poniedziałek, 5 października 2015

Ciasteczka McVitie's Herbatniki z czekoladą Sponge Bob

Hej, hej! Dziś już niestety poniedziałek, sprawdziany, szkoła i nauka czekają...byle do 100-lecia szkoły! Będę miała w tedy (aż!) 5 dni wolnego (z weekend'em) i czuję się mega szczęśliwa :D Nie wiem jak Was, ale mnie szkolne obowiązki już wykańczają. Obecnie robiona jest ''czystka'' i kartkówka leci za kartkówką...szukają ''ambitnych sztuk'', jak to mawia moja mama :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiejsze ciasteczka produkowane są w Anglii przez firmę McVitie's. Ciasteczka tej firmy są też przesyłane do polski (np:. słynne Digestive), ale tych nie ma.
Zwykłe herbatniki z czekoladą? Niby tak, ale zdobią je dodatkowo motywy z bajki Sponge Bob (swoja drogą, to chora bajka).

Zapraszam!


Skład:



Wygląd: Urocze opakowanie, napakowane optymizmem i masą radości. Jak widać jest to produkt typowo skierowany dla dzieci. Podoba mi się to, że pakowane są oddzielnie i można je zabrać do szkoły//pracy lub po prostu do torby na szybką przekąskę ;)

Każda paczuszka ciastek ma inną grafikę, a w środku znajdują się ciasteczka z różnymi motywami bohaterów z bajki.


Smak: Ciasteczka pachną bardzo ładnie, jak takie typowe i prawdziwe ciasteczka maślane (co ze składu nie wynika...aromaty :P). Herbatniki z jednej strony są klasyczne, a z drugiej oblane czekoladą. Czekolada nie jest jakiejś górnolotnej jakości, jest bardzo słodka, ale da się ją zjeść. Podchodzi mi trochę pod mleczną Cadbury, czyli zero posmaku kakao i maksimum mleka,

Ciasteczka są dobrze wypieczone, chrupkie i bardzo smaczne. Nie rozwalają się do o koła jak Hit'y, a przyjemnie łamią i rozpływają w ustach. Fajna przekąska, ale tak ''na raz'' ;) 
Nie skuszę się ponownie, chyba, że zrobią wersję z kucykami, jednorożcami lub księżniczkami Disney'a :D



Podsumowując:
7/10
Cena - 6,99 Biedronka
Czy kupię ponownie? - Raczej nie



32 komentarze:

  1. jakie śliczne! Przypominają mi petitki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają całkiem, całkiem ale jeśli chodzi o herbatniki z czekoladą to chyba Petitki lepsze co ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę wiedzieć, o czym jest ta bajka, ale... ciasteczek może i bym spróbowała, gdyby mnie ktoś poczęstował. Tak to w ogóle nic ciekawego w nich nie widzę. ;P
    A co do obowiązków to... obowiązki po prostu wykańczają, jakiekolwiek. no, dobrze, że będziesz miała tyle wolnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. cp z tego, ze sklad ble, ciasteczka ble! ja bym je wlasnie kupila dla SponegeBoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli tak właściwie oprócz wzorków to nic ciekawego. Swoją drogą 7zł za 12 herbatników w czekoladzie to trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualnie jak dla mnie wyglądają na bardzo smaczne, bo lubię takie suche rzeczy, a te wydają się być faktycznie wypieczone i chrupiące; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pana gąbkę czasem ogląda mój synek i pewnie ciastka by przykuły jego uwagę . Tylko rysunki jakieś takie nie z tej bajki hmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ładnie odwzorowują postacie z bajki ;)

      Usuń
  8. lubię herbatniki w czekoladzie *____* Nawet te syfiaste maltanki mimo, że mi chemią walą pochłaniam w całości :D A Petitki w czekoladzie to jedne z moich ulubionych słodkości! Na pewno bym się wprosiła na takie ciasteczka <3
    Ambitno sztuko, do dzieła :D
    Powodzenia, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na dzień słodyczy w szkoły dladzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego! :) I moje smaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. o ile nie zjem kupnych słodyczy, ani czekolada- bo jakoś mi nie siadają, to do Ferrero Rocher i wszelkich małych herbatników (zwierzątek, kwadracików z jednej str oblanych czekoladą) mam straszną słabość :(
    Ale tych akurat bym nie kupiła, to fakt ;)
    Mimo Gąbki na opakowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. skład tragedia, po zdjęciach i wyglądzie "czekolady" nie spróbowałabym!

    zapraszam do siebie ;-) www.make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już za sam wygląd bym je kupiła - niestety jestem wzrokowcem i kocham wszystko co ładnie wygląda. :D Domyślam się jak one smakują, jak po prostu dobre ciastka herbatniki z czekoladą nie jakiejś dobrej jakości, ale smaczną i przyjemną. Takie ciastka co zjesz i za chwile o nich nie pamiętasz, ale przez chwile jest Ci miło i słodko. Wolę chyba moje ukochane serduszka od krakusków choć tu w sumie ciężko jest je porównywać, bo tamte są ewidentnie maślane, te zaś kruche. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ani nam nie mówi o szkole :/ Dzisiaj jesteśmy po takich zajęciach, że jesteśmy na skraju desperacji :/
    Co do ciastek to oczywiście nawet nas nie kuszą ale Spongeboba lubiłyśmy zawsze :D Śmieszna jest ta bajka szczególnie jak się ją ogląda teraz kiedy ma się 22 lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, im człowiek starszy tym bajki fajniejsze :D

      Usuń
  15. Bardzo lubię ciastka McVitie's, mimo kiepskiego składu, są smaczne i cudownie chrupiące :D
    "kto ananasowy pod wodą ma dom? spongebob kanciastoporty!" :D
    Uwielbiam takie najzwyklejsze ciastka, herbatniki polane czekoladą - pycha. Spróbowałabym, ale u nas też jest tego tyle, że nie rozpaczam, nawet nad barakiem kształtów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, teraz będzie mi ciągle ta piosenka szła w głowie XD

      Usuń
  16. Nie lubię tej bajki, więc ciasteczek nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszne te ciastka :) A za szkołę trzymam kciuki. Jak dobrze, że mam to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, jakie genialne. <3 Uwielbiam Spongeboba, w ogóle to ja chyba większość bajek uwielbiam. W ciachach przekonuje mnie prawie wszystko, muszę ich chyba poszukać. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sa uroooczeee
    co do bajki dzieci nie powinny jej ogladac bo mega oglupia :D
    ty masz dosc szkoly a ja mialam dzisiaj pierwszy dzien (tak jakby bo odwolali nam wyklady xD)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też kartkówki wykańczają, ale kto da radę, jeśli nie my :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Digestive są dostępne. To nie ten smak co kiedyś, ale podobny. Są przede wszystkim większe. Kupiłam ostatnio koło siebie w Top Markecie, widziałam też w Carrefourze - zwykłe zbożowe, zbożowe z polewą czekoladową mleczną i polewą gorzką.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz cieszy więc bądź miły i jeśli Ci się spodoba - skomentuj ! :)
Dziękuję.