czwartek, 24 września 2015

Współpraca z piekarnią Galicyjską!

Witam, witam!
Chciałam się dziś z Wami podzielić moją nową i pysznie zapowiadającą się współpracą! :)
Moja nowa współpraca jest z Piekarnią Galicyjską, która produkuje pyszne chlebki chrupkie i przekąski!
Może pamiętacie jak pisałam recenzję o Chrupak'u orkisz+słonecznik (klik)? To właśnię paczkę tych pyszności dostałam do testowania! Sama nie mogę się już doczekać, bo w skład tej wspaniałej paczki wchodzą:
♥Chlebki chrupkie o smaku dynia+ser, pomidor+ser, 3 ziarna, orkisz+słonecznik i cebula+ser
♥Przekąski o smaku dynia+ser, 3 ziarna, orkisz+słonecznik, cebula+ser i pomidor+ser
♥Fit Snack'i o smaku słonecznik+sezam, płatki owsiane+3 ziarna i ryż+żurawina

Wszystkie te produkty nie zawierają żadnych sztucznych dodatków! Oto zasady ''Chrupaków'' ;)
Zasady Dobrego Chrupaka : 
♥ pełno ziaren 
♥ pełno zdrowia
♥ zero aromatów
♥ zero konserwantów
♥ pełno smaku
♥ zero GMO 
♥ zero barwników
♥ zero cukrów


Chlebki chrupkie i przekąski były już w firmie jakiś czas dostępne, ale Fit Snack'i to absolutna nowość! :)

Mam nadzieję, że tak jak ja, też nie możecie się doczekać testowania ;)





i





24 komentarze:

  1. O, jak super. Gratulacje i czekam z ciekawością. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Pisałaś do nich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebook'u coś napomniałam, ale potem oni do mnie napisali :)

      Usuń
    2. A jaki jest ich facebook? Nie mogę znaleźć ;/

      Usuń
    3. Już mam - wybacz ;P Ślepa jestem ze masz na blogu

      Usuń
  3. Bardzo fajne te chlebki, tym bardziej że bez sztucznych dodatków i GMO :)
    Nie widziałam produktów tej firmy do tej pory, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka chrupiąco-=smaczna paczucha. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę chyba udawać, że tego nie widzę, bo inaczej uschnę z zazdrości! Kocham absolutnie te chlebki i to jedne z moich ulubionych chrupaczy więc naprawdę gratuluję i nie mogę wprost doczekać się recenzji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite produkty, zazdroszczę i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulujemy :D Właśnie zamierzamy kupić te chlebki przy najbliższej wizycie w Rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Te Chrupaki są najlepsiejsze na świecie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ile towaru! Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo matko jak ja ci zazdroszczę! Kocham ich chrupkie chlebki, ale widziałam tylko wariant orkisz+słonecznik w Rossmannie.. Wiesz gdzie jeszcze można znaleźć inne smaki? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja w Rossmannie też widuję tylko ten smak :( Podobno są jeszcze w skepcha ''Społem'' :)

      Usuń
  11. Ale zazdroszczę! *.* Lubię te piekarnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna współpraca :) Gratuluję i oby jak najwięcej takich akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale jesteś mega! Brawo :) :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.