za próbowanie sobie takich rzeczy? Lista ciągle się wydłuża, a nie robię nic, by ją skrócić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biegnij do lekarza.
    Z tym, że nie na NFZ, bo tam zgodnie z Twoimi obawami, zapewne będą chcieli Ci ściągnąć paznokieć.
    Jeśli "coś" z niego leci, to łatwo złapać zakażenie, a potem również grzybicę, co naprawdę nie jest przyjemne. Nie wszystko da się przeczekać, serio - mimo, że to z pozoru "tylko" paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie rozmawiałam o tym z mamą i chyba jednak bez lekarza się nie obejdzie. Co prawda jest już lepiej, ale faktycznie nie mam co zwlekać.

      Usuń
  6. Tak myślałam, że gdzieś go widziałam - teraz wiem, że w Rossmannie :) Skoro polecasz to może kiedyś kupię, bo wyglądają naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak zachwalasz to koniecznie muszę je kupić! :D

    Co do palucha to bardzo współczuję ;( Byłaś u lekarza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście z tymi współpracami, gratuluję :* :)

    Chrupaki muszą być wspaniałe, jestem chrupaczem tak jak ty więc byłabym zachwycona :D

    Współczuje, może powinnaś pokazać to specjaliście kochana? :< Miałam podobnie bo zakułam palec, ale mama mi przykładała maścią ichtiolową i mi wszystko wyciągnęło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, już lekarz w planach, bo nie wygląda to za dobrze.

      Usuń
  9. Ale to nadal typ tekturki, nawet jeśli lepszy. Dobrze, że smakował Tobie, ja nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to bardziej takie zbożowe, słone ciasteczko ;)

      Usuń
  10. Ale bym chciała go zjeść !!

    No raczej w tym wypadku powinni Ci pozwolić odpowiadać :3 czasami (zależy od nauczyciela) wolałam nawet odpowiadać bo wtedy nie może się tak ostro trzymać punktacji ale Pan od historii jak pytał to zawsze wymagał o wiele więcej :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem jak u mnie w szkole jest i się mega boję :/

      Usuń
  11. Gratuluję współpracy. Chlebek wygląda bardzo ciekawie, tak jak pozostała część paczki, tylko ceny troszkę wysokie się wydają jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokie, to prawda, ale smak wynagradza. To tak samo jak w przypadku Lindt'a :)

      Usuń
  12. koniecznie muszę sprobowac :D
    trzymaj się cieplutko, teraz najważniejsze żebyś wyleczyła pazurka, a zaległości na pewno spokojnie nadrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te chrupkie pieczywo!
    Mam nadzieję, że z palcem będzie lepiej! A co się stało, jak go złamałaś?
    Mój tata ostatnio zrzucił sobie na palucha.. młotek :] i też niestety paznokieć mu pękł, krew się lała i nakładałam mu opatrunki. Spod paznokcia krew może trochę lecieć i to nawet do dwóch tygodni, palce są bardzo dobrze ukrwione. Ja dla taty robiłam opatrunki, a ranę pryskałam Octaniseptem, lekarze też to polecają w szpitalu dla osób, którym 'ściągają' paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść specjalna już kupiona, będzie palec leczony! :)

      Usuń
  14. Fajnie masz z tą współpracą, takie cudeńka każdy by chciał otrzymywać <3
    Kurczę, ale jak jest lakier, to zakażenie prawie na pewno się wda! Ja bym poszła do jakiegoś lekarza od tych spraw, on by wiedział najlepiej!Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lekarz już w planach :)

      Usuń
  15. kolejny chrupaczek, znów pięknie wygląda, a ja jeszcze ich nie kupiłam, bo nie byłam w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ci współczuję:( Trzymaj się dzielnie i nie przejmuj szkołą! Byleby ci się nie wdarło zakażenie!
    A chlebek bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno będziesz mogła odpowiadać, a palec z czasem się zagoi :) Chlebki naprawdę smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ciekawie ci się porobiło z tym palcem :{ Chrupaki mają bardzo fajny skład, jak będę w Rossmannie to sięgnę po paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłyśmy dzisiaj ten chlebek ale w formie małych kwadracików :P Dobrze wiedzieć, że jeszcze musimy sobie dokupić po serku wiejskim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile ich jednorazowo zjadasz? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.